Lähin valkoinen esine määrittää uuden ammattisi, mitä teet työksesi?
Mikä on sinua lähin oleva valkoinen esine? Tästä esineestä joudut keksimään itsellesi uuden ammatin niin mitä teet? Minua lähin oleva valkoinen esine on leipälaatikko eli olen leipämyyjä XD
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kananmunien munija
Siis munantuottaja
Tyhjä kirjekuori. Olen siis ilmeisesti postinjakaja.
Vierailija kirjoitti:
Terveysside :S Mikä ammatti se voisi olla, joku imykykyinen... Vampyyri tai terveydenhoitaja.
Pääministeri
Teekuppi. Teeplantaasin omistaja.
Vaalivirkailija. Lähin valkoinen on ilmoitus vaalioikeudesta.
Valaisimen kaukosäädin. Elektroniikka- alalta on ammattikoulutukseni, niitä töitä en tehnyt päivääkään ja olen nyt työtön.
Pyyhekumi.
Mä alan työkseni poistaa kirjoituksia: Vauva-palstan moderaattori.
Meinasin ensin vastata että kaiutin - poplaulaja tai sitten kaiuttimien kokoonpanija. Mutta itse asiassa valkoinen kynäpurkki on kyllä vielä lähempänä. Kyniä ei vaan nykyisessä digimaailmassa oikein enää työelämässä tarvita ainakaan purkillista, joten olenko siis rakennetyötön?
Valkoinen villalankakerä
Voi hitto, pitääkö mun alkaa kutomaan sukkia ihan työkseni kun nyt on vaan kiva harrastus? Sitten olis pakko kutoa vaikkei huvittaisi.
Jatkojohto. Oon siis johtaja 😄
Irrallinen maadoitettu pistorasia. Hauskaa, tuo ei liity töihin mitenkään mutta olen LVIS-firman assari, ts. sihteeri, piirtäjä ja dokumentoija. Eli jatkan kuten ennenkin?
Posliinikippo. Eli joku ruukuntekijä. Ei lupaa kovin hyvää tulevaisuutta.
Valkoinen villatakki, minusta tulee lammaspaimen.
Keraaminen kahvikuppi. Voisin kyllä ollakin savenvalaja, sehän on varsin rentouttavaa työtä.
Kaiuttimet. Eli äänialalla, ei yhtään huonompi ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen villatakki, minusta tulee lammaspaimen.
Pikemminkin lammas.
Terveysside :S Mikä ammatti se voisi olla, joku imykykyinen... Vampyyri tai terveydenhoitaja.