Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisilla hienoja harrastuksia tai saavutuksia, omani tuntuvat siltä ettei ole mitään kerrottavaa

Vierailija
30.03.2025 |

Tiedättekö sen fiiliksen kun jollakin jokin intohimo tai harrastus, saavutus, mikä saa sen ihmisen elämän kuulostamaan tosi mielenkiintoiselta. Tai kun toisilla tuntuu olevan jatkuvasti hienoja tapaamisia/juhlia ystäväporukoilla. Oma elämä hyvin tavallista, harrastan palapelejä ja äänikirjojen kuuntelua, käyn kävelylenkeillä välillä. Niissä ei niin kerrottavaa jotenkin. Perheen kanssa tehdään tavallisia arkisia juttuja ja kavereita nään yksi kerrallaan tyyliin lenkillä tai kahvilla. Ei mitään tyttöjen tai pariskuntien viikonloppuja mökillä. Aviomieheni on ihana enkä ikinä osallistu niihin naisten motkotus rinkeihin miehistään. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLä nyt höpsö vähättele elämääsi, kävelylenkillä saatat nähdä vaikka kauniin auringonlaskun tai pikimustan korpin ja nuo äänikirjat vievät sinut huikealle kulttuurimatkalle, josta saat elämyksiä ja tuntemuksia, vaikka mulle jakaa. Ei ne muiden hommat sen ihmeellisempiä ole, se riippuu siis täysin, miten niitä katsoo <3

Vierailija
2/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaista. Käyn lisäksi kansalaisopistossa kielikurssilla ja aina sama tuskainen aloitus tunnilla kun pitää kertoa vieraalla kielellä mitä on tehnyt viikonloppuna. Minun viikonlopputekemiseni toistuu samanlaisena tylsänkuuloisena viikosta toiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ihmisiä voi helpottaa tavalliset ihmiset. Koska jos on elänyt katsoen muiden saavutusten keräilyä, jatkuvaa suorittamista ja ammattititteleitä, sekin voi olla raskasta ja jäänyt sivuun kaikesta, ne muut vievät voimat. Eri asia jos joku on värikäs sanoissaan.

Vierailija
4/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi olla onnettomia ja yksinäisiä , vaikka on tehny kaikkea mitä jotkut ihannoi

Vierailija
5/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä. Tuntuu, etten edes halua nähdä ketään enää, kun kaikilla muilla on niin jännittävä elämä. Itse makaan lähinnä sohvalla ja hyvänä päivänä käyn kävelyllä. Käyn töissä toki, laitan ruokaa lapsille, pesen pyykkiä. Itseäni ei tämä haittaa, viihdyn aidosti kotona tehden ei-mitään, mutta välillä koen huonommuutta, kun olen tällainen. 

Vierailija
6/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn elämä kuulostaa luksukselta. Kannattaa nyt nauttia vaan, sitä ei ikinä tiedä koska hyvä loppuu. 

Mulla on titteleitä, palkintoja, matkoja ym. Mutta ei ne merkkaa mitään aidosti. Teen työtä pitääkseni perheen pinnalla. 

Puoliso sai syövän, ja sitten vielä toisen vakavan sairauden, koko omaisuus menetettiin ja sitä rataa. Ennen mekin oltiin kuin te. Nyt en ole 5v päässyt kävelylle, tai ollut stressitöntä päivää.