Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluaisin skitso diagnoosin pois

Vierailija
03.04.2025 |

koko elämä on pilalla diagnoosin takia. haluaisin elää ilman tuota leimaa ja rajoitetta. mennä ja olla niinkuin muut.

kaikki sen takia että ihmiset elävät psykoottisessa vieraassa todellisuudessa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis pyhä jumala älä anna satanistien leimata minua =(

Vierailija
2/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa mennä vapaasti ilman rajoitteita? Ootko jossain laitoksessa vai? Vai olisiko ne rajoitteet vain sun pään sisällä? Eikä millään pahalla, mutta kuulostat itse psykoottiselta tuon viimeisen lauseen perusteella joten diagnoosista luulis olevan sulle enemmän hyötyä kuin haittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees nyt osastolle, hoitaja antaa lääkkeet.

Vierailija
4/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan tosta diagnoosista saa edes tietää jos et itse kerro

Vierailija
5/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartaita maskisteja ja koronisteja.

Vierailija
6/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä diagnoosi aina mahdollista. Mutta jos sulla on toi diagnoosi niin joku syy siihen on

Omalla tyttöystävällä oli skitsofrenia. Oikea lääkäri huomasi outoudet ja nyt virallinen on vaikea PTSD

Vierailija
7/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te valitsitte mun oikeiden ongelmien kieltämisen ja lakaisitte tekemällänne perisynnillä (diagnoosi) ne maton alle mitä puutteitä ja vääryyksiä olin kokenut elämässäni. Ja kaikki epäkohdat on muka keksityn diagnoosin syytä, esim se että en saanu puolisoa.

Vierailija
8/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan tosta diagnoosista saa edes tietää jos et itse kerro

Te pakotatte kertomaan koska laitatte mut tilanteisiin jossa syyt on pakko kertoa. Esim kiusaaminen sillä että mun pitäis mennä töihin ja sitte uhkailu esim että tuet lopetetaan ku en kerro miksi en mene töihin.

Vierailija
9/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet psykoottinen

Vierailija
10/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet psykoottinen

Miten? Ärsytetty olen kyllä ja se on teidän ansiotanne.

Vierailija
11/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti täällä emme voi auttaa

Vierailija
12/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnooseja ei peruta, elleivät ne osoittaudu virheellisiksi. Sinun pitäisi keskustella mieluusti diagnoosin antaneen tahon kanssa, jotta he voivat arvioida asiaa uudelleen. 

Vierailija
13/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa mennä vapaasti ilman rajoitteita? Ootko jossain laitoksessa vai? Vai olisiko ne rajoitteet vain sun pään sisällä? Eikä millään pahalla, mutta kuulostat itse psykoottiselta tuon viimeisen lauseen perusteella joten diagnoosista luulis olevan sulle enemmän hyötyä kuin haittaa. 

Noh katoppa yhteiskuntaa? Kyllä monet ei skitsotki on sanoneet että yleisesti ihmisten konsensus ja maailman katsomus on psykoottinen ja todellisuudesta vieraantunut.

Vierailija
14/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti täällä emme voi auttaa

Miksi paha haluaisi auttaa ? En minä semmoista ole olettanutkaan. 

Vierailija
15/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh katoppa yhteiskuntaa? Kyllä monet ei skitsotki on sanoneet että yleisesti ihmisten konsensus ja maailman katsomus on psykoottinen ja todellisuudesta vieraantunut.

Sinulla on itsepintaisia psykoottisia ajatuksia selvästi. Sairauteen kuuluu se ettei pidä itseään sairaana, muut sen kyllä aistivat.

Vierailija
16/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet psykoottinen

Taitaa tuo vainoharhainen skitsofrenian muoto olla se vaikein.

Vierailija
17/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on itsepintaisia psykoottisia ajatuksia selvästi. Sairauteen kuuluu se ettei pidä itseään sairaana, muut sen kyllä aistivat.

Just joo. Mitään ongelmaa mulle ei olisi ollut teidän psykoosien kanssa jos ette itse olisi sotkeutuneet minun sisäiseen maailmaan.

Vierailija
18/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan skitson diagnoosin heti = eläke taattu

Vierailija
19/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan skitson diagnoosin heti = eläke taattu

Ei kaikkea voi mitata rahalla. Skitsona kohtelu on ärsyttävää. Jos tietäisit vain, sut typerretään lapseksi ja kielletään osallistumasta mihinkään.

Vierailija
20/26 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet psykoottinen

Taitaa tuo vainoharhainen skitsofrenian muoto olla se vaikein.

Kukahan se vainoharhainen on ja näkee venäjä trolleja kaikkialla?