Avustusjärjestö: Kännykkävideo näyttää viimeiset hetket ennen kuin Israelin sotilaat tap po ivat 15 pelastustyöntekijää
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011149362.html
Ihan hyvä meno tuolla... Israelin armeija otti kiinni avustustyöntekijät, yksi on kadoksissa ja loput löytyi joukkohaudasta päähän ammuttuina.
Israel surmaa siviilejä paljon enemmän ja julmemmin mitä venäjä joten miksi israelin touhuja ei kritisoida?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tulla tapetuksi hitaasti keskitysleirillä, vai hyökätä. Itse pidän ihan inhimillisenä jälkimmäisen valintaa. Pidän esimerkiksi ihan ymmärrettävinä sitä että historiallisesti kahleorjat kapinoivat yms.
Ongelma on Israelin harjoittama miehitys ja sorto."
Lopeta sitten tuo kitinä. Anna aivottomien lapsia raiskailevien muslimien tapattaa itsensä. Israel tuhoaa saastamuslimit hyvillä mielin. 🤭
Sinulle iloinen näky?:
Toivottavasti kaikki gazan muslimivanhemmat kokevat saman. 🤭
Hartaasti toivon samaa!
"Minä luin ja paskaahan se."
Luit kolme lausetta, onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja jokainen niistä oli täyttä paskaa.
Turha oli odottaa edes muuta koska olet muslimi ja aivosi on täynnä paskaa kuten viestisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tulla tapetuksi hitaasti keskitysleirillä, vai hyökätä. Itse pidän ihan inhimillisenä jälkimmäisen valintaa. Pidän esimerkiksi ihan ymmärrettävinä sitä että historiallisesti kahleorjat kapinoivat yms.
Lopeta sitten tuo kitinä. Anna aivottomien lapsia raiskailevien muslimien tapattaa itsensä. Israel tuhoaa saastamuslimit hyvillä mielin. 🤭
Sinulle iloinen näky?:
Hartaasti toivon samaa!
https://www.youtube.com/shorts/EEMjg22O-8A
"Hartaasti" toivot ylläolevaa jokaiselle Gazan vanhemmalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle iloinen näky?:
Hartaasti toivon samaa!
https://www.youtube.com/shorts/EEMjg22O-8A
"Har
Toivon että jokainen muslimi kohtaa niin paljon kuolemaa että kuoleman ihailu loppuu tai islam loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha oli odottaa edes muuta koska olet muslimi ja aivosi on täynnä paskaa kuten viestisi.
Olen ateisti. Ja Israel on kansainvälisesti tunnustettu miehittäjä, joka suorittaa kansanmurhaa ja siitähän sinä pidät. Tykkääthän lasten tappamisesta, ja siinähän Israelin joukot ovat erityisen kunnostautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle iloinen näky?:
Hartaasti toivon samaa!
Minä rukoilen että kaikki alueen muslimit saavat kokea saman. 🙏
Daavidin tähti on uusi hakaristi. Juutalaisuus on uusi ka-nsalli-sso-sialis-mi.
Jokainen Punaisen Puolikuun ambulanssi on potentiaali terrorismin väline!! Tämän Israel on nähnyt ja tietää ihan satavarmasti!!
Niinpä jokainen ambulanssilla seilaava on ottanut riskin joko ihan oikeasti olla mykana terroristien kuljetuksessa tai joutua oletetuksi juuri sen vuoksi,että näitä suojan omaavia, hyvin tunnistettavia käytetään täysin väärin,kuten sairaaloitakin!!
ISRAEL ON TARKKA SODANKÄYNNISSÄÄNKIN, terot ovat valopäitä ilman valoa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti. Ja Israel on kansainvälisesti tunnustettu miehittäjä, joka suorittaa kansanmurhaa ja siitähän sinä pidät. Tykkääthän lasten tappamisesta, ja siinähän Israelin joukot ovat erityisen kunnostautuneet.
Olet muslimi joka tykkää kun Israelilaisia tapetaaannn. tykkäät kun muslimit ylistää saatanaa ja teloitttaa israelilaislapsia. Lapsien nirhaaminen onkin ainoa asia jossa muslimit ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Daavidin tähti on uusi hakaristi. Juutalaisuus on uusi ka-nsalli-sso-sialis-mi.
T.muslimi joka masturboi nähdessään kuolleen juutalaislapsen.
Vierailija kirjoitti:
jutkupaskat helvettiin
Muslimia tuntuu kiukuttavan kun Israelin sankarit hävittää muslimisaastaa urakalla. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle iloinen näky?:
Kaunista! 🥰
Toivon että jokainen muslimivanhempi saa kokea saman autuuden.
Islamin mukaan vanhemmat pääsee suoraan taivaaseen jos heidän lapsi kuolee "pyhässä" sodassa.
Win win. Israel pääsee eroon terroristeista ja muslimit saa mitä haluaa.
"Olet muslimi joka tykkää kun Israelilaisia tapetaaannn. tykkäät kun muslimit ylistää saatanaa ja teloitttaa israelilaislapsia. Lapsien nirhaaminen onkin ainoa asia jossa muslimit ovat hyviä. "
Ei. Olen ateisti. Minulle lasten joukkomurhaaminen ei ole iloinen asia, toisin kuin sinulle.
Israel on arviolta tappanut 15 000 lasta, joka on alimitoitettu luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeä sotarikos ja uhrit ja ambulanssit joukkohautaan, kädet sidottuna osalla väitetysti. Israel "tutkii", Länsimaat ei reagoi ja etsintäkuulutettu Bibi on tapaamassa Trumpia.
Sitten ihmetellään, miksi koko muu maailma pitää länsimaita tekopyhinä ja kääntyy Kiinan puoleen.
Siellä on joukkohautoja mihin israel heittää surmatut siviilit. Israelin touhu ei eroa millään tapaa venäjän touhuista.
Paitsi, että venäjä aloitti sotatoimet. Israel puolustaa kansalaisiaan joiden kimppuun hamas hyökkäsi tap*paen ja raisk*katen ja nuorten naisten ruumiita häpäisten ja panttivankeja ottaen.
Jos hamas ei olis hyökännyt ja aloittanut tuota sotaa, sitä ei nyt käytäisi.
Tiedätkö mitä Israel teki vuosikausia palestiinalaisilla ennen Hamasin hyökkäystä? Sivistä hieman itseäsi. Hamas ei huvikseen hyökännyt
Totta kai kannatti. Pressa oli heikoilla kannatuksessa ja tarvitsi boostia.