Miksei keski-ikäiset miehet panosta ulkonäköön yhtään?
Käyn salilla, huollan ihoani ja pidän huolta pukeutumisestani. Olen nelikymppinen, mutta saan usein kuulla näyttäväni nuoremmalta.
Mutta kun katson oman ikäisiä miehiä, moni on jo luovuttanut. Vatsaa roikkuu, hiukset likaiset ja vaatteet kuin vuodelta 2003.
En vaadi täydellistä kroppaa, mutta vähän efforttia, kiitos.
Kommentit (30)
Kun on jo naimisissa tai ei halua naimisiin, ei tarvitse panostaa.
Niin. Ihan kaikki. Jokainen.
Kaikki maailmassa.
Eikö siellä sun salilla sitten käy keski-ikäisiä miehiä?
Miehethän ovat visuaalisia :)
Ai mutta sehän koskeekin vain naisten ulkonäköä, mutta ei heidän omaa ulkomuotoaan tai esim. kotia.
Aivan turhaa kun en voi saada enää 20-30 vuotiaina naisia. Oman ikäiset naiset näyttävät ihan kauheilta. Helpompaa vain luovuttaa. M53
Osittain tästä syystä tapailen enimmäkseen kolmekymppisiä miehiä..
N43
No minusta on ihan hauskaa olla kulahtanut viisikymppinen nainen enkä jaksa enää panostaa yhtään.
Itsetunto kestää mainiosti kulkea tyystin meikittä, ohut tukka laittamatta, tosin se on - ja olen - aina puhdas. Oli housut, hame tai mekko, niin aina mukavat, matalat kengöt.
On huvittavaa ja joskus hämmentävääkin katsella niitä, jotka ikääntyessäänkin niin kovasti yrittävät yhä olla kauniita - nimenomaan tehdä itsestään jotakin muuta, miesten silmille.
Naisethan tekevät tätä nuorena ja silloin niillä keinoilla on tehonsa. Mutta ei vanha nainen näytä oikein miltään nuorempiin freeseihin naisiin verraten, vaikka kuinka värjäyttäisi harmaat pois ja meikkaisi.
Jännähän se on nähdä, miten minimaalisen vähän vanhemmat miehet kautta linjan tosiaan välittävät ulkonäöstään - ja miten heille paremmin sallitaan kulahtaa.
Katson lämmöllä vastaavia itsensä ja mukavuutensa prioriteetiksi nostaneita naisia. Tunnistan heti sielunsisaren.
Vaatii se itsetuntoa, kovaa pokkaa oikeasti olla tuolla kaduilla työelämässä jne viisikymppisenä harmaa ja juuri niinn nuutunut tai laikukas kuin on.
Moni meikkaamattoman näköinenkin puunaa ja meikkaa. Harva meistä on laittautumatta ihan yhtään mitenkään. Minä olen koska pidän itsestäni näin, muiden mielipide ei kiinnosta ja miehet on täysin evvk.
Kun se oma yhtäkulahtanut mieshän meillä luomutädeillä varmaan jo kaikilla on - ja jos emme joku päivä enää kelpaa, jos hän ei rakasta, on mies enemmän kuin täysin vapaa lähtemään.
Rakastan häntä mutta myös itseäni.
Ei tarvitse tai huvita miellyttää ketään.
sinkku m60+
Kyllä mä huolehdin ulkonäöstäni mutta joo olen huomannut saman että suurin osa näyttää joltain resupekoilta 🤔
Miksi muiden miesten ulkoasu sinua vaivaa?
No näin keski-ikäisenä heterosetänä tavoittelen suurta kuntoa mieluummin kuin ulkonäköä. Ei mua sinänsä haittaa, että hieman ylipainoa on, sillä peruskuntotaso on kuitenkin hyvin korkea.
Olen huomannut saman, mutta olen sinua 10v vanhempi. Perus jutut riittäisi. Liiku, käy suihkussa, pese hampaat, leikkauta hiukset, pidä parta siistinä ja kehosi kunnossa.
Jos mies ei noista selviä, niin en ole kiinnostunut heistä.
Miksi tuossa iässä pitäisi vielä kiristellä hokkareita jos ei ole pelannut enää vuosikymmeniin?
Olen ymmärtänyt sen, että naisilla on ihailijan paikka auki, mutta naiset eivät itse ihaile miehiä, vaan itseään ja toisia naisia.
Miehen pitää täyttää tietyt kriteerit kelvatakseen ihailijaksi.
Jostain syystä silti pidän itseni melko hyvässä kunnossa, mutta nainen ei voi koskaan antaa minulle samaa, mitä antaisin hänelle. Nainen ei koskaan nauttisi minun näkemisestä alasti, saati tenttaisi kutkuttavia kysymyksiä ja toivoisi kuvia ja videoita. Pääosassa on nainen ja se, miten haluttava nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa kun en voi saada enää 20-30 vuotiaina naisia. Oman ikäiset naiset näyttävät ihan kauheilta. Helpompaa vain luovuttaa. M53
Tiäks mitä? Missään iässä ei SAADA naisia. Ja jos sulla ei sujunut nuorena, hahahahahahaha!
Jotkut tavalliset Jarit panostavat. Mutta muutama niistä on pelimies?
Huomannut saman. Eniten ihmettelen miksi partaa ja hiuksia ei viitsitä siistiä. Karvat reuhottaa joka puolella naamaa ja päätä. Hirveän näköistä.
Ehkä ne panostaa muuhun.