Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitäs tuumit aikuisesta, joka
02.04.2025 |
Käyttää normaalin 3 €:n hajuvettä? Tuoksui nääs tosi hyvältä.
Kommentit (12)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tykkää, että ihmiset käyttävät hajuvesiä, ihan sama mikä hinta on.
Vierailija kirjoitti:
Ne kalliimmat on kalliimpia vain brändin takia
Sitä minäkin ajattelin... Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei toimi. Ei toimi moni muukaan kempparituote siellä. Jos löytyi ok tuote, niin kai se sitten toimii.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiva kun jotkut löyhkää monen metrin päähän jollekin halvalle hajuvedelle.
Alue: Aihe vapaa
Normalin*