Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka totta että isoista rinnoista viehättyminen on yksinkertaisen miehen merkki?

Vierailija
03.04.2025 |

Ei sille voi mitään että ne viehättää, varsinkin kun liikkuvat myös hypnoottisen hitaasti Newtonin lakien johdosta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alikehittyneen miehen merkki, himoitsee äitinsä massiivirintaa lutkuttamaan vielä aikuisenakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun isoista pyllyistä

Vierailija
4/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on selvästi yksinkertaisen miehen merkki, älystä ei liene tietoakaan näillä rinnuksia tuijottavilla. Tiedoksi tälle pösilölle, naisen aivot eivät sijaitse rinnoissa, oli niiden koko mitä tahansa.

Vierailija
5/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi naisille. Olen tohtorin väitöskirjan tehnyt ja tohtori siis. Suuret rinnat ovat mielestäni kauniimmat kuin pienet, tai kuten vaimoni sanoisi: "En ikinä menisi sänkyyn miehen kanssa, joka puhuu tisuleista. Mies on mies, eikä 3-vuotias". Vaimoni on uhkea ja kaunis. Veikkaan, että pikkutisulimiehet menisivät oitis hänen kanssaan harrastamaan seksiä.

Voisitteko puhua pienistä rinnoista?

Vierailija
6/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on selvästi yksinkertaisen miehen merkki, älystä ei liene tietoakaan näillä rinnuksia tuijottavilla. Tiedoksi tälle pösilölle, naisen aivot eivät sijaitse rinnoissa, oli niiden koko mitä tahansa.

Semmoinen ulvahdus tällä kerralla. Naisen aivot eivät kiinnosta saatikka kiihoita miestä mitenkään, millään tavalla,. yhtään, lainkaan. Mutta pikkutisulit niin tekevät, huumaavalla tavalla.

Vierailija
7/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaalla oli olemattoman pienet rinnat ja hän häpesi sitä ja peitteli rintojaan . Nykyisellä rakkaalla on ollut suuret rinnat ja hän on aina hävennyt sitä ja peitellyt rintojaan. Molempia olen lohdutellut, että nehän ovat ihan kauniit niinkuin ovat olleetkin. 

Vierailija
8/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensirakkaalla oli olemattoman pienet rinnat ja hän häpesi sitä ja peitteli rintojaan . Nykyisellä rakkaalla on ollut suuret rinnat ja hän on aina hävennyt sitä ja peitellyt rintojaan. Molempia olen lohdutellut, että nehän ovat ihan kauniit niinkuin ovat olleetkin. 

Kyllä massiivirintoja sekä hirviörintoja sietääkin hävetä ja piilottaa ne löysien retkujen avulla.  Pikkutisulit sen sijaan voivat törröttää himokkaasti tiukan paidan alla ihan paljaina, ilman rintojenkannattelureppuja.

Vierailija
9/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama juttu. Ensirakkaalla oli melkein pelkät nännit ja nännipihat. Mutta hellä kosketus niihin avasi hanan häpyhuulien takana. Olipahan upea tyttö kaikin puolin. Suhde päättyi, kun hän lähti 500km:n päähän opiskelemaan.

Muutaman lyhytsuhteen jälkeen tapasin vaimoni. Hänen kanssaan olin aviossa 34 vuotta, 'kunnes kuolema meistä erotti'.

Hänellä oli 95DD-100F kokoiset rinnat. Aivan upeat kuten koko friidukin. En kuitenkaan rakastanut häntä rintojen takia. Rakastin häntä, kun rintasyöpä  vei ensin vasemman ja sitten  oikean rinnan. Viimein levinnyt syöpä vei koko naisen. Kaipaan häntä - en hänen rintojaan.

M55

Vierailija
10/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen jostain hömppälehdestä lukenut, että miehet jotka kuvittelevat olevansa viehättyneitä rinnoista, oikeasti ovat kiinnostuneita pyllyistä, mutta eivät häveliäisyyssyistä kehtaa myöntää sitä?

Vierailija
11/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alikehittyneen miehen merkki, himoitsee äitinsä massiivirintaa lutkuttamaan vielä aikuisenakin.

haha, siellä varsinainen homppeli

Vierailija
12/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi naisille. Olen tohtorin väitöskirjan tehnyt ja tohtori siis. Suuret rinnat ovat mielestäni kauniimmat kuin pienet, tai kuten vaimoni sanoisi: "En ikinä menisi sänkyyn miehen kanssa, joka puhuu tisuleista. Mies on mies, eikä 3-vuotias". Vaimoni on uhkea ja kaunis. Veikkaan, että pikkutisulimiehet menisivät oitis hänen kanssaan harrastamaan seksiä.

Voisitteko puhua pienistä rinnoista?

teve heteromies pitää druunan kaltaisista kurvittarista  ei lolloläskejä eika poikapyllyjä

Vierailija
13/13 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Mistä tuollainen teoria tulee? 

Vaikka onhan kiva ajatella, että minä olen hirveen fiksu, kun tykkään pienistä ja tyttömäisistä.