Ihan normaalia?
Minua on alkanut mietityttämään, onkohan kaikki kunnossa. Yritystä 7/06 alkaen ja joulukuussa-06 spontaani keskenmeno vkolla 7 (?). Keskenmenon jälkeen sekä ovis- että kuukautiskivut ovat olleet aivan eri luokkaa kuin aikaisemmin. Ennen en edes voinut sanoa tuntevani ovista. Kuukautiskivut alkavat jo useita päiviä ennen vuotoa.
Lisäksi mulla on ollut kierron loppuvaiheessa huonoa/ kuvottavaa oloa päivien aikana, erityisesti iltapäivisin. Ja ihan yökkimistäkin useamman kerran päivässä, tätä jo useammassa kierrossa. Raskaana en ole, sillä taas tänään alkoi vuoto. Kierto on ollut koko ajan tasainen, 28 päivää.
Tänäänkin alkoi aamulla vuoto, mutta edelleen mulla on kuvottava olo ja yökkinyt olen muutaman kerran (klo nyt 9 aamulla).
Voiko tämä olla pelkästään psyykkistä oireilua? Onko kellään ajatuksia / kokemuksia vastaavasta? Mietin jo gynen varaamista ensi viikolle, kunhan vuoto loppuu. Toisaalta mietin, onko lääkärissä käynti ihan turhaa. Sanovat vain, että ihan normaalia ja jatkakaa yritystä.
Elikkkäs mullekin tuli keskenmeno 10/06 ja mitään tyhjennyksiä ei tarvittu, vikkoja oli 6+2.
Sen jälkeen menkat on kestäneet kunnon vuotona 3-4pv ja tuhruna viikon sen jälkeen,kierto on 29pv. Kipuja ei onneksi ole edes oviksen aikaan, sikäli mikäli sitä edes tapahtuu, kun tärppiä ei ala kuulua.
Mutta etova olo on täälläkin ennen menkkoja ja niiden aikaan joten sitä kerkee jo kuvitella ties mitä. Mulle tulee myös kauheita hikoiluja jo 1,5vko ennen menkkoja, onko sulla hikoilua? Kuuluukohan nämä oireet ihan normaaliin kuukautiskiertoon vai syynääköhän sitä itseään nyt vain tarkemmin, kun vauvakuume on niin kova. Aikaisemmat raskaudet 3 kpl ovat minulla täpänneet jo 1-2 kierrossa ja kestäneet loppuun saakka joten keskenmenon jälkeisiä kokemuksia ei ole kuin nyt tämä.