Kuka noita pankkien etc. nettisivuja oikein suunnittelee"##""%!!???
Luulisi, että kun on lista tilitapahtumia, ihmiset haluaisivat nähdä paljon niitä yhdellä silmäyksellä.
Mutta nämä mestarit tahtovat heittää jokaisen rivin väliin ISOSTI tyhjää tilaa, jotta näkyisi kerralla vain muutamia!
Ja usein myös haluttaisiin tapahtumat muotoon, jonka voisi helposti kopioida toiseen dokumenttiin. Joten ovat nähneet parhaaksi tehdä siitäkin joko käytännössä mahdotonta tai hyvin vaikeaa.
Nordea tällä kertaa, mutta sama juttu lukuisissa muissakin.
Kommentit (9)
Pankkien mielestä parhaat sivut tekee manit pois niminen firma.
Nyt taitaa olla käyttäjäss vika. Sieltä saa listan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla käyttäjäss vika. Sieltä saa listan.
Kerro lisää! Vaikka saisikin listan, niin jos tuo asetus täytyy hakea jostain piilosta jonka vain ammattilaiset tietävät, niin voiko sanoa, että suunnittelu on hyvin onnistunutta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla käyttäjäss vika. Sieltä saa listan.
Jos tarkoitat tiliote-sivua, niin siellähän on ihan samanlainen sotku freimien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla käyttäjäss vika. Sieltä saa listan.
Kerro lisää! Vaikka saisikin listan, niin jos tuo asetus täytyy hakea jostain piilosta jonka vain ammattilaiset tietävät, niin voiko sanoa, että suunnittelu on hyvin onnistunutta?
Siinä pdf, csv ja tulosta missä voi kutistaa vaikka postikortiksi. Lisäksi on tiliotteet. Sekä näyttöscreenillä semmoisen otoksen kuin haluaa.
On aika hauskaa huomata että ulkomainen maksupalvelu ottaisi heti maksun ja helppoa, ei näpyttelyä. Mutta noutopaikkojen vuoksi en tiedä voinko aina valita sitä. Mutta s-pankissa taas odotellaan, näpytellään tunnuksia, odotellaan ja juostaan toisessa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
On aika hauskaa huomata että ulkomainen maksupalvelu ottaisi heti maksun ja helppoa, ei näpyttelyä. Mutta noutopaikkojen vuoksi en tiedä voinko aina valita sitä. Mutta s-pankissa taas odotellaan, näpytellään tunnuksia, odotellaan ja juostaan toisessa huoneessa.
Siis häh?
Puhutko nyt mobiili/nettipankista?
Mikä noutopaikkajuttu? Näpytellään ja odotellaan? Missä juostaan toisessa huoneessa?
Voisitko kirjoittaa ymmärrettävästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla käyttäjäss vika. Sieltä saa listan.
Kerro lisää! Vaikka saisikin listan, niin jos tuo asetus täytyy hakea jostain piilosta jonka vain ammattilaiset tietävät, niin voiko sanoa, että suunnittelu on hyvin onnistunutta?
Siinä pdf, csv ja tulosta missä voi kutistaa vaikka postikortiksi. Lisäksi on tiliotteet. Sekä näyttöscreenillä semmoisen otoksen kuin haluaa.
No jaaha, Nordean pankkitilin tilitapahtumia voi kyllä saada csv-muotoon, mutta luottokortin tapahtumiin ei mitään vaihtoehtoja anneta.
Joskus näyttää siltä että on eka- ja tokaluokkalaiset olleet suunnittelemassa. Jossain vaiheessa yritin pankkeihin kertoa että on ihan oikeasti pielessä ja ohjelmointivirheitä, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan.