Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuressa painon pudotuksessa onnistuneet! Miten muiden ihmisten suhtautuminen sinuun muuttui?

Vierailija
03.04.2025 |

Miten oma suhtautuminen itseesi muuttui? Sehän se tärkein. Olisi mielenkiintoista lukea myös mitä muita muutoksia ulkonäöllisesti laihtumisen myötä tuli henkisen fiiliksen lisäksi. 

Minulla on projekti jota en luovuta missään nimessä. Tämä on niin tärkeää itseni kannalta. 

Aion laihtua 40 kiloa, suunta on hyvä nyt. Muutan tyylini siistimmäksi ja naisellisemmaksi. Säästän rahaa silikonirintoihin sillä valitettavasti laihtumisen jälkeen rintani ovat kyllä olemattomat. Vaatetus tottakai tyylikäs ja naisellisempi myös. Ihanaa jo katsella vaatteita joita voin käyttää kun pääsen tavoitteeseen. Rakastan tätä matkaa ja tiedän että aion muuttaa elämäni. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin noin vuodessa 33 kiloa. Muiden suhtautuminen oli hyvin positiivista, mikä tuntui osin epäkohteliaalta, kuin viittaukselta siihen, että en lihavana olisi ollut ok. Oma suhtautumiseni itseeni on painosta riippumatta ollut anorektinen. Ei siis tämän huikeampaa kaikilla.

Vierailija
2/4 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin noin vuodessa 33 kiloa. Muiden suhtautuminen oli hyvin positiivista, mikä tuntui osin epäkohteliaalta, kuin viittaukselta siihen, että en lihavana olisi ollut ok. Oma suhtautumiseni itseeni on painosta riippumatta ollut anorektinen. Ei siis tämän huikeampaa kaikilla.

Okei, ikävä kuulla että et ole itseesti ilmeisesti kovin tyytyväinen. Toivon kovasti, että alat rakastamaan itseäsi. Minulla on aikana terapia auttanut kovasti. Paljon hyvää sinulle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin oman massiivisen urakkani tammikuun lopussa, ja suunnilleen kukaan tutuista tai läheisistä ei ole suhtautunut tähän kovin kivasti. 😁

Todellakin ne tarinat siitä kuinka laihtuessa menettää ihmissuhteita ja iso osa niistä jotka kestävät muuttuvat kovasti. Tämän olen jo tässä kohdin projektin alkua huomannut. 

Oma äitini selkeästi toivoo minun epäonnistuvan ja tavatessamme on alkanut syöttää minua. 🤣 

Mutta oma glow up -projektini on tarkoitus toteuttaa tänä vuonna, ja ensi vuonna jatketaan suuremmin haastein. Ja toki tämä on vähän loppuiän (toivottavasti pidemmän sellaisen) projekti, joten ei tässä mitään tiukkoja aikarajoja ole jos kyllä aikatauluhaaveita onkin. 

Tsemppiä sinulle! Ei ole helppoa mutta tehtävissä kyllä. 💪🏻

Vierailija
4/4 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä