Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En päässyt päivittämään te-toimiston sivuilla työnhakuprofiiliani. Mitäs nyt?

Vierailija
06.04.2025 |

Ei ollut siellä kohtaa, johon olisin voinut merkitä hakemani 4 työpaikkaa. Työllistymissuunnitelman viimeinen päivä oli 4.4. eli viime perjantai. Miten minä nyt sen työllistymissuunnitelman voin tehdä, että pääsen ilmoittamaan hakemistani työpaikoista? En millään voi saada tässä mitään karenssia, talous on jo nyt tiukoilla. Apua!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa koko puljusta. Ja lakkaa pokkurointi ja nöyristely. Muille ne huutavat ja kiusaavat.

Vierailija
2/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mennyt 3 kuukautta viimeisestä suunnitelman päiväyksestä? Laita sinne viesti että ottavat yhteyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä itse. Odotat vaan, että virkailija ottaa yhteyttä. Hakukohteita et luonnollisesti pysty ilmoittamaan, koska velvoitteet eivät ole voimassa. Rauhoitu.

Vierailija
4/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mennyt 3 kuukautta viimeisestä suunnitelman päiväyksestä? Laita sinne viesti että ottavat yhteyttä. 

Joo on tainnut mennä tuo 3kk. Eivätkö he sieltä ota yhteyttä, täytyy siis itse soitella sinne vai? Ap.

Vierailija
5/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on tainnut mennä tuo 3kk. Eivätkö he sieltä ota yhteyttä, täytyy siis itse soitella sinne vai? Ap.

Mun miehellä käy aina noin. Sitten laittaa sinne viestiä ja joku soittaa, siinä menee välillä jopa viikko. Voit yrittää tietysti soittaa huomenna. Tuo on rasittava tilanne kun pelkää että työnhaku merkitään lopetetuksi. 

Vierailija
6/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta, itseni mukaanl6kien, joilla työnhakuprofiilin päivitys on mennyt vanhaksi kuukausia sitten.

Eikö tuo vuoden alusta voimaantullut muutos, jossa te-palvelut siirtyivät kunnille, ole tuohon vaikuttanut.

En tunne ketään, joka olisi itse te- toimistoon ottanut yhteyttä, heidän asiansa s on ottaa yhteyttä asiakkaisiin kun ehtivät. Taitaa olla aika kiirettä siellä nyt uudistuksen jälkeen?

Vierailija
7/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta, itseni mukaanl6kien, joilla työnhakuprofiilin päivitys on mennyt vanhaksi kuukausia sitten.

Eikö tuo vuoden alusta voimaantullut muutos, jossa te-palvelut siirtyivät kunnille, ole tuohon vaikuttanut.

En tunne ketään, joka olisi itse te- toimistoon ottanut yhteyttä, heidän asiansa s on ottaa yhteyttä asiakkaisiin kun ehtivät. Taitaa olla aika kiirettä siellä nyt uudistuksen jälkeen?

No kyllä kannattaa ottaa yhteyttä ettei seuraavaksi tule kirjettä, jossa ilmoittavat ettet enää ole työnhakija. Eikä vuoden alusta tullut muutos vaikuta mitenkään. Niillä on luonnollisesti kiire, mutta asiakkaan ei kannata jäädä odottelemaan kuukausiksi. Tietysti jos työttömyyskorvaus on taskurahaa, niin siitä vaan menettämään se.