Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Helenalla piti viime yönä kiirettä. Hakkasi aloituksen alapeukkuja 500:sta 800:n kunnes väsähti. Apinajuoma nukuttaa mukavasti. Tänään jaksaa taas kymmenellä kännykällään hakata ylä- ja alapeukkuja palstalla. Jaksaisko aloituksen nuolet peukuttaa jopa tuhanteen miinukseen?
Näyttää taas toimivan tuo Hellun instan sulkeminen. Kohta on 30k täynnä!? 🙈 Huh huh.... onko Suomi tosiaan noin täynnä katkeria exiä ja miesvihaajia, että haluavat tuota naista oikeen seurata?? 🙄
Käyn katselemassa/kuuntelemassa H:n viime talven monologeja ylilaudalta. Uskomatonta juubaa. Samaan aikaan kun H ylimielisenä ja ittuuntuneena paasasi kaikista vääryyksistä this änd thät, valmistelivat Mikon lakitiimiläiset näitä järeämpiä rajanvetoja H:n käytökselle. Eikö se tosiaan uskonut, mitä tulee aikanaan tapahtumaan?
Ei aja. Ja terapeutti tämän tietää ja osaa käsitellä asiaa. Toinen ihminen voi aiheuttaa hankalia tilanteita, mutta ne eivät aiheuta masennusta tai stressiä tai terapiantarvetta vaan ihmisen omat reaktiot, ajatukset, defenssit jne. Menepäs sanomaan terapeutille, että kyllä mä olisin ihan kunnossa, mutta toi; huomaat että kyse on sun vääristyneestä ajatuksesta. Onnea matkaan
Eli jos tulen petetyksi pienten lasten äitinä. Yks kaunis päivä minut on petetty ja turvallisuuden tunteeni kadonnut, niin vika onkin minussa, kun en osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla. Viis minusta, mutta entä lapset. Sekö onkin heidän vikansa? Ja se minun vikani, että olen huolissani heistä
Vierailija kirjoitti:
Näyttää taas toimivan tuo Hellun instan sulkeminen. Kohta on 30k täynnä!? 🙈 Huh huh.... onko Suomi tosiaan noin täynnä katkeria exiä ja miesvihaajia, että haluavat tuota naista oikeen seurata?? 🙄
Haluavat vain tietää mitä Hellu sekoilee ja ilmoittaa mahdolliset laittomuudet poliisille 😄. Ei ne mitään Helenan tukijoita ole 😂.
Vierailija kirjoitti:
Ei aja. Ja terapeutti tämän tietää ja osaa käsitellä asiaa. Toinen ihminen voi aiheuttaa hankalia tilanteita, mutta ne eivät aiheuta masennusta tai stressiä tai terapiantarvetta vaan ihmisen omat reaktiot, ajatukset, defenssit jne. Menepäs sanomaan terapeutille, että kyllä mä olisin ihan kunnossa, mutta toi; huomaat että kyse on sun vääristyneestä ajatuksesta. Onnea matkaan
Eli jos tulen petetyksi pienten lasten äitinä. Yks kaunis päivä minut on petetty ja turvallisuuden tunteeni kadonnut, niin vika onkin minussa, kun en osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla. Viis minusta, mutta entä lapset. Sekö onkin heidän vikansa? Ja se minun vikani, että olen huolissani heistä
Helena itse petti Mikkoa.
eikä se tunnemaailma saa ikinä olla muisen kannateltavissa.
eikö lapsia saa iikinä kohdella kaltoin vaikka kuinka avioero.
Ok. Just luin artikkelin Neil Hardwikista, jonka vaimo petti mennen tullen parinkymmenen vuoden ajan. Ensimmäisen kerran jo muutaman kuukauden päästä häiden jälkeen. Kuvittelin, että hänenkin masennuksensa johtui siitä, mutta masennus olikin ihan hänen itsensä aiheuttama. Nyt ei käy missään eikä kukaan kylässäkään.
Mitä sitten? Palkkaa itsellesi vaikka 20 apulaista, niin ei tarvitse kadehtia.
Miehesi rahoilla tietenkin kun itse ei huvita tehdä muuta kuin käydä manikyyrissä, kampaajalla ja lounailla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat vain tietää mitä Hellu sekoilee ja ilmoittaa mahdolliset laittomuudet poliisille 😄. Ei ne mitään Helenan tukijoita ole 😂.
Joo, mutta vuodenvaihteesta seuraajanäärä noussut melkeen 10k. Kyllä siellä niitä symppaajiakin löytyy joiden mielestå tää kaikki on niin väärin.... 🤦🏼🙄
Vierailija kirjoitti:
Helena itse seurusteli Troyn kanssa Edinassa kun Troy oli naimisissa ja pienen lapsen isä. Miksei Helena elä kuten saarnaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirjoitus
https://www.lily.fi/blogit/kuningatarajatus/kun-katkeruus-ottaa-vallan-…
Ja taas mt-hullu mainostamassa paskaa kirjoitustaan 😂😂
Minä jaoin tuon, enkä todellakaan ole kirjoittanut sitä. Mutta kirjoitus on täyttä rautaa!
Helenahan aina mainitsee miten mahdollisti Mikon NHL-uran. Miten käytännössä mahdollisti? Pelaajathan tarvitsevat ennen pelejä paljon hiilihydraatteja esim. ja syövät pastoja. Koivuillahan oli palkollisena kokki, joka valmisti ruoat. Mitä Helena teki tukeakseen ja konkreettisesti auttaakseen Mikon pelejä?
Vierailija kirjoitti:
Helenahan aina mainitsee miten mahdollisti Mikon NHL-uran. Miten käytännössä mahdollisti? Pelaajathan tarvitsevat ennen pelejä paljon hiilihydraatteja esim. ja syövät pastoja. Koivuillahan oli palkollisena kokki, joka valmisti ruoat. Mitä Helena teki tukeakseen ja konkreettisesti auttaakseen Mikon pelejä?
Helena sai tästä "mahdollistamisesta" korvauksen 20k taalaa kuukaudessa hupirahaa ja eron jälkeen miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Miten Hellu pärjää ilman niitä yhdeksää kotiapulaista? Eikö teitä muita muka huoleta?
Eihän hän pärjääkään, sehän on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan oli pelannut jo ennen Helenaa ja Mikko osasi tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta vuodenvaihteesta seuraajanäärä noussut melkeen 10k. Kyllä siellä niitä symppaajiakin löytyy joiden mielestå tää kaikki on niin väärin.... 🤦🏼🙄
Älä huoli, tuohon määrään mahtuu ehkä kourallinen Helenan aitoja tukijoita, muut ovat ihan muista syistä seuraajina 😄.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan Natalieta. Hän on tullut ulkomaalaisena rakkauden perässä Suomeen, saanut aivan järjettömästi kuraa niskaansa, hänen kimppuunsa on sanallisesti hyökätty, mutta hän on käyttäytynyt kuitenkin arvokkaasti, provosoitumatta ja haukkumatta julkisesti ketään, pysynyt rauhallisena ja keskittynyt omiin harrastuksiinsa, suomen kielen opiskeluun ja luonut hyvän ystäväpiirin. Minusta on todella epämiellyttävää lukea näitä pilkallisia ja ruokottomia kommentteja, joita joku hänestä kirjoittaa. En tiedä miksi niitä kirjoitetaan, koska Natalie tuskin, toivottavasti ainakaan, ei ole tälle kirjoittajalle mitenkään tuttu. Toivon, että Mikko tekee Natalien kanssa tutkintapyynnön poliisille näistä nimettömistä vihakirjoituksista.
Ja en hyväksy myöskään asiattomia kirjoituksia Helenasta, joista hänkin voi hyvin valittaa.
Samaa mieltä. Hienoa, että Mikko ja Natalie ovat löytäneet toisistaan sielunkumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Musta on ymmärrettävää että Kakskerralla on Mikolle valtava tunnearvo. Mitä ivaamista siinä on?
Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie ja Mikko on lasten kanssa, kaikki nukkuu jo.
On varmaan Natalielle kurjaa kun nurkissa pyörii 3 lasta jotka ei ole omia eikä osaa oikein olla heidän kans. Joutuu Mikon takia sietämään. Mut hyvä että Natalie tietää mitä tulossa sitten itsellekin eteen.
On varmaan kurjaa että jaksaa käyttää aikaansa täällä päivästä toiseen samaan väsyneeseen trollaukseen kymmenien ja satojen viestien verran.
Mieti mitä olisit saanut aikaan, jos olisit tehnyt jotain järkevää?
Myös todella ilkeää aikuisilta suoltaa tänne tuollaisia törkeyksiä kolmesta ihan oikeasta lapsesta ja perheestä jossa he asuvat. Sitä tekevät täällä siis ihmiset, jotka samaan hengenvetoon kertovat puolustavansa lasten oikeuksia. Kammottavaa ja oksettavaa kaksinaamaisuutta.
Kaikki tuollaiset viestit kannattaa linkata Turun lasuun jotta sinne saadaan oikea käsitys Helenan ja hänen kannattajiensa todellisesta lapsirakkaudesta. Ja Helenan lastensa isää vastaan masinoimasta vihakampanjasta.
Kunpa Helena olisi ymmärtänyt tasonsa, sen, ettei hänestä ole NHL-areenoiden liepeille vaan hänen maailmansa on respa. Ei ole opiskellut mitään avioliiton jälkeen, ei tehnyt päivääkään töitä. Entinen miehensä sen sijaan toimii luontevasti esimerkiksi kiinteistöbisneksessä. Ainoastaan tuhoaa itseään ja tekee parhaansa tuhotakseen entisen miehensä ja tämän nykyisen vaimon sekä lastensa elämän.
Olisi nyt tyytynyt elämäänsä siellä respassa ja Mellunmäessä ja olisi sitten ostanut yölisillään vähän paremmat sukkahousut Prismasta.