Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanivalhe

Vierailija
05.04.2025 |

Kaverit luulee, että oon vegaani vaikka syön lihaa ja muita eläinkunnan tuotteita. 

Aloin vegaaniksi 2017 ollessani 29 ja aluksi tykkäsin siitä. Mulla on useampi ystävä jotka on kasvissyöjiä tai vegaaneja, joten kahville mennessä on tarjolla vegeä ja yhteisissä illanvietoissa tehdään kasvipohjaista yms ja töissä mulla on vege eväät.

Jouluna 2024 maistoin ruokapöydässä pienen palan kinkkua, sekä suklaakakkua jota oli tarjolla, ja sen jälkeen aloin juomaan tavallista maitoa. Ensin ajattelin että kyseessä on hetken hairahdus, kunnes matkalla kotiin joulunvietosta ostin maitopohjaisen proteiinirahkan ja tavallisen riisipiirakan matkaevääksi ja tajusin miten hyviä ne on.

Nyt tilanne on se, että syön sekaruokaa, ja kahviin laitan punasta maitoa, mutta kaverit luulee että oon vegaani. Töihin joudun edelleen tekemään vegeä, koska työkaverit vois ihmetellä jos kantaisin jääkaappiin lohikeittoa. 

Pitäskö olla rehellinen silläkin uhalla että kaverit katkasee välit?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seka syöjähän sinä olet. Syö mitä haluat. Se ei kuulu muille hevon hel...tiä.

Vierailija
2/10 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella liikkumaan miesten piireissä. Siellä ei noista vegaanijutuista välitetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan katkaisisi välit siksi, että syöt mitä haluat? Ihme kaveriporukkaa sinulla! Sääliksi käy. 

Vierailija
4/10 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vegaanius on valheellisismi ja kiihkokultti. Teeskentele tai tule kaapista, sama se, ja kestä valintasi seuraukset.

Vierailija
5/10 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap esim. tavannut miestä, joka olisi ketoruokavaliovalaistumisensa jälkeen ollut palaamatta hiilihydraattien mättämiseen?

Mitä rajoittavampi ruokavalio, sen useammin se lopetetaan.

Vierailija
6/10 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi vegaanilarppauksen suosio on niin olematonta ja yhä hiipumassa?

Vierailija
7/10 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% vegaaneista palaa sekasyöjiksi. Sanot vaan olleesi nuori ja tyhmä, kyllä ne ymmärtää. 

Vierailija
8/10 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä on syödä kaikkea mutta kohtuudella. Ihmisapinahan on sekasyöjä jonka huomaa kulmahampaista ja ruoansulatuselimistöstä. Johonkin tiettyyn asiaan hurahtaneethan ovat säännöllisesti ikävää porukkaa sen lisäksi jottei elämäntapansakaan ole terve. Fanaattisuus ei ole koskaan tervettä. Uskon vegaaneja kunhan tapaan yhdenkin joka on osaa märehtiä.

Vierailija
9/10 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kaveripiiriltä kuulosta, vaan kultilta. Herkkua huuleen ja lahkolaisille perävalot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi