Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Ihmettelen, miksei Helena pääse kotiinsa. Niin kauan, kun asia on vireillä käräjäoikeudessa, niin on oikeus asua kotonaan kakskerrassa.
Ja miksi lapset asuu Mikolla. Jos ei masentuneet saa adoptiolapsia, niin miten Mikko sai lapset ja Helena tapaamisoikeuden vaan. Niin sairasta touhua!
Tälläisiä mokia ei ole Lasun varaa tehdä. Lehdistä on saanut lukea niin Milon kuin Vilja Erikan surullisista kohtaloista vaikka heistä oli tehty monta ilmoitusta, niin ei reagoitu Lasun osalta. Nyt sitten on Mikon sepitysten pohjalta heti siirretty lapset Mikolle.
Helenalla oli asunto kakskerrassa ja häädön jälkeen vielä turvakotiasunto. Ja nyt on hankkinut vielä toisenkin asunnon. Mitä lapset tekee 30 päivää Mikolla ja Helenalla vain valvotut tapaamiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena haluaa tehdä töitä. Ehkä piankin joku hänen insta-tutuistaan tarjoaa hänelle työtä. Ja voihan Helena rakentaa itse oman kodin kuutamourakalla työn ohessa, kunhan ehtii muilta kiireiltään.
---
Miten mä muistan että joku vuosi(?) takaperin Helena puuhasi omaa keskusteluohjelmaa jossa olisi puhuttu näistä hänellekin tutuista aiheista, kuten taloudellisesta väkivallasta? Ai joo, ja sitten oli se keittokirja? Ja paljastuskirja kans. Podcast. Kosmetiikkaa.
On se kyllä työteliäs, imperiumi on jo rakenteilla. Mukit ja hupparit unohdinkin.
Ja vähän vakavammin. Helena tykkää treenata ja tehdä niitä smoothieta joten opiskelisi vaikka personal traineriksi tai vastaavaksi. Personal trainerin koulutus on muistaakseni aika lyhyt, olikohan alle vuoden jopa ja sitten olisi valmius jo tehdä hommia. Siitä se elämä voisi sitten lähteä taas liikkeelle, kun saisi jotain
Turun nivusmunalla ei taida enää tiinehtyä .
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pelottavan hiljaista instassa... 🙄
Sulla menee jännäks. Päivystätkö vuorokauden ympäri?
Varmaan sossu ja poliisit, kun tiktok tilikin yksityinen ja ylisen mukaan tyttären tanssivideot suljettu tiktokissa.
Entäs se oona?
Ei jumal..ta, itse olen sanonut eksälle että parempi kohdella nyksää paremmin kuin minua koska nyksä on aivan loistava tyyppi ja ansaitsee vain parasta, ei voisi paremmin käydä. Ei sitten käynyt niin mutta en siitä huolimatta osaa asennoitua tuohon mentaliteettiin että nyksä olisi vihollinen ja pois minulta jollain tasolla, kuten tässä vaikuttaa olevan. Kieroutunut ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Storykin kiinni, ihan hyvä vaan. Helena on nyt totisen paikan edessä.
Toivottavasti Helenan Insta pysyykin kiinni.
Mitä te sit seuraatte voi mennä vaikka yöunet kun uteliaisuus kuitenkin kalvaa
No jauhetaan samaa paskaa tai otetaan joku kaunis julkkisnainen haukuttavaksi niin oma paska elämä saa kohotusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole muuta elämää?!
Miksi sinä kyttäät??? :)))
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pelottavan hiljaista instassa... 🙄
Sulla menee jännäks. Päivystätkö vuorokauden ympäri?
Päivystän. Terveisin mt läski Vanhapiika.
Pitkästä aikaa vilkaisin tätä ketjua, kun uusin käänne oli niin erikoinen. Sama hullu spämmää edelleen samoja vihamielisiä juttujaan Helenasta. Turha oli vilkaisu siis.
Helena saattanut itse itsensä ahdinkoon mutta toivottavasti saa apua ja ottaa avun vastaan. Tilanne normalisoituu niin voi tavata lapsia normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Sossuja ne lapset vasta pelkääkin tästedes. Aiheuttivat turhan trauman lapsille. Hienoa tämä lastensuojelu Suomessa. Narkkarijuopot saa pitää lapset ja laiminlyödä, ja samalla helenakoivuille määrätään valvottuja tapaamisia. Mikä vitsi.
Samaa olen ihmetellyt. Iso moka Lasulta ja teki päätöksen Mikon sepitysten pohjalta.
Ei tarvitse ihmetellä. Mietipä vähän millaisia tyyppejä tuommoisiin sossun hommiin hakeutuu. Me on niitä tyhmiä, jotka eivät muualle pääse. Kontrollin ja vallanhaluisia. Ja kuten naisvaltaisilla aloilla aina, vihaavat toisia naisia, eritoten kauniita. Mutta vihaavat toki miehiäkin usein, etenkin jos vihervassari aatetta taustalla.
arka aihe, herättää tunteita puolesta ja vastaan, lasten etu kysymyksessä
Helena omisti tontista puolet ei niitä rakennuksia eli sen takia ei saa asua siellä. Lukekaa niitä oikeuden asiakirjoja . Korkein oikeus on todennut että ero käsitellään jenkeissä niin kuin Helena itse halusi.
Vierailija kirjoitti:
Helena haluaa tehdä töitä. Ehkä piankin joku hänen insta-tutuistaan tarjoaa hänelle työtä. Ja voihan Helena rakentaa itse oman kodin kuutamourakalla työn ohessa, kunhan ehtii muilta kiireiltään.
---
Miten mä muistan että joku vuosi(?) takaperin Helena puuhasi omaa keskusteluohjelmaa jossa olisi puhuttu näistä hänellekin tutuista aiheista, kuten taloudellisesta väkivallasta? Ai joo, ja sitten oli se keittokirja? Ja paljastuskirja kans. Podcast. Kosmetiikkaa.
On se kyllä työteliäs, imperiumi on jo rakenteilla. Mukit ja hupparit unohdinkin.
Ja vähän vakavammin. Helena tykkää treenata ja tehdä niitä smoothieta joten opiskelisi vaikka personal traineriksi tai vastaavaksi. Personal trainerin koulutus on muistaakseni aika lyhyt, olikohan alle vuoden jopa ja sitten olisi valmius jo tehdä hommia. Siitä se elämä voisi sitten lähteä taas liikkeelle, kun saisi jotain omaa, eikä velloisi näissä vanhoissa jutuissa ja
Hellulla niin paljon Insta-seuraajiakin niin tuokin ois hyvä idea. Tosiaan personal trainer, kosmetologi, meikkaaja, kampaaja. Helena on myös tosi tyylikäs. Perustaisi jonkun oman salongin. Hellun pitäis ryhtyä toimeen sen sijaan, että roikkuu paskas. Unohtaa kaikki ja aloittaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut parisuhteessa?
Olen. Hormonaalinen ihastuminen kestää korkeintaan muutaman vuoden. Sitten miehen silmä jo vilkkuu muualla ja haluaa uusille kyntömaille.
Ensin ihastus ja sitten tulee rakkaus. Se voi kestää loppuelämän. Ei tietysti kaikilla, sitä ei tiedä ennen kuin kokeilee. Sen takia rakkauteen pitää uskaltautua heittäytyä. Voi joutua pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirjoitus
https://www.lily.fi/blogit/kuningatarajatus/kun-katkeruus-ottaa-vallan-…
Ja taas mt-hullu mainostamassa paskaa kirjoitustaan 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hellu on hedelmällisyyden jumalatar Afrodite. Hedelmällinen. Kauniit terveet lapset. Siro, naisellinen, kaunis siro luusto kasvoissa ja vartalolla. Kunnon lantio.
Mutta eksälleen ei tullut millään raskaaksi???
Vierailija kirjoitti:
3x poliisi on poistanut Helenan 'kodistaan" ja vielä kahdella mantereella. Eikö mene jo jakeluun että kenessä syy?
Vastaus ei ole Mikko
Mikko voisi jättää Helenan rauhaan, jotta saa keskittyä äitiyteen. Näillä Mikon toimilla on saatu liikaa pahaa aikaan. Näin se vaan on vaikka kuinka yritetään täällä valkopestä Mikkoa niin ei onnistu. Miljoonat ei hämää kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu on hedelmällisyyden jumalatar Afrodite. Hedelmällinen. Kauniit terveet lapset. Siro, naisellinen, kaunis siro luusto kasvoissa ja vartalolla. Kunnon lantio.
Kumitissit, persjalkainen, miehinen leuka (siro) , ohuet huulet, töppösormet
Sulla on töppöaivot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3x poliisi on poistanut Helenan 'kodistaan" ja vielä kahdella mantereella. Eikö mene jo jakeluun että kenessä syy?
Vastaus ei ole Mikko
Mikko voisi jättää Helenan rauhaan, jotta saa keskittyä äitiyteen. Näillä Mikon toimilla on saatu liikaa pahaa aikaan. Näin se vaan on vaikka kuinka yritetään täällä valkopestä Mikkoa niin ei onnistu. Miljoonat ei hämää kaikkia.
Sua ne ainakin hämää - ja pahasti.
Tilanne normalisoituu niin saahan Helena tavata lapsia. Vappukin miehensä kanssa käy pussauslomilla. Tietenin Pimiän Vappu, Vappendaali. Toki käyvät perheenä lomilla myös
Yök please, ei puhuta tuosta joka paikan hölötädistä täällä, joka on niin itseään täynnä. Ja parisuhde-esitystään muille. Tarviiko meidän tietää hänen pussailustaan ja pussailulomistaan. Jos, niin miks?