Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan katsonut YleAreenan ruotsalaissarjaa nimeltä : Uskoton (Trolös)?

Vierailija
06.04.2025 |

Aika järisyttävän syväluotaava sarja parisuhteista. Varsinkin loppujaksot järkyttäviä.

Kukaan muu katsonut tätä?

Linkki sarjaan tässä

https://areena.yle.fi/1-71672350

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oli todella hyvä. Makaan juuri vakavassa keuhkokuumeessa, joten otan vastaavanlaisia sarjasuosituksia vastaan. Sarja sai niin koukuttumaan, että unohdin jopa hetkeksi kamalan olotilani. Suosittelen!

Vierailija
2/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupään jaksot : jakso numero 5 ja Jakso numero 6 ovat todella intensiivisiä. Todenmakuisesti kertovat kuinka perhe hajoaa uskottomuuden vuoksi. Miten rikkkoo ihmisiä henkisesti raunioiksi. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLin ihan puulla päähän lyöty kun sarja pääsi käyntiin kunnolla, että miten hyvin tehty! Ajankuva ja henkilöhahmot ja tunteiden kehittyminen. Kaikki ihan uskomattoman todentuntuisia.

Vierailija
4/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oli todella hyvä. Makaan juuri vakavassa keuhkokuumeessa, joten otan vastaavanlaisia sarjasuosituksia vastaan. Sarja sai niin koukuttumaan, että unohdin jopa hetkeksi kamalan olotilani. Suosittelen!

-- Kyllä! Kovia draamoja Ylellä: mm HERSELF. Sitten GASLIGHT-sumutus. 

Parane pian ja nauti elokuvista!!!

Vierailija
5/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs järkyttävää siinä? Kaksi ihmistä rakastui.

Vierailija
6/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja pidin kyllä. Harmittaa vaan useat nykysarjat joissa on vain alle 10 jaksoa. Tuntuu välillä että asiat etenee nopeasti vähäisten jaksojen takia ja "turhimpia" asioita jätetään välistä pois.

Olisin ollut kiinnostunut näkemään milloin ja miten Mariannen ja Isabellen välit katkesivat ja mites se Markuksen ja Mariannen välinen raiskaus? Saiko David tietää totuuden, ja miten se abortti sitten?

Onko joku katsonut tästä sen elokuvan vuodelta 2000? Kuinka se eroaa sarjasta?

Vierailija
7/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
8/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, joka en itse ole nähnyt rakkautta edessäni, vaikka se huusi rakkautta. Ahdistuin, kun rakkaus rikottiin, turhan takia?

Vierailija
9/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kuvaus "taiteellisten" ihmisten elämästä, jossa seurataan vain omia tunteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan