Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna pakko löytää mies, anna vinkkisi?

Vierailija
01.04.2025 |

Parisuhteeseen on tänä vuonna päästävä. Nyt kaikki vinkit kehiin miten löydän miehen. Pitääkö alkaa käymään baareissa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tavoite. Just tuli vuosi täyteen siitä, kun olen viimeksi saanut edes seksiä.

N43

Vierailija
42/60 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin pahassa puutteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itikseen ja pyllistä.

Vierailija
44/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on AINOA vinkki mitä tarvitset. Lue tarkkaan, todella tarkkaan ja noudata tätä pilkuntarkasti:

Tee aloite ITSE, mene juttelemaan ja ilmaise kiinnostuksesi. Älä vihjaile tai lähettele sanattomia viestejä.

Muuten hyvä, mutta täyttää valitettavasti seksuaalisen häirinnän perustunnusmerkistön. Ei sitä noin vain voi mennä juttelemaan niitä näitä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
45/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskelpoinen karvaturri joka saa naisen tuntemaan olonsa naiselliseksi, hyväksi ja kaikinpuolin kunnioitetuksi ja arvostetuksi ihmisenä, omana itsenään. Osaa käyttää rescontraa, taloudenpito on kunnossa exelillä, kaikki softat päivitettynä. Kykenee organisoimaan, delegoimaan ja tekemään kompromisseja. 

Vierailija
46/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehityskelpoinen karvaturri joka saa naisen tuntemaan olonsa naiselliseksi, hyväksi ja kaikinpuolin kunnioitetuksi ja arvostetuksi ihmisenä, omana itsenään. Osaa käyttää rescontraa, taloudenpito on kunnossa exelillä, kaikki softat päivitettynä. Kykenee organisoimaan, delegoimaan ja tekemään kompromisseja. 

Eiköhän joku Boss Lady ota tällaisen työharjoitteluun, jos vain olet yrittäjähenkinen ja palvelualtis. Fyysinen kunto pitää myös olla kunnossa koska joskus tulee pitkiä (t)yövuoroja.

Vierailija
47/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä olet tehnyt asian eteen ekan kvartaalin aikana?

Ollut parissa deittisovelluksessa, sekä käynyt yhdessä deittitapahtumassa. 

Ap

Et voi olla tosissasi, että luulet, että tuolla tavalla pariudut? Tai jonkun skeidatyypin voit toki löytää.

Vierailija
48/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on AINOA vinkki mitä tarvitset. Lue tarkkaan, todella tarkkaan ja noudata tätä pilkuntarkasti:

Tee aloite ITSE, mene juttelemaan ja ilmaise kiinnostuksesi. Älä vihjaile tai lähettele sanattomia viestejä.

Muuten hyvä, mutta täyttää valitettavasti seksuaalisen häirinnän perustunnusmerkistön. Ei sitä noin vain voi mennä juttelemaan niitä näitä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Harmillista kertakaikkiaan.  Tällaisen yhteiskunnan naiset halusivat ja saivat.  Valitukset asiain tolasta voi esittää intersektionalisteille.

Vierailija
49/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista kertakaikkiaan.  Tällaisen yhteiskunnan naiset halusivat ja saivat.  Valitukset asiain tolasta voi esittää intersektionalisteille.

Harmiillista, ettei saa lääppiä ja kouria tuntemattomia? Kyllä. Sellaisen yhteiskunnan minä tosiaan haluan.

T. Nainen

Vierailija
50/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmiillista, ettei saa lääppiä ja kouria tuntemattomia? Kyllä. Sellaisen yhteiskunnan minä tosiaan haluan.

T. Nainen

Sanoinko noin?  Sanoiko lainaamani noin?

Yrititkö vetää vähän poliittista propagandaa sekaan mielipiteitä muokataksesi?

Vierailija
51/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 3 viikkoa aikaa.

Vierailija
52/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireeksi vetää. Kolme viikkoa aikaa vuoden loppumiseen.

Vierailija
53/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lähikauppaan ja ota sinkkukori

Toi on just niitä sanattomia vihjeitä mitä miehet ei tajua. 

Vierailija
54/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Terno, Mertsi esim., tietenkin Abdul tai Muhmeti.

Vierailija
55/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantavat selkä vääränä kaljaa kaupasta.

Vierailija
56/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiireeksi vetää. Kolme viikkoa aikaa vuoden loppumiseen.

Nyt ei jää paljon muita vaihtoehtoja kuin tilata joulupukki kotiin. Jos vaikka sen kanssa tärppäisi.

Vierailija
57/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaikki hakupalvelut kiinni ja kirjoita vaikka 300 kappaleen lista, millainen miehen pitää olla. Sitten jätät asian herran haltuun ja alat nauttia elämästäsi ilman miestä

Vierailija
58/60 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se aloite pitää tehdä? Kadulla tuntemattomalle?

Kaupassa siellä lihatiskillä,siellä ei ole SOIJAPOIKA.

Vierailija
59/60 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sinkkumies 50 v, asun Raumalla. Naisten on ilmeisesti vaikea puhua edes miesten kanssa. Ei ne vasta asiallisiin viesteihin vaikka sanovat olevansa sosiaalisia.

Vierailija
60/60 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska tietää, miten ketjun aloittajalla on asiat edenneet ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän