Toimiiko Tinder ym seuranhakupalvelut?
Olen jo 40+ enkä ole koskaan käyttänyt niitä ennen. Onko hyviä vai huonoja kokemuksia?
Kommentit (9)
Toimii. Samalla tavalla kuin kaikessa muussakin seuranhaussa, kaikki riippuu kuitenkin lopulta sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on hyviä. Seksiseuraa ja kevytsuhde löytyi helposti Tinderistä eron jälkeen. Olin tuolloin 39V mies. OK-seutu.
Mikä on OK- seutu?
Ei sieltä sit parisuhdetta etsitä. Kun valinta tehdään pelkän filtteröidyn kuvan perusteella, livenä vastaan voi tulla ihan mitä tahansa.
Minä laitoin kyllä ihan normi kuvat itsestäni, en edes mitään kovin kummoisia ja näyttää tulevan tykkäyksiä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin kyllä ihan normi kuvat itsestäni, en edes mitään kovin kummoisia ja näyttää tulevan tykkäyksiä. T. Ap
Aasiasta
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä sit parisuhdetta etsitä. Kun valinta tehdään pelkän filtteröidyn kuvan perusteella, livenä vastaan voi tulla ihan mitä tahansa.
On sieltä moni avioliittoonkin päätynyt. Harvalle on luontevaa ruveta kassajonossa juttelemaan mutta tuolla on pienempi kynnys koittaa jos toinen vaikuttaa kivalta ja osoittaa myös kiinnostusta. Toki kuvat ja itse luodut kuvaukset on suppeita.
Vinkiksi aloittajalle: älä ole liian kriittinen alkuun. Algoritmi opettelee mistä tykkäät ja tarjoaa sitä mukaan kunnes myöhemmin tarjoaa jäljellä olevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on hyviä. Seksiseuraa ja kevytsuhde löytyi helposti Tinderistä eron jälkeen. Olin tuolloin 39V mies. OK-seutu.
Mikä on OK- seutu?
Sori. PK-seutu.
Toimi, kunhan jaksoi olla kärsivällinen ja kahlata ensin läpi läjän epäonnistumisia. Ei sieltä tarvitse löytyä kuin se yksi.