Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori pyytää synttärilahjaksi 119e aurinkolaseja

Vierailija
04.04.2025 |

Kuulemma ei muuta lahjatoivetta minulta. Täällä yh miettii mitä tehdä...mitä tekisitte, minkä hintainen lahja teistä ok?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on sinun.

Vierailija
2/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato jos ne löytyisi jostain nettikaupasta halvemmalla ;) Täällä on hinnat tapissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tuossa nyt on? Ostaa nuorelle ne aurinkolasit.

Vierailija
4/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jotta roadman voi pölliä ne suoraan otsalta.

Vierailija
5/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on niihin varaa, niin ostat ne, ja jos ei ole varaa, niin kerrot sen lapselle ja pyydät sitä katsomaan jotkut halvemmat. Jos lahjanantajia on useampi, niin ostakaa ne yhdessä.

Vierailija
6/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset UV- lasit ovat nykyään tärkeät. Saahan niitä silmälasiliikkeistä osamaksullakin.

Vierailija
7/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos asuu pk-seudulla kannattaa vähän miettiä, täällä kun kantisnuorten päältä ryöstetään merkkivaatteet ja asusteet ulkkisten toimesta. Turha alapeukutella faktaa. 

Vierailija
8/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole laittaa satasta lapsen syntymäpäivänä tiskiin, niin kannattaa jättää ne lapset tekemättä.

No, tokihan elämässä sattuu ja tapahtuu. Mutta 119€. Kerää vaikka pulloja vapaa-ajalla jos et muuta keksi. Ei tämä voi olla aito ongelma.

Vierailija
9/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkäri: Huonoista aurinkolaseista voi olla jopa haittaa silmien terveydelle tässä kolme vinkkiä lasien valintaan

Aurinkolasien käyttämistä suositellaan jokaiselle. Auringon ultaviolettisäteily altistaa muun muassa pahanlaatuisille ihomuutoksille ja kaihin kehittymiselle.

https://yle.fi/a/74-20024865

Vierailija
10/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha ei riitä, niin voisitko antaa rahaa niihin laseihin? Niin että nuori säästäisi loput tai jos joku kysyy, mitä haluaa lahjaksi, niin kertoisi säästävänsä laseihin. 

Vierailija
11/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaiset synttärit järjestät ja monta kutsut. Voi toivoa rahaa lahjaksi ja saa lasit. Tarjoiluun menee kuiten vähemmän kun tuo summa. Kakku kahvit sukulaisten ja kavereiden kesken kotona.

Vierailija
12/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varoista, mitä on ennestään, mitä on hankittu viimeisten vuosien siksba, mitä javeripiiri harrastaa jne. Minä olen ostanut teinille synttärilahjoja hintavälillä 5-2500 euroa. Kaikki mielestäni järkeviä toiveita. Omaa budjettiaan ei kannata ylittää.

Toinen yh

Vierailija
13/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et huomannut sitä ykköstä siellä perässä eli 1191€

Vierailija
14/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä toinen yh, kunnolliset aurinkolasit ovat hyvä sijoitus. Eivätkä nuo edes ole kalliit.

Vierailija
15/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo "ei toivo mitään muuta" on hyvä lähtökohta. Ei monta pakettia, että olis jotain avattavaa, vaan yksi paketti, jota toivoo. 

Vierailija
16/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jos asuu pk-seudulla kannattaa vähän miettiä, täällä kun kantisnuorten päältä ryöstetään merkkivaatteet ja asusteet ulkkisten toimesta. Turha alapeukutella faktaa. 

Alapeukutan kumminkin, sillä 99 prosentissa aurinkolasien häviämisistä kyse on siitä, että ne unohtaa jonnekin. Itsekin kadotin juuri viime kesänä päälle satasen aurinkolasit. Lapselle saattaisin ostaa sen hintaiset lapsen luonteesta riippuen. Esikoisella ja kuopuksella lasit pysyisivät mukana, keskimmäinen on tullut äitiinsä, ja siksi hänelle vähän halvempaa.

Vierailija
17/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole laittaa satasta lapsen syntymäpäivänä tiskiin, niin kannattaa jättää ne lapset tekemättä.

No, tokihan elämässä sattuu ja tapahtuu. Mutta 119€. Kerää vaikka pulloja vapaa-ajalla jos et muuta keksi. Ei tämä voi olla aito ongelma.

Missä hiton maailmassa elät! Mä olen kitueläkkeellä, ja 119euroa on puolet mun kuukauden ruokabudjetista, ja mä

sentään ostan mitä haluan! Teini siinä, tarvii vaikka mitä!

Vierailija
18/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on ihan sun tulotasostasi kiinni onko OK. Mun teini pyysi 230€ neuletta synttärilahjaksi, ja sen sai, koska sen hankiminen ei ollut mulle mikään ongelma. 

Vierailija
19/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Temusta jotkut kympin lasit, ei se sitä eroa huomaa

Vierailija
20/60 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nuoresta. Jos on huolimaton, jolta katoaa tai hajoaa kaikki, en ostaisi. Jos taas huolehtii tavaroistaan, ostaisin, jos on varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi