Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt on ihme tapahtunut.

Vierailija
02.04.2025 |

Valitukseni kelan hakemuksesta hyväksytty. Äsken tuli viesti kelalta että minulle tullut asiakirja ja katsoin niin valitus hyväksytty ja huomenna tulee tilille 1904,07 euroa. Joskus viime elokuussa valitin jostain päätöksestä että sain liian vähän toimeentulotukea. En uskonut että valitus edes menee läpi ja tuo summa on aivan kauhea virhe kelalta mitä lukee että maksetaan 3.4. 1904,07 euroa. Sen pitäisi olla jotain alle tonnin  minun mielestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan voittaminen on lottovoitto.

Vierailija
2/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukien hakeminen ei ole vaihtoehto. Ilman tukia pitää jokaisen aikuisen pärjätä. Töitä on saatavilla jokaiselle, katsoin juuri työpaikkailmoituksia niin eipä ollut kummoisia vaatimuksia työnantajalla työntekijälle. Asenne ratkaisee aina ekana vaikka ei ole koulutusta työhön niin töihin pääsee kyllä hyvällä positiivisella asenteella.

Toivottavasti joudut onnettomuuteen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tässä nyt sitten mättää?

Vierailija
4/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukien hakeminen ei ole vaihtoehto. Ilman tukia pitää jokaisen aikuisen pärjätä. Töitä on saatavilla jokaiselle, katsoin juuri työpaikkailmoituksia niin eipä ollut kummoisia vaatimuksia työnantajalla työntekijälle. Asenne ratkaisee aina ekana vaikka ei ole koulutusta työhön niin töihin pääsee kyllä hyvällä positiivisella asenteella.

Äläpäs jaa kakkaa. Olen itse työssä tuhannen hakemuksen jälkeen, et tainnut itse joutua tekemään niin montaa? Olen lisäksi hakenut koko ajan töitä, että saisin vakiduunin ja olen lähettänyt noin 300 hakemusta tähän mennessä. Hakualueeni on koko Suomi. Ei ole vielä vakiduunia löytynyt koulutetulle osaajallekaan.

Vierailija
5/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan voittaminen on lottovoitto.

Ei ole. Tärkeintä on, että tietää mihin asiaan on vetoamassa ja että osaa kirjoittaa kapulakieltä. Itse sain joskus kelan perumaan asumistuen takaisinperinnän (olisiko ollut pari sataa euroa) vetoamalla perheen surkeaan taloustilanteeseen. Kapulakieltä + mistä löytyy tieto, että tuohon on mahdollista vedota, siinä se.