En päässyt päivittämään te-toimiston sivuilla työnhakuprofiiliani. Mitäs nyt?
Ei ollut siellä kohtaa, johon olisin voinut merkitä hakemani 4 työpaikkaa. Työllistymissuunnitelman viimeinen päivä oli 4.4. eli viime perjantai. Miten minä nyt sen työllistymissuunnitelman voin tehdä, että pääsen ilmoittamaan hakemistani työpaikoista? En millään voi saada tässä mitään karenssia, talous on jo nyt tiukoilla. Apua!
Kommentit (7)
Onko sulla mennyt 3 kuukautta viimeisestä suunnitelman päiväyksestä? Laita sinne viesti että ottavat yhteyttä.
Et voi tehdä itse. Odotat vaan, että virkailija ottaa yhteyttä. Hakukohteita et luonnollisesti pysty ilmoittamaan, koska velvoitteet eivät ole voimassa. Rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mennyt 3 kuukautta viimeisestä suunnitelman päiväyksestä? Laita sinne viesti että ottavat yhteyttä.
Joo on tainnut mennä tuo 3kk. Eivätkö he sieltä ota yhteyttä, täytyy siis itse soitella sinne vai? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on tainnut mennä tuo 3kk. Eivätkö he sieltä ota yhteyttä, täytyy siis itse soitella sinne vai? Ap.
Mun miehellä käy aina noin. Sitten laittaa sinne viestiä ja joku soittaa, siinä menee välillä jopa viikko. Voit yrittää tietysti soittaa huomenna. Tuo on rasittava tilanne kun pelkää että työnhaku merkitään lopetetuksi.
Tiedän monta, itseni mukaanl6kien, joilla työnhakuprofiilin päivitys on mennyt vanhaksi kuukausia sitten.
Eikö tuo vuoden alusta voimaantullut muutos, jossa te-palvelut siirtyivät kunnille, ole tuohon vaikuttanut.
En tunne ketään, joka olisi itse te- toimistoon ottanut yhteyttä, heidän asiansa s on ottaa yhteyttä asiakkaisiin kun ehtivät. Taitaa olla aika kiirettä siellä nyt uudistuksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta, itseni mukaanl6kien, joilla työnhakuprofiilin päivitys on mennyt vanhaksi kuukausia sitten.
Eikö tuo vuoden alusta voimaantullut muutos, jossa te-palvelut siirtyivät kunnille, ole tuohon vaikuttanut.
En tunne ketään, joka olisi itse te- toimistoon ottanut yhteyttä, heidän asiansa s on ottaa yhteyttä asiakkaisiin kun ehtivät. Taitaa olla aika kiirettä siellä nyt uudistuksen jälkeen?
No kyllä kannattaa ottaa yhteyttä ettei seuraavaksi tule kirjettä, jossa ilmoittavat ettet enää ole työnhakija. Eikä vuoden alusta tullut muutos vaikuta mitenkään. Niillä on luonnollisesti kiire, mutta asiakkaan ei kannata jäädä odottelemaan kuukausiksi. Tietysti jos työttömyyskorvaus on taskurahaa, niin siitä vaan menettämään se.
Eroa koko puljusta. Ja lakkaa pokkurointi ja nöyristely. Muille ne huutavat ja kiusaavat.