Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellinen että hankin laman aikana neljä lasta

Vierailija
04.04.2025 |

"Olen onnellinen että hankin laman aikana neljä lasta

Olen onnellinen, että 1990-luvun laman aikana hankin neljä lasta, vaikka tiukkaa teki. Olen onnellinen, että lapseni ovat hankkineet minulle yhteensä jo kahdeksan lastenlasta, vaikka tekee vieläkin tiukempaa.

Milloinkahan oikein ruvetaan laskemaan rahallinen arvo äidin työlle?

On hienoa, että isien kotiin jäämistä arvostetaan, mutta vieläkään ei arvosteta taloudellisesti äitien kotiin jäämistä. Muutenhan kodinhoidon tukea maksettaisiin koululaiseksi saakka saman verran, mitä yhteiskunnalle kustantaisi hoito päiväkodissa. Ei lääkäri, psykoterapeutti ja fysioterapeutti tyttärieni hoito ollut sen huonompaa. Olen onnellinen, että he ovat arvostuksen ja rahan puutteesta huolimatta valinneet hoitaa lapsensa itse."

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011134483.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hankit?

Tiimarista?

Vierailija
2/5 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
4/5 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaminen on muutakin kuin rahaa ja tärkeintä on että jokainen arvostaa itse itseään kuten valintojansakin.

Raha ei kerro arvostuksesta.

Vierailija
5/5 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen onnellinen neljästä lapsestani. Muutaman vuoden olin kotona heitä hoitamassa ja sen jälkeen tehnyt töitä kotoa käsin, joten olen tienannut myös rahaa heidän elättämiseensä ja omaan eläkkeeseeni. Lapset on parasta. Nyt jo aikuistumassa kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä