Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitelkaa! Päiväkodin täti suositteli päiväkotia lapselleni!

Vierailija
13.03.2007 |

Sanoi että 5-vuotiaalle tekis hyvää siirtyä pph:sta päiväkotiin, sais harjoitusta ryhmässä toimisesta ennen eskaria ja oppisi käden taitoja. Ja täällä kaikki aina parjaa päiväkotia. Mitä pitäisi ajatella?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi niin joutuu isoon ryhmään kouluun kuitenkin. Itse olen ajatellut laittaa 5-vuotiaani päiväkotiin, en pphlle (sitten kun sen aika tulee).

Vierailija
2/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan faktaa, että päiväkodissa oppii paremmin eskarivalmiuksia ryhmässä toimimisen lisäksi.

Täti ihan oikeassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan täällä pyörivistä tarhan tädeistä ei suosittele missään ketjussa päiväkotia. Ristiriitaista infoa :/

Ap

Vierailija
4/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla pyörii absoluuttinen totuus asiasta kun asiasta ;)

Vierailija
5/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommille lapsille, 8-kuisille jostain syystä ei.

Vierailija
6/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis riitä, että eskarissa opetellaan kouluvalmiuksia. Minä en kyllä ajtellut 5-vuotiasta laittaa tarhaan niin kuin en ole muitakaan lapsiamme laittanut. Ja ihan hyvin he ovat oppineet isossa ryhmässä toimimaan sitten, kun sen aika on ollut.

Vierailija
7/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti on fiksumpi vaihtoehto. En minäkään laittanut, kun vaihtoehtona oli koti.

Vierailija
8/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee.

Vierailija
9/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi lapseni käykin kerhossa kahdesti viikossa, vaikka onkin pph:lla. Oma lapseni lakkasi sopeutumasta päiväkotiin parin vuoden jälkeen ja siirsin hänet hänen oman ja ryhmän muiden lasten jaksamisen vuoksi pph:lle. Ryhmätaitoja kuitenkin tarvitaan ja siksi kerhot hoitopäivän aikana.

Vierailija
10/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siksi lapseni käykin kerhossa kahdesti viikossa, vaikka onkin pph:lla. Oma lapseni lakkasi sopeutumasta päiväkotiin parin vuoden jälkeen ja siirsin hänet hänen oman ja ryhmän muiden lasten jaksamisen vuoksi pph:lle. Ryhmätaitoja kuitenkin tarvitaan ja siksi kerhot hoitopäivän aikana.

Vierailija
11/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vanhemmat vievät kerhoon ja hoitaja hakee puistosta tulomatkalla.

Vierailija
12/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset 1- ja 2- vuotiana hoidossa että saadaan vähän remontoitua ja lisää tukirahaa kolmannesta lapsesta.

Jos ja kun tullaan raskaaksi niin nämä lapset on koulussa, enkä todellakaan aio laittaa niitä " harjotteleen" ryhmätoimintaa ennen esikoulua. Omat muistot ala-asteen ekalta luokalta oli juuri opettelua toimia ryhmässä.

Vierailija
13/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään opi, säilössä ovat. Sen sijaan vähän isompina siitä oikeesti olisikin jotain hyötyä.

Et ole outo, itsekäs vain.

Vierailija
14/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarissa. Vaitiolovelvollisuudesta johtuen täti ei kertonut muuta kuin, että näiltä lapsilta sopeutuminen isompaan ryhmään vienyt aikaa. Siksi hänen mielestään olisi viisasta, että meidän 5-vuotias aloittaisi päiväkodissa ennen eskaria ettei tulisi samanlaisia vaikeuksia (mitä nyt sitten ovatkin olleet)

Itse olen ollut pph-hoitoon ihan tyytyväinen, myös meidän lapsi käy kerhossa aina kun me vanhemmat kesken päivän pystymme hänet sinne kuljettamaan. Meidän pph ei kuljeta kerhoon.

Vierailija
15/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis leimata sekä pph että ne lapset!

Vierailija
16/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai sitten vanhemmat vievät kerhoon ja hoitaja hakee puistosta tulomatkalla.

Vierailija
17/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudusta en tiedä.

Meidän kerhon piha on myös aivan mahtava, joten otan itsekin aina kuopuksen sinne mukaan hakemaan esikoista, koska jäävät sinne usein hetkeksi vielä leikkimään.

Vierailija
18/18 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai sellaisen kuvan! Itse olin ajatellut, että lapsi menee vasta eskariin mutta myös tarhassa olevien ex-hoitokaverien äidit tyytyväisiä tarhaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi