Kavat-nettikauppa
Kyselin tuolla aiemmin kavat-kenkien tukholman hintoja. Vastaaja mainitsi kavatin nettikaupan. Osaisiko joku viisaampana neuvoa ko kaupan osoitetta? Kiitoksia jo etukäteen...
Kommentit (10)
esim pääkaupunkiseudulla?
en ole koskaan livenä noita nähnyt, mutta kuvista näyttää kivoille ja laadusta olen kuullut vain positiivista.
Lahden seudulla en ole nähnyt missään, tähän asti olemme olleet tepsut faneja mutta vaihtelu virkistää =D
Hinnoista sen verran että ovatko kalliimpia kenkäkaupassa Suomessa kuin e-butikissa ?
myydään ainakin stockalla, helsingin keskustassa. Sopivat suht leveälle/pullealle jalalle, siis kuten monet kotimaiset (tepsut ym.). Ei siroille jaloille. Hinnat oli siellä 50-60 euroa, kokoja 19-28. Eli ns. ensiaskelkenkiä. Ovat kaikki koot ja mallit siinä " vauvakenkäseinällä" , missä muutkin ensiaskelkengät. Hyviä sandaaleita ja nahkakävelykenkiä ym.
mutta ei kuitenkaan niin kapeaa kuin esim ecco.
Ainakin vielä viime kesänä ja syksynä oli Tapiolan Kenkä-Tapiossa paras näkemäni valikoima Kavat-kenkiä. Niissä suosikeissani eli tarrasandaaleissa isoin koko oli 30, mutta kävelykengissä on isompia, ainakin kokoon 33 tai 34 asti. Nyt en ole käynyt, joten en osaa sanoa mitä löytyy. Kovia aleprosentteja on turha odottaa sieltä, sillä liike on yksityinen ja sanoja malleja myydään useampi vuosi.
Stockalla ja Halosella on ollut myynnissä paria mallia kerrallaan ja yleensä koot loppuvat Stockalta aika nopeasti.
Kavat-kengät ovat leveydeltään keskivertoa, korkeutta on enemmän, mutta sen saa häivytettyä irtopohjallisella, jos jalka on kapea. Mielestäni loistavia käyttökenkiä, ja käyvät lähes kaikkiin jalkoihin, ainakin pohjallisen avulla. Lisäksi nahkapinta kestää ihmeen hyvin käytössä eikä mene kammottavan näköiseksi kuluneenakaan.
Muutaman kerran olen e-butikistakin tilannut, ja toimitus on ollut nopea. On hyvä että siellä ilmoitetaan kengän sisämitta millimetreinä, niin on helppo piirtää kotona jalasta kuva ja mitata jalan pituus. Hinnat eivät kyllä ole nettikaupassa välttämättä edullisempia kuin kaupassa, mm. ne koristossujen näköiset maksavat netissä 429 kr (n. 45 ¿), kun paikallisessa kenkäkaupassamme ne maksoivat 38 ¿. Mutta valikoima on toki parempi!
Itsekin heräsin tämän aloituksen johdosta kevätkenkäostoksille ja tilasin 3,5v tytölle tarralliset ruskeat kävelykengät kokoa 26. Niitä ruskeita on etenkin vaikea löytää kaupoista, tuntuu että kaikkialle tilataan vain sinisiä ja kirkkaanpunaisia (joka on todella kökkö väri kengille).
Tykkään tosi paljon Kavateista ja tämä nettikauppa oli tietenkin todella ihana yllätys.Meidän kaupungista kun niitä ei enään saa.K-kengät täällä lopettivat niiden ottamisen.
Kävin jo siellä nettikaupassa katsomassa.Näytti olevan talvikenkiä alessakin.
Ymmärsinkö oikein(surkea ruotsin kielen taito mulla)että 50kr postikulut?Mitähän ovat euroina?
No kyl ovat edulliset pk:t.Ei muuta kun tekemään tilausta.
Toivottavasti onnistun meinaa en ole vielä ikinä Visalla mitään tilannut.Eikä mulla se kauaa ole vielä ollutkaan.
Voin suositella, parissa päivässä tuli tilaus!