Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
3201/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut lääkäritkään Helenaa pysähtymään.Meillä ei helposti saa pakkohoitoa jos henkilö itse ei koe itseään sairaaksi.Nyt pitäisi Helenan vanhempien ottaa tilanne haltuun.Kukasn muu ei voi.Lapsena on annettu kiukuttelua kaikki periksi,tässä tulos.Huutoa ja kiukuttelua maailmaan mahtuu.Aikuinen nainen rauhoittumaan some kiinni ja yhteisesti terapiaan.Jotta kuntoutuu.Lapset isällä kunnes saa järkeä elämäänsä.

Vierailija
3202/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muulla ei ole nyt väliä kuin sillä, että Helena saatiin lopullisesti pois Mikon omistamalta kiinteistöltä. Rauha on vihdoin palannut. Kiitos Mikko ja poliisit.

Kiitos mutta rauha ei ole palannut. Pahoin pelkään että vasta nyt se paha riehuminen alkaa kunhan on selvinnyt takaiskusta. Epävakaa tekee hurjia juttuja.

Mulla on työssäni pitkä kokemus asioimisesta psyykkisesti epävakaiden kanssa. On niitä jotka ei luovuta ikinä ja jatkaa eri asianosaisten vainoamista loputtomiin. Osa lopettaa mutta siltikään koskaan eivät myönnä olleensa väärässä tai.pyydä.anteeksi sanomisiaa ja tekojaan. Ikävä kyllä en näe tälle loppua vielä. Ränttääminen alkaa jälkeen kun sopiva paikka punkata on löytynyt. En ihmettelisi vaikka olisi taas Koivujen ovilla jossain vaiheessa. Ongelma on siinä että totaalipesäeroa ei lasten takia vo

Kiitos. Ajattelen ihan samalla lailla maallikkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipperit! Hakekaa jo tuo kuvottava sukulaisenne ja lahdatkaa se Viron puolelle. V***ttaa veronmaksajana, että tuo lokki tuhlaa liian anteliaan yhteiskuntamme resursseja. Laittakaa vaikka johonkin häkkiin. Teillähän on se murju siellä maaseudulla. Sinne mahtuu. Naurispellolle kuokkimaan ylläpidon vastineeksi. Olisitte kasvattaneet lapsena, niin nyt ei tarvitsisi huolehtia.

Vierailija
3204/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että monien -itsensä Helenaa paremmiksi äideiksi tuntevien- lapsilta on jäänyt tänään aamupuurot ja iltapalat saamatta, kun täällä on pitänyt riekkua aamusta iltaan kolmen lapsen hätääntynyttä äitiä haukkumassa.

Vierailija
3205/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä kuinka Helena järjestää elämänsä kun ilmainen asuminen loppui.

Mikolla ollut varmaan Vierastalon sähkölaskut isot, toki on ollut jos pörssisähkö niin halapaa sähköä kuten tänään, eilen, itse seraan tarkkaan milloin laitan pyykikoneen päälle tai astianpesukoneen pääle, laitan jotain uuniin jne. Minähän maksan itse, minä itse maksan sähkölaskun. 

Nyt Helena saa kuukauden kuluttua ensimmäisen sähkölaskun, vesilaskun, vakuutusmaksun, yms.

"Mitä nää on?" miettii Hellu yksin ääneen.

Vierailija
3206/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitinä joutuisin tilanteeseen, jossa olisin yhtäkkiä ilman kotia lapsilleni, niin olisin hommannut sen uuden vähintään tilapäisen kodin jo samana päivänä. Luulisi, että joku vietti jo ajaisi sellaiseen energiseen toimintaan. Toki olisin myös varautunut jo ajat sitten siihen, että tarvittaessa on joku suunnitelma B. Helenan pitää lopettaa tuo ruikutus. 

Niin. Suomessa. Kätevästi. Suomea puhuvien lasten kanssa ja meidän sosiaaliturvalla. 

Taas yksi esimerkki ihmisten putkiaivoista kun ei ymmärretä että heillä oli poikkeuksellinen elämä vieraassa kulttuurissa. Poikkeuksellisen vauraalla alueella poikkeuksellisen isoilla tiluksilla poikkeuksellisen isossa talossa. 

Jos Jenkkilää yhtään tuntee tietää että elämä hyvin erilaista kuin Suomessa. Ja jos rikkaita yhtään tuntee lopettaa nuo typerät vertailut tavallisiin suomalaisiin pulliaisiin

jenkkilässä on myös surkeeta, paljon surkeempaa mitä Suomessa, meillä on vielä asiat hyvin silloin kun oot köyhä varsinkin

Vierailija
3207/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden mielestä on ihan hyvä jättää vaimonsa kun kolmas lapsi syntyy, ensin petettyä ja sitten heittää ulos asumuksesta. Aivan normaalia meininkiä näillä wt-kirjoittajilla. 

Vierailija
3208/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sapettaa julmetusti tämä Kipper Virosta. Penniäkään veroa ei ole maksanut, mutta työllistänyt tempuillaan ja soitoillaan häken, poliisit, lasun, oikeuslaitoksen,. palo-lukkomiehet ja saipa vielä ambulanssinkin kuskaamaan. Itse en saanut ambulanssia, vaan piti soittaa taksi? Ja pääsipä sairaalaankin sisään. Ainoa oikea osoite tälle kuppaajalle on Viro. Sinne häiriköimään ja kustannuksia tekemään. Tervemenoa!

Ei muuten ole maksanut respan palkastaankaan veroa, jos se on ollut tonni kuussa. Pelkkää persnettoa Suomelle. Huom! hallitus, tällaista se teidän ulkomailta haalima työvoima on.

Mene persu jo nukkumaan. Olet maalittanut jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
3209/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkikäärme alakerrassa! Sinne sujahti kärmes pimppuliin.

Vierailija
3210/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että monien -itsensä Helenaa paremmiksi äideiksi tuntevien- lapsilta on jäänyt tänään aamupuurot ja iltapalat saamatta, kun täällä on pitänyt riekkua aamusta iltaan kolmen lapsen hätääntynyttä äitiä haukkumassa.

en oo tehnyt aterioita, on siinäkin äiti, tosin poika asuu muualla ja on täysikäinen, työssä

Vierailija
3211/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saanut lääkäritkään Helenaa pysähtymään.Meillä ei helposti saa pakkohoitoa jos henkilö itse ei koe itseään sairaaksi.Nyt pitäisi Helenan vanhempien ottaa tilanne haltuun.Kukasn muu ei voi.Lapsena on annettu kiukuttelua kaikki periksi,tässä tulos.Huutoa ja kiukuttelua maailmaan mahtuu.Aikuinen nainen rauhoittumaan some kiinni ja yhteisesti terapiaan.Jotta kuntoutuu.Lapset isällä kunnes saa järkeä elämäänsä.

Piste- Pirkon kannattaisi nyt ottaa ne iltalääkkeet ja mennä nukkumaan. Jooko.

Vierailija
3212/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä kuinka Helena järjestää elämänsä kun ilmainen asuminen loppui.

Mikolla ollut varmaan Vierastalon sähkölaskut isot, toki on ollut jos pörssisähkö niin halapaa sähköä kuten tänään, eilen, itse seraan tarkkaan milloin laitan pyykikoneen päälle tai astianpesukoneen pääle, laitan jotain uuniin jne. Minähän maksan itse, minä itse maksan sähkölaskun. 

Voi apua, nyt siltä on rahat lopussa. 

Vierailija
3213/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo virolainen saatiin pois, kiusaamasta kunnon kansalaisia. Mikko on hövelinä antsnut ex vaimon loisia talossaan. Ei tontin omistajuus anna oikeutta loisia talossa.

Vahinko vain, että loinen on saanut 4000 seuraajaa lisää instaansa. Eivätkö ihmiset tajua että sen sairaita postauksia voi katsoa ilman seuraamista tai instanavigaation kautta?

Vierailija
3214/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipperit! Hakekaa jo tuo kuvottava sukulaisenne ja lahdatkaa se Viron puolelle. V***ttaa veronmaksajana, että tuo lokki tuhlaa liian anteliaan yhteiskuntamme resursseja. Laittakaa vaikka johonkin häkkiin. Teillähän on se murju siellä maaseudulla. Sinne mahtuu. Naurispellolle kuokkimaan ylläpidon vastineeksi. Olisitte kasvattaneet lapsena, niin nyt ei tarvitsisi huolehtia.

Menee sulla ylivartija vähän jo liian henkilökohtaiseksi taas. 

Vierailija
3215/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Helenan sisarukset olla jääneet lapsena vaille huomiota kun on Helena aikuisenakin niin työläs. Ollut varmaan perheen pikku keisarinna. Ihmekään ettei toista sisarta vaikuta ollenkaan näkyvän Helenan somessa.

Vierailija
3216/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalie iski Mikon kun oli kiire saada perhestatus. Helppo saalis kauniille rikkaalle syöjättärelle.  Seikkailut eivät enää kiinnostaneet eikä samat työprojektit joten vakiinnutaan. Lapsetkin jo valmiina, ei tarvitse kärsiä raskauksista ja synnytyksistä. 

Mikä kiire sillä Nataliella muuten oli, kun rakensi rauhassa suhdetta Mikon kanssa melkein 20 vuotta ennen avioliittoa?

Vierailija
3217/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Kyllä Helena on nyt osansa saanut. Ainoa mitä enää odotan on Mikon yksinhuoltajuus ja Helenalle valvotut tapaamiset.

Vierailija
3218/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shokkikäärme alakerrassa! Sinne sujahti kärmes pimppuliin.

No nimenomaan ei ole sujahtanut. Olisi meno varmaan rauhallisempaa ja paljon jos olisi.

Vierailija
3219/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan että suurin osa on jäänyt lapsia vaille ja siksi vi.tuttaa niin paljon kun jollain on niitä kolme ja saanut muutenkin viettää vauraan miehen kanssa hienoa elämää Jenkeissä. Nyt vahingonilossaan saaneet elämäänsä mahtavan sisällön.

Vierailija
3220/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että elämästä tulee hyvinkin fantsua, ei tarvitse olla köysissä. Vahva nainen (not) pärjää, go girl go! Nyt voi vihdoinkin maksaa oman asumisensa ja kaikki laskut. Ps.ne laskut pitää sitten hoitaa oikeasti...

Ketju on lukittu.