Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystytkö nauttimaan 69:ssä?

Vierailija
04.04.2025 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en. 

Vierailija
22/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.  Mutta miksi pöljä tänne laitoit?  Kuuluu seksi osioon.

Katso sinä pöljä, millä osiolla kirjoittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin, jos ollaan kyljellään. Silloin saan jostain syystä aina nopeasti orgasmin. Sen jälkeen voikin sitten keskittyä täysin antamaan huipennuksen miehelle.

Vierailija
24/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva päällä ja minä nuolen alta, kolmas tulee hetken nuolemisen jälkeen naimaan rouvaa takaapäin ja rouva alkaa nauttimaan kielestä ja panemisesta. 

Minun rouvalla on intohimona ottaa suihin kun toinen panee takaa, aina kun on huipussaan, hänen pää valahtaa alaspäin ja kalu lähtee suusta pois, ottaa huipun jälkeen takaisin. 

Vierailija
25/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, todellakin pystyn. Sitten siinä kohtaa kun oma huippu lähestyy niin loppuu kyllä miehen huomioiminen hetkeksi. Hän pääsee sitten jatkamaan yhtymällä, mutta itse tulen takuuvarmasti 69:ssä.

Näin naisystäväkin kommentoi. Ja huomaa kyllä kun hän on lähellä orgamsia, koska ei pysty silloin keskittymään suihinottoon. 

Vierailija
26/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin varmaan teknisesti saamaan siinä orgasmin jos olisi joku "onnistu tässä ja saat kymppitonnin"-diili.

Haluanko kokea moista paskaa? En. Muut saavat nauttia jos tykkäävät, itse en tykkää, menee suihinotosta nauttiminen JA nuolemisesta nauttiminen molemmat piloille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme