Tuliko teille keveä olo äänestettyänne?
Minulle linnutkin lauloivat kauniimmin ja koko luomakunta riemuitsi, kun olin äänestänyt ensimmäisen kerran vasemmistoa.
Kommentit (24)
Kyllä, kun kävin luikauttamassa ääneni ainoalle oikealle vaihtoehdolle eli PS.
Ilmoitin asiasta paikalla pyörineille demareille, ja nehän kaatui välittömästi maahan huutaen kieriskelemään ja vääntelehtimään psykosomaattisissa oireissaan. Se oli oikein miellyttävää seurattavaa kun syöpäiset kommarit kärsivät silminähden : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sitten äänestyksen jälkeen kaikki huomaavat että oli aivan sama mitä ja ketä äänesti, poliitikot jatkavat kuin mitään ei olisi tapahtunut ja keskittyvät keräämään rahaa omille tileilleen :) ja tämä jatkuu vuodesta toiseen
Minä olen huomannut, että esim. Marinin hallituksen aikana ihmiset voivat paremmin kuin nykyisen EK-Purran hallituksen johtaessa maatamme tuhoon. Kyllä tuossa on iso ero.
Niin, Marinin aikana oli mukavaa, kun otettiin määrättömästi velkaa. Nyt on maksun aika. Sanna ei sitä joudu maksamaan. Bimbo.
Ek-purra:n johtama hallitus ottaa velkaa enemmän. Ja saa aikaiseksi Petterin junan ja suurpääoman vaurastumisen.
Pakko ottaa lisäv
Kommunistit vastustavat itärajan kiinnipitämistä ja maamiinojen käyttöönottoa. Miten on mahdollista, että Suomessa voi toimia vapaasti maanpetoksellinen puolue Vasemmistoliitto?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kun kävin luikauttamassa ääneni ainoalle oikealle vaihtoehdolle eli PS.
Ilmoitin asiasta paikalla pyörineille demareille, ja nehän kaatui välittömästi maahan huutaen kieriskelemään ja vääntelehtimään psykosomaattisissa oireissaan. Se oli oikein miellyttävää seurattavaa kun syöpäiset kommarit kärsivät silminähden : )
Itselläni oli ainoa vaikeus valita, äänestänkö Halla-ahoa vai Hamiloa. Kun aina aikaisemmin olen äänestänyt Halla-ahoa, äänestin tällä kertaa vaihteeksi Hamiloa.
Pakko ottaa lisävelkaa, kun korot juoksevat - ja kun idolinne Putinin vuoksi pitää nostaa puolustusmäärärahoja. Harmi, että Tavjan ansiosta vanhat maamiinat tuhottiin.