Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi lupaava miesystävä osoittautui sairaalloisen mustasukkaiseksi

Vierailija
03.04.2025 |

On ollut mitä ihanin ja vakuuttanut että ei ole mustasukkainen. Mutta mites kävikään?

Olimme hänen työkavereidensa kanssa parilla oluella viikonloppuna. Nyt hän on tämän viikon saanut 'ahdistuskohtauksia' kun on epävarma minusta. Utelee olenko kiinnostunut tietystä hänen kaveristaan, joka oli samassa seurueessa noin tunnin. En mitenkään ilmaissut kiinnostusta, ihan tavallista jutustelua isossa porukassa.

Jos olen yksin liikenteessä, hän haluaa tulla luokseni illalla varmistamaan että pääsen turvallisesti kotiin.. kaikkea alkaa kasaantua.

Oliko tämä nyt tässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos täytyy erikseen valuutta että ei ole mustasukkainen on todella pahasti mustasukkainen. Taisi olla se juttu siinä.

Vierailija
2/8 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se kohta huomaa, että olet hänen kanssaan etkä työkaverin. Näytä ettet ole menossa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se oli siinä. Seuraavaksi sitten voitkin kiukutella kun joku seuraava ukko ei yhtään arvosta suhteessa, vaikka miten leikit naisellisia mustasukkaisuusleikkejä.

Vierailija
4/8 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin käy kerta toisensa jälkeen, joko ihastut mustasukkaisiin miehiin, tai annat (mahdollisesti tietämättäsi) syitä mustasukkaisuuteen.

Minua taas on aikoinaan epäilty, etten välitä tarpeeksi, kun en ole mustasukkainen. Yksi kerran selitti pettämistään, etten ollut asettanut hänelle tarpeeksi tiukkoja rajoja. Sanoin, että jos nainen ei vahtimatta pysy, niin joutaa lähteäkin. 

Vierailija
5/8 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tuollaista huomatessani päättänyt jutun alkuunsa, kun aikanaan opin mustasukkaisessa suhteessa mitä kauhua se on. M45

Vierailija
6/8 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen lyhytaikainen seurustelukumppani taas selitteli kaikista naiskontakteistaan erikseen, että ovat vain ystäviä ja jos jotain on joskus ollut, niin ei ole enää. Kyseli toistuvasti, että tulinko mustasukkaiseksi, tai suutuinko kun tervehti jotain naispuolista tuttuaan, tai onko mulle varmasti ok että naapurinsa Jaana kulkee joskus kimppakyydillä kaupunkiin asioille. Vakuutteli koko ajan että ei tarvitse olla mustasukkainen. Se selittely alkoi hyvin pian tulla korvista.

Suhde onneksi sitten päättyi, mutta jotenkin jäin jälkikäteen arvelen, että olikohan miehellä itsellään omasta uskollisuudestaan suurempi epävarmuus kuin minulla. 

Vierailija
7/8 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies = mustasukkainen jännämies eli väkivaltainen. Kannattaa jättää se koska se hakkaa sinut myöhemmin. Niin siinä aina käy mustasukkaiset on väkivaltaisia.

Vierailija
8/8 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se vaan pahenee kuten tiedät. Kohta se saa raivarin kun kuuntelet äänikirjaa joka on miehen lukema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme