Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
8221/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eronneena naisena olen täysin samaa mieltä! Mä osasin itse hommata asuntoni - tai siis jäin taloon lasten kanssa. Ja ihan itse maksan kaiken. 

Miksi pidät itseäsi mittakeppinä? Parempiakin varmaan löytyy.

Varsinkin, kun tuon kirjoittaja ei edes ole mikään eronnut äiti 😅

Suurin osa naisista Suomessa tekee eron tullessa noin, joko jää vanhaan kotiin tai hommaa asunnon. Se on fakta. 

Ei tuollaista tarvi kenenkään valehdella. Vastaavia on paljon. Tää H-keissi on vastoin jokaisen itseään kunnioittavan naisen arvoja!

Juu, mä olisin ilosta kiljuen ottanut eromiljoonan ja tehnyt elämästäni huomattav

Niin, se on avioero eikä testamentin luku. Ei läheskään kaikki pistä erossa rahoiksi, päinvastoin eroaminen on aika kallista. Toki tuosta sun esimerkistä unohtuu se, että henkilö itse kiisti sen avioehdon (2000 euroa ja Kontulan kämppä) ja halusi taistella oikeudessa

Siksipä juuri ettei kyse ole testamentista, sen eron voi tehdä hyvin ja oikein. Erossa ei kenenkään ole tarkoitus pistää rahoiksi. Se että avioehdon riitauttaa, ei tarkoita sitä että sitä ei enää olisi tai että sen vuoksi toinen jäisi tyhjän päälle. Tuo homma olisi ollut sillä selvä kun Mikko olisi toiminut ehdon mukaan, mutta se nyt oli herralle liian kallista. Lopputulos on tämä, vain hyvin yksinkertainen ihminen ajattelee sen olleen tosi kiva ja hyvä. 

Vierailija
8222/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään Mikon Turun alkossa. Osti aika paljon juomista.

Myös turkulaiset Alkot ovat tänään kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8223/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira oli kytkettynä toisessa autossa. Aika vilkas saa olla mielikuvitus jos koiran hihnastakin saadaan pelote. Ehkä nyt kuitenkin joku pesäpallomaila ennemmin.

Mitä se koira työaikana siellä autossa tekee?

Ehkä nää työmiehet ovat kysyneet Mikolta, että kun me nyt mennään sinne sun tiluksille, eikä siellä pitäis olla ketään, voidaanko ottaa koira mukaan ja pitää sitä narun päässä siinä ulkona mukana. 

Vierailija
8224/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eronneena naisena olen täysin samaa mieltä! Mä osasin itse hommata asuntoni - tai siis jäin taloon lasten kanssa. Ja ihan itse maksan kaiken. 

Miksi pidät itseäsi mittakeppinä? Parempiakin varmaan löytyy.

Varsinkin, kun tuon kirjoittaja ei edes ole mikään eronnut äiti 😅

Suurin osa naisista Suomessa tekee eron tullessa noin, joko jää vanhaan kotiin tai hommaa asunnon. Se on fakta. 

Ei tuollaista tarvi kenenkään valehdella. Vastaavia on paljon. Tää H-keissi on vastoin jokaisen itseään kunnioittavan naisen arvoja!

Juu, mä olisin ilosta kiljuen ot

Kolme oikeusastetta todennut, että Hellu sai miljoonansa. Hän sai miljoonansa. Case closed.

Vierailija
8225/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että sanot noin koska itsehän tottelee sokeasti  Hellun kultin toiveita ja vaateita ja maalitat ja solvaat Mikkoa ja Natalieta

Kas kun ei oikein hassun hassua.

Mikko vArmaan  antaa sohvan ja muut sieltä. 

Vierailija
8226/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se koirakaan oli varautunut kököttämään tuntikausia autossa Viro-häirikön takia.

Ja kyllä onkin taas salajuoni että koira ja koiran hihna on sen koiran omistajalla😂

Olisivat antaneet sen koiran purra Helenaa. Mitä siinä olisi menettänyt? 

Se koira olis siinä vaiheessa lopetettu. Kuka haluais omalle koiralleen maineen, että se hyökkäilee ihmisten kimppuun. Kyse EI OLLUT poliisikoirasta.

Ei olis ehditty koiraa lopettaa. Se olisi saanut Helenaa purtuaan tartuntana sekä raivotaudin että Helenan vesikauhun ja kuollut niihin.

Tarttuiko ne helenaan mikon visvakullista, jota on uitettu kaiken maailman koloissa? Onkohan  natalie testattu?&n

Pervo Hellu paikalla.On se vaan niin törkee

Vierailija
8227/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös turkulaiset Alkot ovat tänään kiinni. 

Muilta paitsi Mikko Koivulta. Hänelle Turussa kaikki ovet ovat avoinna 24h.

Vierailija
8228/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä sulattelemista. Maajoukkuekapteeni tulee iltapäivälehteen antamaan ohjeita kuinka hänen uuttaa vaimoaan tulee kohdella.

Onhan se vähän outoa joo että jotkut hulluhellun kaltaiset yksilöt ovat niin taliaivoja että heille pitää sekin erikseen kertoa. 

Vierailija
8229/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä sulattelemista. Maajoukkuekapteeni tulee iltapäivälehteen antamaan ohjeita kuinka hänen uuttaa vaimoaan tulee kohdelssä

Kuka maajoukkue kapteeni ja missä lehdessä?Pistäppä linkki tulemaan.

Vierailija
8230/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun hakea jotain hoitoa noihin harhoihisi? Suomen historiassa ei ihan pariin vuosisataan ainakaan ole alkot olleet sunnuntaisin auki. 

Ei Helena välitä viikon päivistä.Mokko siellä ja Mikko täälä.Se kun on elämän keskiö.

Vierailija
8231/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei sitä kerro. Voihan olla että omistajan on pitänyt viedä se keikan jälkeen vaikka trimmattavaksi tai lääkäriin. Emmehän tiedä sitäkään kuinka pitkä työtehtävä miehillä oli tarkoitus olla. Mutta Helenan kertoman mukaan heillä oli autossa koira.

Mitähän minulle kävisi, jos noilla verukkeilla sitoisin koiran työpöytäni jalkaan.

Mulla on ollut entisessä työpaikassa koira mukana monia kertoja koko päivän mun huoneessa. Mulle ei käynyt mitään, eikä mun duunikavereillekaan. Sulla taitaa olla vaarallinen koira, jos noin sitä pelkäät. Uskallatko pitää sitä kotonakaan sisällä?

Vierailija
8232/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla laki, joka estäisi avioehdon allekirjoittamisen vasta muutamaa päivää ennen häitä. On päivänselvää, että tätä keinoa käytetään paljon, kuten myös Koivujen tapauksessa. 

Anteeksi mitä?! Ite allekirjoitin oman avioehtoni juuri ennen avioon astumista ja allekirjoitin päivitetyn version noin 10 vuoden avioliiton jälkeen. Se, että allekirjoitin avioehdon juuri ennen naimisiinmenoa ei todellakaan tarkoita, ettenkö olisi tietänyt pilkulleen sen sisältöä ja pari kuukautta etukäteen. Totta kai se tehdään yhdessä ja muokataan yhdessä ja paperi sisältöinen on valmiina hyvissä ajoin. Ja molemmat tietää, mitä se sisältää. Sit ei ole temppu eikä mikään laittaa puumerkki alle ja mennä naimisiin. Ihan helvetin typerää oletettaa, että Helulle on tungettu joku valmis paperi just ennen vihkimistä ja se on tullu sille ihan puskista.

H

Tietenkin Helena on lkenut sen ja jälkikäteen tuli se indeksikorotus. Ei tarvi olla ruudinkeksijä kun sen avioehdon ymmärtää.

Vierailija
8233/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häitä varmaan järjestää, tai sitten on isot tuparit tiedossa Kakskerrassa.

Piti häätää ensin exä pois tieltä. Lapsien tunteista viis. Itsekäs ääliö.

Vierailija
8234/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa joku väittää, että on henkilöitä (virkamiehiä?), jotka ovat tehneet rikosilmoituksia hellusta. Tähän voisi joku iltapäivälehti tarttua ja tarkistaa, pitääkö paikkansa.

Toivottavasti ja joukkovoimalla. Tuo virolainen akka pitää saada vastuuseen ja heivattua Suomesta pois!

Kaikkien jotka on kuvattu ja kuva julkaista täytyy tehdä rikosilmoitus. 

Vierailija
8235/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aio juottaa naamiomiehet känniin. Saavat keskenään olla tyytyväisiä kuinka hienosti on isot miehet toimineet. 

Vierailija
8236/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira oli kytkettynä toisessa autossa. Aika vilkas saa olla mielikuvitus jos koiran hihnastakin saadaan pelote. Ehkä nyt kuitenkin joku pesäpallomaila ennemmin.

Mitä se koira työaikana siellä autossa tekee?

Ehkä nää työmiehet ovat kysyneet Mikolta, että kun me nyt mennään sinne sun tiluksille, eikä siellä pitäis olla ketään, voidaanko ottaa koira mukaan ja pitää sitä narun päässä siinä ulkona mukana. 

Äidillä kävi siivooja niin hänellä oli koira mukana ja välillä piti vapaana maaseudulla. Auton ovi oli auki

Vierailija
8237/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti häätää ensin exä pois tieltä. Lapsien tunteista viis. Itsekäs ääliö.

Tietenkin piti. Ei siellä niitä häitä saa pidettyä kun hulluhellu räyhää kymmenen kännykkänsä kanssa.

Ja lapset todellakin nyt pääsevät mukaan juhlimaan, vaikka kusipäinen ns äiti sen Usan matkan pilasikin.

Vierailija
8238/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ja jos puoliso on upporikas, niin miksi jättäisi Helenan tyhjänpäälle lapsineen. Lapsillakin oltava hyvät oltavat myös Hellu-viikoilla. Eihän yksikään noin rikas normaali ihminen tekisi tämmöistä ex-puolisolle ja lapsilleen. Itse en pystyisi monimiljonäärinä elämään, jos ex-puolisoni ja lapset jossain murjussa puolet ajasta. Rahalla kun on niin helppo järjestää asiat kaikille osapuolille hyväksi. Silloin itse ja jokainen voisi hyvin. Miksi Mikko tahtoo kiduttaa ex-puolisoa miljonäärinä? Miksi hän ei halua, että äitiviikoillakin asiat on hyvin? Haluaako tuntea jotain paremmuutta Natin kanssa? Tuo kuuluu narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Samoin halu tuhota toinen. 

mutta kun hellulle ei kelpaa, kun sitten ei voi esittää uhria

Vierailija
8239/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vaan malitetaan poliiseja eikä tietenkään yhtään järjestellä asuntoasioita.  Tyypillistä hellua. Laiskuutta vai osaamattomuutta? Auttakaa nyt sukulaiset hyvän tähden tuota avutonta lapsiaikuista.

Vierailija
8240/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä sulattelemista. Maajoukkuekapteeni tulee iltapäivälehteen antamaan ohjeita kuinka hänen uuttaa vaimoaan tulee kohdelssä

Kuka maajoukkue kapteeni ja missä lehdessä?Pistäppä linkki tulemaan.

Iltalehti: Myös Natalie joutuu Mikon mukaan kärsimään tilanteen vuoksi. Natalie kertoo saaneensa lukemattomia viestejä, joissa häntä on nimitetty kodinrikkojaksi, onnenonkijaksi ja vielä pahemmilla sanakäänteillä. Työsähköpostiin tulleet häiritsevät viestit ja julkinen mustamaalaus ovat vaikuttaneet Natalien julkiseen työhön.

Ketju on lukittu.