Tuntuuko teistä Tinder-miehistä tältä:
Te sinkkumihet, jotka olette jossain deittisovelluksessa, kuten Tinder, Hinge jne, niin kuulostaako tämä tutulta:
Tuntuuko teistä siltä, että siellä deittisovelluksessa on aivan valtavasti valinnanvaraa naisissa? Tuntuuko, että sinulla on mahdollisuus päästä treffeille ihan kenen vaan naisen kanssa sieltä, että siitä vaan swaippailemaan ja treffikutsuja esittämään?
Entä jos te olette tutustuneet johonkuhun mukavaan naiseen ja olette hetken aikaa tapailleet, niin hiipiikö silti teidän mieleenne, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että kyllä mä paremmankin naisen löydän?".
Kommentit (24)
Ei todellakaan. Jokaisen liidin eteen joutuu tekemään valtavan työmäärän, etenkin jos nainen on edes semisti siedettävän näköinen.
kysymykseen voi myös vastata varatit miehet, jotka ovat joskus olleet jossain deittisovelluksessa.
ap
No ei kyllä ole keskiverto miehellä mitään mätsimerta josta valita :D pitkän suhteen jälkeen mies voi unohtaa kuinka vaikeaa tuo swaippailu on ja haksahtaa siihen harhaan, että seksisuhteita olisi tarjolla. Hyvin, hyvin harvalla miehellä se on kuitenkaan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole keskiverto miehellä mitään mätsimerta josta valita :D pitkän suhteen jälkeen mies voi unohtaa kuinka vaikeaa tuo swaippailu on ja haksahtaa siihen harhaan, että seksisuhteita olisi tarjolla. Hyvin, hyvin harvalla miehellä se on kuitenkaan mahdollista.
no voi vitsi! Minä sitten olen deittaillut noita harvoja miehiä, sillä olen usein saanut pakit jo heti ekojen tai viimeistään muutamien treffien jälkeen.
Käytännössä kaikki miehet ovat liian huonoja parisuhteeseen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no voi vitsi! Minä sitten olen deittaillut noita harvoja miehiä, sillä olen usein saanut pakit jo heti ekojen tai viimeistään muutamien treffien jälkeen.
Se, että sinä sait pakit, ei tarkoita että miehellä olisi muita naisia tarjolla. Se voi olla ihan niin yksinkertaista, ettei hän tuntenut kemiaa välillänne. Kaikki miehet ei todellakaan ole niin epätoivoisia että ottaisivat ihan kenet tahansa joka tarjolle antautuu.
Tapaan ihmisiä vain livenä. Minua ei saisi käyttämään jotain Tinderiä mistään hinnasta.
Ennen tuntui. Nykyään en jaksa olla naisten kanssa tekemisissä ollenkaan. Torjun kaikki lähestymisyritykset.
Naiset on mieluummin yksin kuin epämiellyttävän miehen kanssa. Mikäs siinä kun lapsenkin voi tehdä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei olekaan mikään uutinen, kun olet palstamamma. Mikset katsele niitä oman tasoisiasi miesvauvoja, joista muut mammat täällä avautuu päivittäin?
3% miehistä saa 90% naisten osumista ja loput 97% 10%.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ois osuus kun poistetaan sieltä kaikki paskat profiilit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polyt, varatut, hullut, kuvattomat, ikänsä valehtelevat, feikkiprofiilit, en tiedä mitä etsin, vihaan lapsia, ethän swaippaa jos olet sitä ja tätä kun poistaa pakasta niin jää varmaan juuri tuo 10% joita lapsilleen isää etsivän naisen kannattaa edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä olen pitkä, lihaksikas, keskivertoa komeampi ja saan naisia naurettavan helposti. Tinderissä mätsejä tulee parissa viikossa maksimissaan muutama kymmenen ja nekin yleensä rumilta, ylipainoisilta yksinhuoltajilta. Ei kannata vetää minkäänlaista johtopäätöstä markkina-arvostaan deittiäppien mätsimäärien perusteella, siellä kun tasokaskin mies saa vähän tykkäyksiä ja päinvastoin ruokoton, huonotasoinen nainen saa vastaavasti satoja, monesti jopa useita tuhansia tykkäyksiä. Tosielämä on erikseen, kun hypergamia ei käytännössä toteudu samoissa määrin.
Miksi niitä matcheja pitää tulla useita kymmeniä? Ja matchiahan ei voi tulla, jos et ole itse tykännyt niistä rumista ja ylipainoisista yksinhuoltajista.
Kertokaa tälleen uudelle Tinderin käyttäjälle ja ylipainoiselle yh-mammalle, että mihin tarvii kymmenittäin matcheja? Jos yksikään vaikka edes muutamasta matchista ei natsaa, niin sitten on kyllä vikaa itsessä, jos kukaan ei kelpaa. Olen varmaan laittanut sitten itse liian rankalla kädellä ruksia myös niille itsestä tykänneille ihmisille kun ei montaa kymmentä matchia ole.
Itse voin henkilökohtaisesti sanoa, etten anna tykkäyksiä kaltaisillesi pitkille, lihaksikkaille ja keskivertoa komeammille miehille, koska en ole tasoasi, joten tyydyn vähän "rumempiin" yksilöihin, jotka eivät tarvitse kymmeniä matcheja viikossa.
Toki jos etsit vain vaihtelevaa seksiseuraa, niin kivat sitten sinulle että niitä matcheja tulee runsaasti. Valikoi toki parhaat päältä. Niistä rumistahan voi jättää tykkäämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polyt, varatut, hullut, kuvattomat, ikänsä valehtelevat, feikkiprofiilit, en tiedä mitä etsin, vihaan lapsia, ethän swaippaa jos olet sitä ja tätä kun poistaa pakasta niin jää varmaan juuri tuo 10% joita lapsilleen isää etsivän naisen kannattaa edes katsoa.
Etsin itse vain kevyttä seuraa ja sivuutan nuo ensin mainitsemasi myös silloin. Ehkä tosiaan 15 % miesten profiileista on sellaisia mistä kannattaa edes kuvat kattoa.
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä olen pitkä, lihaksikas, keskivertoa komeampi ja saan naisia naurettavan helposti. Tinderissä mätsejä tulee parissa viikossa maksimissaan muutama kymmenen ja nekin yleensä rumilta, ylipainoisilta yksinhuoltajilta. Ei kannata vetää minkäänlaista johtopäätöstä markkina-arvostaan deittiäppien mätsimäärien perusteella, siellä kun tasokaskin mies saa vähän tykkäyksiä ja päinvastoin ruokoton, huonotasoinen nainen saa vastaavasti satoja, monesti jopa useita tuhansia tykkäyksiä. Tosielämä on erikseen, kun hypergamia ei käytännössä toteudu samoissa määrin.
Tasosi on se, mitä saat. Eli se ruma, lihava yh.
Jos olisit kuvailemasi näköinen, sun ei tarttisi etsiä seuraa tinderistä, koska saisit sitä livenä enemmän kuin tarpeeksi.
Varmaan niistä tinder-miehistä tuntuu tolta, ku eihän ne mitään pysyvää sieltä varmaan haekaan.