Ahdistaa vieläkin, kun yksi puolituttu mies halasi kadulla
Tai vähemmän kuin puolituttu, törmäämme harvemmin kuin kerran vuodessa. En missään nimessä olisi halunnut halata häntä.
Hän on vähän reppana, joten kahta kauheammin ahdistaa. Epämiellyttävä fiilis. Pelkään, että halaa taas, jos törmäämme. Mitä sellaisessa tilanteessa voi sanoa, jotta toinen ei suutu?
Kommentit (31)
Haluan vielä sanoa, että kukaan muu mies ei ole tehnyt minulle noin, ollut rajaton. Tai no nuorena yksi tuntematon tyyppi kosi ja yksi känninen kundi kävi rintoihin kiinni. Mutta yleisesti ottaen en näytä herättävän rajatonta käytöstä.
Miksi sitten tämä yksi teki noin? Olin tulossa lounaalta, jossa olin käynyt kaverini kanssa, joten oli ehkä vähän kivemmat vaatteet päällä. En tiedä, johtuiko sitten siitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluan vielä sanoa, että kukaan muu mies ei ole tehnyt minulle noin, ollut rajaton. Tai no nuorena yksi tuntematon tyyppi kosi ja yksi känninen kundi kävi rintoihin kiinni. Mutta yleisesti ottaen en näytä herättävän rajatonta käytöstä.
Miksi sitten tämä yksi teki noin? Olin tulossa lounaalta, jossa olin käynyt kaverini kanssa, joten oli ehkä vähän kivemmat vaatteet päällä. En tiedä, johtuiko sitten siitä. Ap
Yksi vaihtoehto on käyttää burkaa. Mutta sitä emme halua.
Miehen on opittava hillitsemään itsensä.
Hänelle se saattoi olla luonnollinen, spontaani reaktio. Ilahtui nähdessään tutun ihmisen. Ei siinä välttämättä sen kummempaa. Ei tuollaista kannata jälkeen päin miettiä. Takavuosina oli sellainen kulttuuri, että vähän kaikki halasi kaikkia; se oli ehkä jotenikin muotia. Koronan myötä tuollaiset jäi ja ihmisistä tuli jäykempiä. Käytä jotakin yllä neuvottuja kohteliaita menetelmiä, jos et halua vastaisuudessa halata. Jos sanot suoraan töksäyttäen, loukkaat vaikka hänellä ei siinä varmaan ole ollut mitään epäystävällistä tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle se saattoi olla luonnollinen, spontaani reaktio. Ilahtui nähdessään tutun ihmisen. Ei siinä välttämättä sen kummempaa. Ei tuollaista kannata jälkeen päin miettiä. Takavuosina oli sellainen kulttuuri, että vähän kaikki halasi kaikkia; se oli ehkä jotenikin muotia. Koronan myötä tuollaiset jäi ja ihmisistä tuli jäykempiä. Käytä jotakin yllä neuvottuja kohteliaita menetelmiä, jos et halua vastaisuudessa halata. Jos sanot suoraan töksäyttäen, loukkaat vaikka hänellä ei siinä varmaan ole ollut mitään epäystävällistä tarkoitusta.
En usko, että hän oli epäystävällinen. Mutta hän oli ihminen, jota en halunnut lähemmäs kuin metrin päähän. Ap
Minä kanssa inhoan noita halailijoita, oli ne sitten miehiä tai naisia. Varsinkin jos eivät ole ihan läheisiä ihmisiä. Monet vielä jotenkin likistelevät.
Et osaa väistää/estää? No turhaan itket nyt enää kun halupusi on jo puserossa XD
Pii paa pii paa mii tuu mii tuu pii paa, mie romahin help help und hilfe.jotenkin tuli semmonen likanen ja hyväksikäytetty olo.
Itselleni kävi vastaava tilanne pari vuotta sitten. Alkoholisoitunut sukulainen (mies) tuli kaupassa vastaan ja halasi minua (nainen). Kyllä halasin takaisin vaikka itse en todellakaan olisi tehnyt aloitetta halaamiseen. Eipä tuo nyt kauheasti minulta vaatinut ja saattoi olla tuolle miehelle iloinenkin asia. Hetken aikaa rupateltiin ja jatkoimme omille teillemme. Enemmän minua olisi varmaan myöhemmin kaduttanut jos olisin tehnyt shown siitä kuinka pakenisin halaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaihtoehto on käyttää burkaa. Mutta sitä emme halua.
Miehen on opittava hillitsemään itsensä.
Ei halaamisessa ole mitään seksuaalista. Jotkut halaavat helpommin kuin toiset, yleensä ne on naiset jotka halaavat sen enempiä miettimättä mutta en ole koskaan siitä ahdistunut enkä tiedä miksi pitäisi. Elämää ei kannata ottaa niin tosissaan että tekee tämmöistä asioista niin iso numeroa.
Nämä on kilttien ihmisten kysymyksiä. Opettelet vaan olemaan tiukka.
Vasta seuraavalla kerralla tietää, kuka on/voi olla rajaton tai muuten kuspää.
Kai ymmärrät, että hänellä on erittäin suurella todennäköisyydellä eroottissävytteisiä fantasioita sinusta?