Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian tärppäsi?

05.02.2006 |

Kuinka pian teillä tärppäsi? Aloitimme yrittämisen tulee jos on tullakseen ajatuksella. Mutta kun nyt tosi yrittämisen jälkeen ei mitään kuulu, olisi kiva tietää miten kauan keskimäärin pitää odotella plussaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Miisu!

Itsekin näitä asioita olen miettinyt kun tässä ensimmäistä kuumeilemme ja kolmas yrityskierto menossa. Mitä täältä on lukenut ja muutenkin tiedän niin ihan hirmuisia eroja on yksilöllisesti. Tässä kuitenkin linkki, mistä näkee joitan tutkittujakin tuloksia: http://metku.net/~pesu/hedelmoitys.html

Terkuin, Amy

Vierailija
2/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pillerit pois toukokuussa -05 ja eka tärppi tuli joulukuussa -05,joka päätyi alkuraskauden km:n.Samantien tärppäs sitten uudestaan ;) 8 kuukautta siihen meni ja yrityskiertoja mahtu 9-10 tähän jaksoon.

Plussaonnee sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätimpä minäkin vastata.. söin neljä vuotta yasmin e-pillereitä ja lopetin niiden syönnin 2/2005. viimeiset kuukautiset minulla olivat 13.5-05. olin niin turhautunut muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen joten olin jo aloittamassa toukokuussa niiden syöntiä uudelleen.. nyt siis odotamme helmivauvamme syntymistä!

plussa onnea teille :)

Vierailija
4/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarina menee näin, eli söin pillereitä (Cilest) n. 6 vuotta ja lopetin 09/05. Plussa tuli 2.2.06, mutta tässä välissä kerkesi olla vain 2 menkat, pitkistä ja epäsäännöllisistä kierroista johtuen. Senpä vuoksi tämä plussa pääsi hieman yllättämään, kun kerkesin jo niin monta negaa välissä testaamaan...

Olivia rv 8+3 (laskurin mukaan)

Vierailija
5/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

: ( .Eikä yhtään haamuakaan näkynyt.

Vierailija
6/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cilest-pillereitä tuli popsittua kuusi ja puoli vuotta. Viimeiset pillerit söin toukokuun lopussa -05. Heinäkuun alussa tuli ensimmäiset luomumenkat ja elokuun lopussa -05 paukahti testiin plussa. Eli toisesta kierrosta tärppäsi ja ihan täysin tulee jos on tullakseen -meiningillä. En ovistakaan edes pongannut tuossa tärppikierrossa...

Vierailija
7/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tärppäsi ekasta kierrosta ja tää toinen nytten tokasta kierrosta.Ikäeroksi tulee 3 vuotta

Vierailija
8/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkasti en osaa sanoa millon ehkäsy jätettiin pois ku se vain jäi pikku hiljaa sen enempiä miettimättä. Todellinen yrityskin tuli koettua ovistikkujen kera. Mutta raskaus alkoi kun stressi helpotti ja kova yritys unohtui.

Onnea yritykseen!

Soffu 19+4