Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvin vaikea erota jos sun lähipiiri ei tue sua

Vierailija
31.03.2025 |

Käytännössä joudut kaiken tekemään yksin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen lähipiirin pitäisi tukea? Ero on muutenkin henkilökohtainen "projekti". 

Vierailija
2/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen lähipiirin pitäisi tukea? Ero on muutenkin henkilökohtainen "projekti". 

Ei ymmärrä sun motiiveja ja haluaa että pysyt liitossa vaikka se ei tyydyttäisikään koska et voi löytää ketään toista. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärrä sun motiiveja ja haluaa että pysyt liitossa vaikka se ei tyydyttäisikään koska et voi löytää ketään toista. 

Ap

Lähipiirin mielipiteet on heidän omia mielipiteitään eikä niistä kannata välittää. 

Ero on henkilökohtainen eikä siihen mitään myötäilijöitä tai kannustushuutajia tarvita. 

Miten heikko ja heiveröinen pitää olla että niin paljon roikkuu niiden lähipiiriläistensä varassa? 

Vierailija
4/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ja tehnyt kaiken yksin. 

Vierailija
5/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on vaikeaa. Kerää voimia ja ennen kaikea rahaa, ja sitten panet toimeksi.

Vierailija
6/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jäin pohtimaan, että mitä tarkoittaa että lähipiiri ei tue? Lastenhoitoa, rahallista tukea vai mitä? Itse olen eronnut kyllä kyselemättä mitään lähipiiriltä ja taisivat itseasiassa kuulla erosta sitten kun se oli tehty.

Kävin katselemassa tyttäreni kanssa (onko tämä sellaista lähipiirin tukea jota kaipaat) asuntoja ja ostin sitten itselleni asunnon (vaikka vanha asunto oli myymättä en jäänyt odottelemaan miehen jahkailuja) ja muutimme tyttären kanssa sinne. 

Vierailija
7/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajako se taas on eroa puuhaamassa? Paitsi että tällä kertaa jonkun muun pitäisi se hänelle hoitaa valmiiksi? Kukahan se olisi? Se sun alaikäinen poikasi? Vai se mies? Eikö sun sisarukset ole panneet suhun välit poikki jo vuosia sitten ja vanhemmat kuolleet? 

Vierailija
8/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä ajat formulaa. 

- Mika Häkkinen

Vierailija
9/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ota salarakas tän päivän juttu. 

Monilla on piristää elämää ja voi nähdä kun huvittaa.

Vierailija
10/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty olemaan yksin, ei kannata erota. Et voi olettaa siirtyväsi yhdestä liitosta toiseen tosta noin vaan. Mitäs se rakkaus nyt olikaan?

Vierailija
11/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä? vain täysi urpå luulee, että toisten ihmisten mielipiteillä on mitään merkitystä. tämä lähipiiri ei pidä sinua minään, joten ilmoitat niille, että olettepas munatontapaskasakkia, ja pistät välit poikki. kukaan ei tarvitse tuollaista lähipiiriä. oli sitten kyse kavereista tai perheestä. älä ole nössö, vaan toimi.

Vierailija
12/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hypätty lapsuudenkotoa suoraan suhteeseen, jotenka itsenäistymisvaihe on jäänyt kokonaan väliin.

Ei tiedetä ollenkaan kuinka huolehtia taloudesta yksinään.

Vierailija
13/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajako se taas on eroa puuhaamassa? Paitsi että tällä kertaa jonkun muun pitäisi se hänelle hoitaa valmiiksi? Kukahan se olisi? Se sun alaikäinen poikasi? Vai se mies? Eikö sun sisarukset ole panneet suhun välit poikki jo vuosia sitten ja vanhemmat kuolleet? 

Aloittaja ei ole Ammattivalittaja. 

Vierailija
14/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka tuollaista sanoo? Oma äitisi, vai kenties siskosi? Aika ilkeää ihmiseltä joka kuviteltavasti on puolellasi.

Onko miehesi sinuun verrattuna esimerkiksi hyvätuloinen? Ulkopuolinen ihminen saattaa ajatella, ettei sellaista sovi päästää menemään. Joillekin romanttiset tunteet ovat toissijaisia, varsinkin jos on itse elänyt kurjuudessa ja köyhyydessä.

Vierailija
15/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä rupeaa ajattelemaan että itsessä on jotain vikaa. Itsetunto nollissa, usko itseen horjuu. Ajattelee että mä kuvittelen kaiken, että mussa on vikaa kun en näe että kaikki on miehessä hyvin

Ap

Vierailija
16/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä rupeaa ajattelemaan että itsessä on jotain vikaa. Itsetunto nollissa, usko itseen horjuu. Ajattelee että mä kuvittelen kaiken, että mussa on vikaa kun en näe että kaikki on miehessä hyvin

Ap

Onko teillä lapsia?

Vierailija
17/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiri ei nyt kuitenkaan elä sitä suhdetta, toisin kun "sä". Jos sä et pysty elämään siinä, sun pitää elää jossain muualla. Jos tukea ei tule, niin teet sen yksin. Onhan se raskasta, mutta niin on elää sellaista parisuhdettakin, joka ei toimi.

Vierailija
18/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josakin puolella koko suku tukena et voi pettää rauhassa.Tuskin sekään hyvä hommeli.Kuulostaa sairaalta touhulta. Rehellisesti erota,voit hyppiä mihin sänkyyn mielit milloinkin. 

Kohteet vaihtuu nopeaa joskus voi olla useampi tinder- jutska menossa.

Vierailija
19/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josakin puolella koko suku tukena et voi pettää rauhassa.Tuskin sekään hyvä hommeli.Kuulostaa sairaalta touhulta. Rehellisesti erota,voit hyppiä mihin sänkyyn mielit milloinkin. 

Kohteet vaihtuu nopeaa joskus voi olla useampi tinder- jutska menossa.

Mä en nyt tajunnut sun pointtia? 

Ap

Vierailija
20/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun täytyy miettiä itseksesi, miksi et enää halua olla miehesi kanssa. Kun tiedät itse mitä haluat, et tarvitse muiden hyväksyntää tekemisillesi. Muut eivät elä sun miehen kanssa, joten vain sinä voit tietää mitä haluat. Tsemppiä.