En jaksa näitä paniikkioloja ja menkkaoireita
Ikää 38v. Söin pari liuskaa Slindaa jos nämä oireet helpottuisi, mut teki olon vaan pahemmaksi. Nyt kk ilman pillereitä ja ns. ensimmäkset kk menossa vaikka verta ei tule kuin pyyhkiessä ja sitäkin hyvin niukasti. Olo vaan on aivan paska. Vapisuttaa, huimaa, oksentelen, näkö on outo, paniikkiolo, korvissa soi ja suhisee, kaikki tuntuu paskalta vaikka kaikki on ihan samanlailla, kuin hyvinä päivinä. Mikä tähän auttaa? En jaksaisi paeta tätä olo vain nukkumalla. Hyviä kokemuksia kaipaan mikä teillä auttaa näihin oloihin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun esivaihdevuosi oireilta kuulostaa, olin toki hiukan sinua vanhempi 42 vuotias. Kannattas kuitenkin estrogeenitasot tutkituttaa.
Olen tätä yrittänyt lääkärissä sanoa mut sieltä saa yleensä vastauksen olet vielä niin nuori, ettei voi olla esivaihtareita. Tiistaina lääkäri ja aion ottaa asian esille. Minkälaista sulla oli kun esivaihdevuodet alkoi näkyä?
/ Ap
Yksityinen gynekologi ois hyvä tän asian suhteen, julkisella sanotaan tutkimatta että liian nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kävelemässä ja tuntui että maailma vaan pyörii silmissä. Pari päivää vaan maannut kotona niin oli pakko edes yrittää ulkoilla.
/ Ap
Mittaa ne verenpaineet ja rauta-arvot
Verenpainelääkitys on käytössä ja rauta-arvot ja muutkin arvot verikokeissa on aina viitearvoissa.
/ Ap
Verenpaine kannattaa ottaa seurantaan