Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on "tapailumies"?

Vierailija
01.04.2025 |

On minulle aivan uusi käsite. On varmasti mies jota nainen "tapailee". Jonkinlainen ystävä? Jota nainen "tapailee" koska mies maksaa kaikki "tapailemisesta" aiheutuvat kulut? Mitä tyypillisesti tapahtuu kun "tapaillaan"?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovatko tapailumies ja tapailunainen siis ihmissuhteita jotka ovat muodostuneet kylmäksi jääneen ensitapaamisen (deitin) jälkeen?"

Täh? Kylmäksijääneen ensi tapaamisen jälkeen ei muodostu yhtään mitään. Sinäkö päätät aloittaa parisuhteen kahden tunnin kahvittelun jälkeen?

Vierailija
42/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies on se hölmö jota vedätetään hyötymistarkoituksessa. Nainen saa siitä huomiota tai rahaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tilanne ennen parisuhdetta. Tutustutaan ja katsotaan voiko parisuhde olla mahdollista.

Tilanne ennen parisuhdetta on nimeltään seurustelu. Seurustelun ja parisuhteen oleellinen ero on että seurusteltaessa rakaštellaan vain satunnaisesti, mutta parisuhteessa harrastetaan šeksiä rutiiniomaisesti.

Se on sun mielipide. 🤷

On muidenkin mielipide kuin minun, se on itse asiassa yleinen käsitys asiasta.

"Seurustelu on vakituinen rakkauteen ja yhdessäoloon perustuva suhde. Nimitystä seurustelu käytetään myös ihmisten välisestä yhdessä oleskelusta ja keskustelusta. Seurustelusuhde voi johtaa kihlautumiseen tai avo- tai avioliittoon. Länsimaissa avoliittoa tai avioliittoa edeltääkin yleensä seurustelu." Lähde: https://fi.wikiped

Tämä määritelmähän ei tue sinun määritelmää. 

Vierailija
44/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kyllä yhdenkään teinin tai nuoren kuullut käyttävän sanaa ja lähipiirissä 16 - 25 - vuotiaita riittää. 

Minulla päinvastoin, säännöllisesti kuulen lähipiirin 13-25v ihmisten käyttävän tuota sanaa. 

Vierailija
45/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on sitä että olen kiinnostunut miehestä ja haluan tutustua mieheen. Parisuhde mielessä, ei mitään viritystä.

Silloin en tapaile muita miehiä. Yksi mies riittää mulle.

Vierailija
46/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tätä päivää puhua tapailuhenkilöstä. Ei ole olemassa miehiä tai naisia.

Vierailija
47/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tilanne ennen parisuhdetta. Tutustutaan ja katsotaan voiko parisuhde olla mahdollista.

Tilanne ennen parisuhdetta on nimeltään seurustelu. Seurustelun ja parisuhteen oleellinen ero on että seurusteltaessa rakaštellaan vain satunnaisesti, mutta parisuhteessa harrastetaan šeksiä rutiiniomaisesti.

Se on sun mielipide. 🤷

On muidenkin mielipide kuin minun, se on itse asiassa yleinen käsitys asiasta.

"Seurustelu on vakituinen rakkauteen ja yhdessäoloon perustuva suhde. Nimitystä seurustelu käytetään myös ihmisten välisestä yhdessä oleskelusta ja keskustelusta. Seurustelusuhde voi johtaa kihlautumiseen tai avo- tai avioliittoon. Länsimaissa avoliittoa tai avioliittoa edeltääkin yleensä seurustelu." Lähde: https://fi.wikiped

Mutta ei ole MINUN mielipide!

Vierailija
48/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies on se hölmö jota vedätetään hyötymistarkoituksessa. Nainen saa siitä huomiota tai rahaa tms.

Noin minustakin on. Yleisesti, "tapailumies" -käsitettä käyttää vain wanhusnaiset jotka eivät enää voi eivätkä halua rakaštella, joten eivät käytä seurustella -käsitettä. En ole koskaan kuullut että teinikaunottarella tai edes 20+ naisilla olisi tapailumies tai tapailupoika.

Vierailija
50/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvietettä parempaa miestä odotellessa :)

Aloittajan ainoa mahdollinen kohtalo siis.

Vierailija
51/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se on sitä että olen kiinnostunut miehestä ja haluan tutustua mieheen. Parisuhde mielessä, ei mitään viritystä.

Mitä sinun tapailu pitää sisällään? Mitä teette?

Vierailija
52/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsumies on av-palstan mammerian taajaan viljelemä myyttinen hahmo jonka edesottamuksista kirjaillaan erisasteisia pöyristymisiin johtavia anekdootteja. Tapsumies voi olla ollut aiemmassa inkarnaatioissaan vielä julkeampia pöyristymisiä käytöksellään aiheuttanut tindermies mutta ei välttämättä. Tapsumies voidaan harvinaista kyllä joissain av-anekdooteissa nähdä myös positiivisessa valossa toisin kuin tindermies. 

Vierailija
53/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ovatko tapailumies ja tapailunainen siis ihmissuhteita jotka ovat muodostuneet kylmäksi jääneen ensitapaamisen (deitin) jälkeen? "

Ei ole! Tuossa tilanteessa ei tavata enää.

Vierailija
54/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies on fwb. Aluksi oli panokaveri, sitten siitä tuli fwb koska netti, sitten se muuttui jostain syystä tapailumieheksi. Mistäkö sen tietää? Siitä että kukaan ei enää käytä kirjainyhdistelmää fwb tällä palstalla. Tapailumies on korvannut sen täysin.

Vierailija
55/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanvietettä parempaa miestä odotellessa :)

Aloittajan ainoa mahdollinen kohtalo siis.

Yök

Vierailija
56/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minustakin on. Yleisesti, "tapailumies" -käsitettä käyttää vain wanhusnaiset jotka eivät enää voi eivätkä halua rakaštella, joten eivät käytä seurustella -käsitettä. En ole koskaan kuullut että teinikaunottarella tai edes 20+ naisilla olisi tapailumies tai tapailupoika.

Mistähän helvetin peräkammarista sä lauot noita aivopieruja? Minkä ikäinen ihminen voi olla sosiaalisesta elämästä noin pihalla? 

Vierailija
57/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tapailimme ensin ja sitten sovimme että olemme parisuhteessa. 

En tapaillut miestä seksin takia. 

Vierailija
58/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinun tapailu pitää sisällään? Mitä teette?

Vietimme aikaa yhdessä. Tehtiin sitä mikä kiinnosti molempia. Esim. mies tulee mun luo. Mä teen ruokaa. Jutellaan, katsotaan tv:tä, pelataan peliä jne. Olemme nyt avoliitossa.

Vierailija
59/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies on dildon pienikokoinen, haiseva ja piereskelevä korvike.

Vierailija
60/87 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota kohtaan naisella ei ole mitään tunteita, mutta se käyttää sitä mahdollisimman paljon hyväkeen. Laittaa maksamaan kaikki naisen laskut, vaatteet jne. ja odottaa siltä lahjoja.

Vaihtuu heti seuraavaan, kun nainen luulee saavansa jotenkin paremman saaliin.