Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä huomioitavaa jos aikoo luopua koko kodistaan? Entä tunnelmia? Ajattelin muuttaa kadulle kun en kestä enää elämääni.
31.03.2025 |
Mitä huomioitavaa jos aikoo luopua koko kodistaan? Entä tunnelmia? Ajattelin muuttaa kadulle kun en kestä enää elämääni.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missähän paratiisimaassa se katu sijaitsee? Suomessa kadulla on aika viileetä 11kk vuodessa, ja taatusti nykyistä enemmän ongelmia. Mutta kokeile toki.
Alue: Aihe vapaa
Siellä kadullako kestät?
Samaa elämää ilman kattoa, lämpöä, peseytymismahdollisuuksia...
Mikäs siinä, jos tykkää.