Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyttää minua siitä että hänellä ei ole kavereita

Vierailija
06.04.2025 |

Nyt tilanne kärjistyi riidaksi kun meidän oli tarkoitus mennä ystäväpariskunnan kanssa syömään ja sitten meille pelaamaan lautapelejä. Mies oli ollut päivällä katsomassa jalkapalloa ja sovimme, että hän tulee sieltä suoraan kotiin, jotta ehdimme ravintolaan ajoissa. Hän oli kuitenkin poikennut jossain siinä matkalla, koska joku vieruskaveri oli kutsunut jonnekin. Sitten meidän piti kiirehtiä, että ehdimme syömään ja illalla mies oli muka niin väsynyt, että kaveritkin ihmettelivät.

Puhuin miehelle aamulla siitä, että miten meni hänen omasta mielestään. Hän sitten avautui minulle, että miksi teemme asioita vain minun kavereiden kanssa. No se pitää paikkansa, mutta miehellä ei ole kavereita täällä vaan kotipaikkakunnallaan. Sitten hän syytti minua siitä, että minä en anna hänelle mahdollisuutta tavata uusia kavereita. Ei pidä paikkaansa. Mies ei edes yritä olla minun kavereiden miesten kanssa ystäviä vaan avautui, että ne ovat kaikki tylsiä. Sanoin hänelle, että etsi sitten kavereita muualta!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan tuota. Joskus suunnitelmat ja onnekkaat yhteensattumat menevät pahasti ristiin ja silloin lopputulos aiheuttaa harmitusta joillekin tai kaikille. 

Vierailija
2/5 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan...

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi löytää uusia kavereita jos et anna hänen mennä mihinkään? Nyhjäätte sinun kaveripariskuntien kanssa ja luulet, että mies löytää uusia ystäviä juuri heistä. Kyllä siinä turhautuu.Taidat olla Justiina.

Vierailija
4/5 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäs olla ystävä sun kaverien miesten kanssa nimenomaan? Voihan olla ystävä sun kaverien kans vaikka tai omien kaveriensa. En ymmärrä "ystäväpariskuntia" joissa miehet on keskenään ja naiset keskenään.

Vierailija
5/5 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäs olla ystävä sun kaverien miesten kanssa nimenomaan? Voihan olla ystävä sun kaverien kans vaikka tai omien kaveriensa. En ymmärrä "ystäväpariskuntia" joissa miehet on keskenään ja naiset keskenään.

Ei kai se mikään välttämättömyys olekaan. Aloituksen perusteella mies vaikuttaa kuitenkin aika vanhanliiton jäärältä. Ehkä hän ei ihan älyttömästi nauti yhteisaktiviteeteista naisten kanssa vaatteet päällä.