Jokaisen tyylikkään miehen vaatekaapista löytyy pikeepaita. Löytyykö teiltä?
Suorat housut, suorat shortsit ja pikeepaita. Mies pelaa tennistä ja golfia. Täydellinen mies.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on pikeepaita. Ehkä olen säästynyt paljolta. Googlasin nyt, ei ole koska oon nainen.
Naisilla tyylikkyys koostuu valkoisesta hameesta ja pikeepaidasta tenniskentällä.
Ei löydy mutta tykkään. Ei kuitenkaan tarkoita että huono tyyli pelastuisi laittamalla pikee paita päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy mutta tykkään. Ei kuitenkaan tarkoita että huono tyyli pelastuisi laittamalla pikee paita päälle.
Ylimielisyys ja ylipaino eivät sovi pikeepaitaiselle.
Tietty. Mun miehellä on vaaleanpunainen, vaaleanvihreä, vaaleankeltainen, valkoinen ja beessi Pikee-paita. 🥰
Minä laitan aina valkoisen pikeepaidan ja vekatun etupyllyessun kun menen golfaamaan tai pelaamaan tennistä.🤗
Mikä on pikeepaita?
Mulla vaan dresmannin paitoja ja runsaasti tyynyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pikeepaita?
Mulla vaan dresmannin paitoja ja runsaasti tyynyjä.
Pikeepaita on pehmeästä, hengittävästä materiaalista tehty lyhythihainen kauluspaita, jossa on kaksi tai kolme nappia, matala kaulus ja toisinaan myös tasku. Pikeepaitoja alettiin käyttää ensin urheilussa. Poolon pelaajat käyttivät niitä alun perin Intiassa vuonna 1859 ja Isossa-Britanniassa 1920-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Komea pikeepaitaan pukeutunut mies on tyylikäs 10/10.
Ap:n vaatekaapin lattialla on likaiset pyykit. Seassa mönkii kaikenlaista vähintään kuusijalkaista.
Ap ei ole tyylikäs mies.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n vaatekaapin lattialla on likaiset pyykit. Seassa mönkii kaikenlaista vähintään kuusijalkaista.
Ap ei ole tyylikäs mies.
Et sinäkään ole yhtään sen tyylikkäämpi kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Sit vielä tennissukat jalkaan ja purjehduskengät. Ja kylmällä syysilmalla lämmittää slipoveri.
80-luku soitti ja haluaa menestyjänsä takaisin.
Repesin
Käytän aina pikeepaitoja ja olen nainen.
Pikeepaita kuuluu miesten klassiseen pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millainen on, eikä kiinnostakkaan
Kommetoit silti. Vinkki sinulle, kun luet näitä ketjuja ja et keksi mitään sanottavaa, niin ÄLÄ KOMMENTOI MITÄÄN. Oikeasti, miten vaikeata voi olla? Äläkä nyt kommentoi mitään tyhmää tähän viestiin.
Mikä seksikäs mies