Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, menikö nyt monelta ohi tuo Helenan todistus mielenterveydestään, jonka hän oli käynyt hakemassa. Avaisiko joku mukilainen vaikka tänne mikä se sellainen todistus on kun kerran mielestänne Helena ei valehtele mitään?
No, Helenan kannattajat, huhuu. Vastausta odotellaan?
Voiko tämä enää sairaammaksi mennä?
Voi, jos mukaan astuu väkivalta.
Onko nämä murtautumiset jo kirjattu millä rikosnimikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Kuva on muodotunut hänen omista postauksistaan, ei lehtijutuista. Ymmärtäähän Helena tämän?
Helena on jakanut poikkeuksellisen paljon omakätistä infoa itsestään, lapsistaan, oikeuden papereista (mikä johtanut siihen että hän on osoittanut itse polun mistä faktat voi tarkastaa sekä USA:n että Suomen oikeukaitoksista sekä maanmittauslaitoksesta), lastensuojelun salassapidettäviä dokumentteja, kaikki luvattomat tunkeutumiset Kakskertaan, kuvannut kohtaamisiaan Mikon, Natalien, Mikon isän sekä erilaisten huomtomiehien kanssa.
Seuraaminen on ollut mielenkiintoista, ja on luonut ainakin itselleni kuvan Helenasta. Se ei ole hyvä kuva, ja kymmenien tuntien saatossa maallikon on helppo tehdä keittiöpsykologisen analyysin luonteesta, mikä mielestäni viittaa pakkomielteiseen, harhaiseen katkeraan naiseen, mistä huomaa että elänyt stressitöntä elämää, ja päässyt helpolla. Ymmärtää sen itsekin, ja
Hemmoteltu natkuhan tuo on ollut pienestä pitäen.
Miksi Helena ei sopinut Mikon kanssa tavaroiden hausta vaan lompsi varkain paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä lapset kerkeää päivänmittaan monta kertaa jokainen kysyä Mikolta ja Natikalta koska he saa nähdä äidin, missä äiti on, saako äidille soittaa ja jos ei niin miksi, ymym kysymyksiä.ja ikävänitkua. Nämä on Mikolle ja Natalielle pistoja sydämeen ja omaantuntoon. Pahalta tuntuu lasten puolesta. 😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪
Siellä Koivujen kotona tänäkin pääsiäisenä syödään terrveellistä ruokaa yhdessä ja ruoan jälkeen etsitään porukalla pääsiäismunia. Lapsilla on hauskaa, kun saavat ulkkoilla ja isän kanssa viettää vapaapäiviä. Lapset ymmärtävät, että äiti on väsynyt ja hänen pitää vähän miettiä asioita.
🤦 Mitä ihmettä taas? Onko Mikko sulle jollakin tavalla haavekuviesi ilmentymä vai mistä
Ehkä tuo ylempi kommentoija on joku, joka on mennyt naimisiin eronneen miehen kanssa, jolla on se klassinen hullu eksä. On helpompi elää haavekuvissa kuin avata silmiä. Paljon ihmiset projisoivat omia ongelmiaan ulkopuolisiin tilanteisiin ja ihmisiin. Ja Mikko Koivun pääsiäisestä ei tosiaankaan tiedetä yhtikäs mitään. Ehkä on rauhaisaa tai ehkä on helvetillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena kaipasi vanhoja pikkareitaan.
Onpa julmaa narskuhellulta viedä mikon hyvät runkkupöksyt 😡 nostaakohan mikko oikeusjutut alushousujen varastamisesta? Väittää niitä natikan pikkareiksi jotka helena vienyt?
Aivan varmasti Mikko syyttää taas Helenaa varkaudesta! Pikkarit sinne kattilan, lakanoiden ja pöytäristin jatkoksi. Mikähän tulee korvaussummaksi noista kaikista?
Mikko on tehnyt ainakin 20 ilmoitusta Turun poliisille. Mikko työllistää hyvin viranomaisia.
Ja ihan syystä. Helena on mielisairas psykopaatti.
Me taas sanomme että Mikko on mielisairas psykopaatti. Ei edes koulun ja eskarin loppua odottanut lapsia ajatellen. Sairasta. 🤮🤮🤮
Se on iso virhe. Lähipiirissäni ollut äiti odotti, kun ero tuli, ja oikeus määräsi lapset isälle. Katsottiin, että äiti jätti lapset.
Jos mä olisin Natalie, niin mä oikeasti jo pelkäisin Helenaa. Pelkäisin, että Helena on niin katkera, että tekisi jotain fyysistä väkivaltaa. Mä en Nataliena edes enää varmaan uskaltaisi asua Suomessa. Täällä saa kuka tahansa riehua, vankilaan ei pistetä ja jos pistetään niin tuomiot on lyhyitä. Tontille tulijaa ei saa ampua, taloihin saa murtautua, lähestymiskielto on käytännössä vain kielto paperilla, joka ei takaa yhtään mitään. Suomi on pieni maa, eikä tänne voi piiloutua tai kadota, toisin kuin Jenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan on taas kommentoinut mediaan.
😩 luoja mikä idiootti. Tekee samaa mitä piti yhtenä perusteena lasten viemiselle äidiltä. Mikko on tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Nyt mikko turpa umpeen ja lapset ykkössijalle!!
Kuinka tyhmä voi ihminen olla? Ja viittaan siis sinuun, joka kirjoitit yllä olevan tekstin. Vain ehta elämänkoululainen on ymmärtämättä eroa Helenan somekäytöksessä ja Mikon muutamassa, Helenasta johtuvasta, asioiden vahvistamista tai oikomista koskevassa lehtijutussa.
Miten voit olla noin tyhmä? Lapsia vahingoittaa ne isän lehtiavautumiset koko kansalle, näin on oikeuskin todennut. Jos on lasten puolella, EI KOMMENTOI ASIAA YHTÄÄN MIHINKÄÄN VARSINKA
Oletko sinäkin arkiaamuisin siellä Mikko Koivun talossa juomassa aamukahvit, vai mistäs tiedetään kuinka asiallinen tyyppi tämä herra Koivu loppujen lopuksi on. Ei tiedetä. Totuuden tietävät vain kaikkein lähimmät. Joskus eivät hekään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin Natalie, niin mä oikeasti jo pelkäisin Helenaa. Pelkäisin, että Helena on niin katkera, että tekisi jotain fyysistä väkivaltaa. Mä en Nataliena edes enää varmaan uskaltaisi asua Suomessa. Täällä saa kuka tahansa riehua, vankilaan ei pistetä ja jos pistetään niin tuomiot on lyhyitä. Tontille tulijaa ei saa ampua, taloihin saa murtautua, lähestymiskielto on käytännössä vain kielto paperilla, joka ei takaa yhtään mitään. Suomi on pieni maa, eikä tänne voi piiloutua tai kadota, toisin kuin Jenkkeihin.
Niin mäkin. Katsokaa case Betty Broderick. Katsokaa case Puhakka ja Nordmo.
Jos oma äitini olisi käyttäytynyt noin ollessani lapsi niin pitäisin huolen että hän ei hengitä enää. Hyi helvetti mikä huomiohuora. Hän on saanut jo kaiken mitä lain mukaan kuuluu ja vielä jaksaa räntätä tuota epätoivoista sontaa kaiken kansan nähtäville. Miettikää nyt helvetti Helenan "kannattajat", jos roolit olisivat toisin päin, luuleeko joku että Mikko edes kävelisi enää?
Saattaa hyvin olla, että Mikko perheineen on pääsiäisen jollain jääkiekkoturnausmatkalla, siis junnujen. Niitä oli meilläkin aikoinaan monena vuonna. Oltiin sekä kotimaassa että esim. Ruotsissa ja Latviassa.
Helena on tietenkin tiennyt, että lähtevät pois kotikonnuilta.
Helena meni mökkiin hakemaan tavaroitaan. Ei tiennyt että oli hälyt? Oli sisällä kun poliisit tuli. Kuinka pääsee sisälle kun avaimia ei ole ja ovet lukossa. Ikkunasta niinkuin elokuussa. Silloinkin veri sirpaleet lensi ja sireenit soi.
Miksi mökkiin olisi jätetty yhtään mitään Helenaa liittyvää? Eihän sinne kukaan voisi mennä jos siellä olisi edelleen Helenan pyykit ja kamat levällään.
Kyllä siellä on tehty perusteellinen siivous ja kamat on 100% pakattu ja kerrottu Helenalle mistä ne voi noutaa ellei ole toimittu siskolle.
Mikon asianajaja sanoi Helenan tunkeutuneen mökkiin ja poliisien poistaneen.
Jompikumpi valehtelee.
True Crimea sen verran katsoneena en yllättyisi, jos tässä vielä tapahtuisi henkirikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hermoheikko, myönnän anonyymisti. Ajatuksena se, että pitäisin kakskerran lomapaikan perheelläni (vastaavassa tilanteessa) on aivan mahdoton. Hetkeäkaan en usko, että kukaan perheenjäsenistä pystyisi rentoutumaan tai olemaan levollinen. Joku ihme uhkan tuntu on tullut tähän keissiin.
Amerikassagab Helena olisi saanut jo haulikosta kun olisi tunkeutunut eksänsä tontille.
Tämä uhkaava viesti lähti poliisille. Ilmoittakaa toisetkin. 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Natalie on itse valinnut kumppanikseen Mikon ja tuon elämän, jota hän nyt elää. Hänkään ei ole uhri. Elämäntilanteensa on omien valintojensa tulosta. Jos kaikki käy liian raskaaksi, niin aina on mahdollisuus vaikka palata takaisin Amerikkaan, yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan pitäisi päästä nyt hoitoon. Ehkä hänestä sen jälkeen tulisi kunnollinen ihminen, joka ei enää haaskaisi yhteiskunnan varoja. Jos kunnolla kuntoutuu, pystyisi joskus jopa tienaamaan veronalaista tukea ja maksaisi sitä kautta edes osan niistä yhteiskunnan varoista, joita on päättömällä toiminnallaan kuluttanut.
Olet kirjoittanut tämän tuhat kertaa. Sinun moukan pitäisi sanalla ei ole kelleeåkkään mitään merkitystä.
Kyllä tuon kirjoittajan pitäisi ymmärtää ettei helenalla ole toivoa paranemisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan on taas kommentoinut mediaan.
😩 luoja mikä idiootti. Tekee samaa mitä piti yhtenä perusteena lasten viemiselle äidiltä. Mikko on tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Nyt mikko turpa umpeen ja lapset ykkössijalle!!
Kuinka tyhmä voi ihminen olla? Ja viittaan siis sinuun, joka kirjoitit yllä olevan tekstin. Vain ehta elämänkoululainen on ymmärtämättä eroa Helenan somekäytöksessä ja Mikon muutamassa, Helenasta johtuvasta, asioiden vahvistamista tai oikomista koskevassa lehtijutussa.
Miten voit olla noin tyhmä? Lapsia vahingoittaa ne isän lehtiavautumiset koko kansalle, näin on oikeuskin todennut. Jos on lasten puolella, EI KOMMENTOI ASIAA YHTÄÄN MIHINKÄÄN VARSINKA
Mikon toiminta vahingoittaa lapsia välillisesti todella rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena ei sopinut Mikon kanssa tavaroiden hausta vaan lompsi varkain paikalle?
Eiköhän ole yrittänyt. Mikko tuskin vastannut tarkoituksella mitään, jotta saisi Helenan provoisoitua hakemaan itse tavaransa. Noin narsistin peli toimii.
Saada Helenalle pysyvä lähestymiskielto lapsiin. Sitä jo kerran yrittivät. Lopuksi huoltajuus pois. Sitten lähtisivät jenkkeihin lasten kanssa.