Mitä Triplassa tapahtuu öisin?
Koska ilmeisesti vain harva tajuaa. Ja aina vaan harvempi kun juttukin maksumuurin takana.
Kommentit (8)
onhan tästä ollut juttua muuallakin, koska tripla on 24/7 auki niin siellä viettää kodittomat öitä
Rummut soivat. Valkoiset hampaat vilahtelevat. Pyörän sisäkumia muistuttava alahuuli kiiltää ja katoaa sitten. Jostakin tulee savun hajua. Villi kirkaisu kaikuu äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
onhan tästä ollut juttua muuallakin, koska tripla on 24/7 auki niin siellä viettää kodittomat öitä
Tämä ja sitten myös varmaan jotain roadman somali/sekasotku porukoita (erikansalaisuuksia) ja diilereitä hengailee.
Narkkarit, raiskaajamamut ja muu paskaporukka pitää bileitä. Polttavat kannabista ja joutuvat psykooseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja sitten myös varmaan jotain roadman somali/sekasotku porukoita (erikansalaisuuksia) ja diilereitä hengailee.
Ei ole. Kuljen joka aamu Triplan läpi n. 5.45 ja siellä on hyvin rauhallista. Toki kodittomia kuten jutussa, mutta he eivät ongelmia aiheuta. Asun Triplan asuntosiivessä.
Täynnä kodittomia. Odotin joku 7v sitten bussia aamuyöllä Kampin kaukoliikenneterminaalissa. Muistan kuinka yksi narkkari haahuili edestakaisin haava otsassaan josta oli valunut jo kuivunutta verta naaamalle. Oliko kaatunut vai saanut muistutuksen velkojen maksusta. Oli selkeästi kodittoman näköistä väkeä. Nuori nainen nukkui tyytyväsen näköisenä lattialla ja oli tullut kusetkin alle. No toivottavasti ei ollut tuttuja näkemässä. Pari tuntia istuksittua tulivat vartijat ja häätivät kodittomat ulos.Olin jo vähän huolissani häätävätkö minutkin kun minulla ei ollut lippua mutta olin ennenkin ostanut lipun autosta. Silloin ei tainut olla vielä tätä roadman ongelmaa niin oli rauhallista.
pidän lähtökohtaisesti tyhmänä ihmistä, joka maksaa jostain iltalehden paskasta.