Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Yliksellä on aikajana, kuinka tilanteet on menneet. Mitään haukkumista ei ole, mutta selkeästi tämä Jelena on ollut koko ajan kantona kaskessa ja vaikeuttanut kaikin tavoin asioita. Lapsiaankin hän käyttää tilanteessa hyväkseen, mikä on vaikeaa ymmärtää. Hän ei suojele heitä yhtään. Aivar Kipperillä on yksi kuva instagramissaan, jossa hän osoittaa aseella.
Mitään näyttöä ei ole siitä että Natalie on rikas. Täällä joku sen on keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Paha äitipuoli pitää lapsista kiinni etteivät näkisi äitiään. Saatanan roisto.
Tulee kyllä kuulemaan lapsilta kunniansa... sitä odotellessa..
Rauhoitu jo, lapsilla menee ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi natalien saada erossa mitään? Yhteisiä lapsia ei ole ja omaisuus on Mikon itse tienaamaa.
Natalie ei tule saamaan edes likaisen työn lisää. Ja sehän tässä huomion arvoista onkin.
Kaikki eivät ole rahan perässä niinkuin helena. natalie on tähänkin asti pärjännyt omillaan, miksi ei siinäkin tapauksessa jos eroaisivat? Uskon että natalie aidosti pitää näistä lapsista eikä koe heitä minään taakkana. Mikolla tietenkin päävastuu lapsistaan eikä äitipuolella. Ei natalie ole mitään äidin paikkaa tässä ottamassa, vaikka helena niin kuvitteleekin.
Edelleen Helena on äiti ja varmaan Natalie ei edes yritä olla äiti, tietenkin on sylivalmiina ottamaan lapsen jos kaipaa lohdutusta jne. Itsestäni ei varmaan olisi äitipuoleksi, itsellä lapsi, en osaisi olla tasapuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää vasemmistoa mielenilmauksena hallituksen leikkauksia vastaan
ääneni saa huomenna Mestari.
Vierailija kirjoitti:
Sekin vielä,
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla rikas?
Miksi pitäisi natalien saada erossa mitään? Yhteisiä lapsia ei ole ja omaisuus on Mikon itse tienaamaa.
Natalie ei tule saamaan edes likaisen työn lisää. Ja sehän tässä huomion arvoista onkin.
Saatko sinä likaisen työn lisää Helenalta vai ihanko ilmaiseksi nalkutat?
Kaikkien lasten ja äitien puolesta. Sinunkin, vaikka et sitä tajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikko ostaa timantteja , on synttäriä, naimispäivää, kihlapäivää ja mikä onkaan
Vierailija kirjoitti:
Helenan täytyy olla yhteistyökykyinen, ottaa apu vastaan mitä tarjotaan niin kyllä se siitä lähtee menemään. Tietenkin näin tapahtuukin koska lapset on niin Tärkeitä Helenallekin.
Tämä on Helenan suurin ongelma. Ei osaa olla yhteistyökykyinen tai tehdä edes kompromisseja.
Jos Helena jotain haluaa niin ei sitä kiinnosta kuunnella muiden mielipiteitä. Jos joku järkevä kommentti ei ole Helenan mieleen niin estot päälle ja järkipuheessa Helena aloittaa kiukuttelun ja mykkäkoulun. Koska vain Helena on oikeassa. Raskas ihminen. Sellaiselle on turha yrittää puhua järkeä.
Onko se toukokuun toinen sunnuntai äitienpäivä. Toivottavasti Helena saa viettää lasten kanssa Äitienpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Helenan täytyy olla yhteistyökykyinen, ottaa apu vastaan mitä tarjotaan niin kyllä se siitä lähtee menemään. Tietenkin näin tapahtuukin koska lapset on niin Tärkeitä Helenallekin.
Vaan Helena ilmoitti, ettei tule tekemään yhteistyötä lastensuojelun kanssa. Instassaan. Ei hän enää tee lapsilla mitään, kun ei saanut kakskerran arvosta puolta rahana.
Ei saanut edinan taloa ja autoa jäi jenkkeihin, kun lapset muutti Suomeen.
Helena ei ole jäämössä turkuun asumaan ja tuskin matkustaa kahden tunnin takia Turkuun lapsia tapaamaan valvotusti.
Nytkin Virossa?
Jos olisin heidän lapsi niin hävettäisi isosti kun oma äiti julistaa koko maailmalle mielenvikaisuuttaan. Toivottavasti lapsia ei kiusata koulussa.
Nati nyt tuhlaa Mikon miljoonia ja hoitaa Helenan lapsia Helenan kakskerrassa. Menikö Hellu hyvin asiat, noin niinkuin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että kun äiti kun sotki asiansa ja menetti huoltajuuden niin lapset sitten aikuisina kiehnäävät äitinsä kainalossa? Johan vitsin murjaisit. Helena itse ei jaksa huolehtia lapsistaan, hyvä että Natalie ja Mikko jaksavat.
Katsotaanpa kuinka kauan jaksavat, kun nyt eivät lapset ole puolet ajasta Hellulla. Loppuu ne Natin jooga-tauotkin ja muu laiskottelu. Lapset on vasta sijoitettu ja häätkin oli juuri. Perhe-elämä on pitkäpinnaisten laji. Natin ja Mikon kestävyydestä ei ole vielä mitään tietoa. Nyt se vasta alkaa. Rankat pikkulapsivuoset on jo ohi. Siinä mielessä helppoa on.
Helenahan ei kestänyt vuottakaan lastensa huoltajana. Tuli hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tuntenut myöskään lasten koulukavereiden miljonääri-isiä jotka piinaavat lasten äitiä???
Tunnen montakin miljonääri-isää, mutta ihan tavallisia ne on, kun Mikkokin. Eivät ole ostaneet vaimoilleen erossa miljoonakämppää, vaan vaimot on hankkineet omat kämpät itse. No, ne vaimot kyllä pystyy elättämään itse itsensä.
Satutäti 🤣
Jos hoidat kolmea vierasta lasta ja kokkaat etkä saa erossa mitään niin itse en suostuisi. Mikko on pihi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ostaa timantteja , on synttäriä, naimispäivää, kihlapäivää ja mikä onkaan
Varsinkin naimispäivää. Kunhan stondaa. No siniset pillerit on keksitty keski-ikäsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan puolesta pöyristyineillä on itsellään samanlaisia ongelmia kuin helenalla. lastensuojelun asiakkaita, lapset otettu huostaan, riitaisia eroja. Nämä ihmiset ovat yhtälailla sekoja niinkuin helenakin, joten siksi uskovat Helenan valehtelua koska itse toimivat samoin. Heille ei voi järkeä puhua. Totuus on se mitä he ovat itse päättäneet.
Helena on usein laittanut instaansa jakoon noita faniensa postauksia, joissa kertovat, että heidän lapset ovat tai ovat olleet sijoitettuna. Voisi päätellä, että on kovinkin yleistä, mutta en itse tunne yhtään edes tutun tutun tuttua, jolta olisi lapset huostassa.
Minäkään en tunne ketään, jolla lapset sijoitettu. En ole edes kuullut, että kukaan lasten ( 4 ) koulukavereistaan oli
Ootko tuntenut myöskään lasten koulukavereiden miljonääri-isiä jotka piinaavat lasten äitiä???
En tiedä yhtäkään. Mutta yhden Helena Koivun tiedän, ja sen tietää kaikki muutkin, joka piinaa exäänsä ja lastensa isää ja yrittää näin kiristää tältä rikollisin keinoin rahaa. Järkyttävä tapaus, jonka seurauksena suunnilleen koko Suomen kansa inhoaa Helena Koivua.
Rakastavat isäänsä muutenhan olisivat sanoneet ettei halua isän luo mennä, antakaa meidät muualle kun äiti ei voi pitää