En saanut hoitoa järjestettyä kolmelle lapselle kolmessa päivässä.
Työ olisi alkanut viikonloppuna, siitä tuli kahden kuukauden karenssi. Miehellä on myös vuorotyö ja oli silloin töissä. Kyllä tuntuu väärältä!
Kommentit (12)
Vai oletko sitten työttömyyskorvausta nauttiva kotiäiti?
Jos oikeasti olisit halunnut mennä töihin, niin olisit kyllä löytänyt väliaikaisen hoitajan lapselle ihan mistä tahansa.
päätti antaa karenssia. Kirjoitin että haluan vastauksen kuinka olisin tehnyt toisin mutta en ole saanut vastausta.
ap.
En ole koskaan aikaisemmin kieltänyt menemästä töihin mutta olisinko jättänyt lapset kotiin ja mennyt töihin mitä siitä olis seurannut?
Muutoin voi sitten elellä muilla yhteiskunnan tarjoamilla etuuksilla - jos on niihin oikeutettu.
Vierailija:
En ole koskaan aikaisemmin kieltänyt menemästä töihin mutta olisinko jättänyt lapset kotiin ja mennyt töihin mitä siitä olis seurannut?
Hätätapauksessa miehesikin olisi varmaankin voinut järjestää töistä vapaata.
... edellyttäen tietenkin että olisit todella halunnut mennä sinne töihin ...
ja lapsia ei varmastikaan ole ja toivottavasti ei edes tule!
Lapsikin on - ja aina olen onnistunut sovittelemaan esim. työmatkat yms. vaikka yksinhuoltaja olenkin.
Oikeasti työttömät ihmiset saavat täyden kannustukseni ja tukeni, järjestelmää hyväksikäyttävät lusmuilijat sen sijaan eivät.
Voisin vaikka veikata, että tämän aloituksen tekijällä ei työstä kieltäytyminen ollut ensimmäinen kerta...
Olen sen jälkeen ollut samalle työpaikalla töissä!
Vierailija:
Olen sen jälkeen ollut samalle työpaikalla töissä!
Sen käsityksen saa ensimmäisestä viestistäsi?
Kyllähän niillä kannattaa hoitopaikat olla jo olemassa, helpottuu sun työnhakukin kun ei tartte raahata lapsia mukaan haastatteluihin jne.
kolmen päivän sisällä kun se vuoropäiväkoti on ihan täynnä ja hoitajat tekee jo paljon ylitöitä, ne pitäisi saada tietää työvuorot aikaisemmin ja lapsia on kolme että niitä ei voida heittää mihin vaan ap.
Täällä on vaan yksi päiväkoti joka hoitaa lapsia iltaisin ja viikonloppuisin ja siellä ei ollut paikkoja ja vaikka olis ollut ne haluaavat tietää työvuorot puolitoista viikkoa etukäteen.
ap.