Lue keskustelun säännöt.
Kela sanoi että asunto liian kallis toimeentulotukirajoissa, ja otin kämppikseni...Nyt se kämppis varasti kaiken kun olin vklp poissa!!!
30.03.2025 |
Kuka hemmetti tämän korvaa?? Kelako? Kiva olla täällä täysin tyhjässä kämpässä!!
Kommentit (26)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asuin kerran solussa. Olin ihan varma että ne ryöstää kämpän tyhjäksi kun olen viikonlopun pois, joten jätin pönttöön vetämättömän paskan. Halusin nähdä, viekö ne tosiaan ihan kaiken. Kun tulin takaisin, oli kämppä tyhjä. Ryntäsin vessaan katsomaan ja eikö vaan lorttikin ollut poissa!
Miksi ihmeessä, millä logiikalla Kela korvaisi sinun huonon arvostelukyvyn kämppäkaverin suhteen? Korvaisiko kotivakuutus jos sellainen löytyy, ei varmaan kun kyse on omasta virheestä.
Miksi tää trolli ei tule kertomaan tarinaansa loppuun? Ärsyttävää.
Kun teit sen alivuokrasopimuksen niin katsoitko sen vuokralaisen henkkarit vai luotitko vain että hän kertoi oikeat tiedot?
Ehtikö hän maksaa takuuvuokran ja vuokran?
Mietin vain että jos et ja ei niin sitten et välttämättä tiedäkään että kuka hän on.
Ellei sitten ole niin että löysit hänet jostain nettipalvelusta jonne täytyy tunnistautua nettipankkitunnuksilla.
Siinä tapauksessa kannattaa mennä kiireesti sinne palveluun ja ottaa kuvakaappaukset hänen profiilistaan tai ilmoituksestaan mikäli hän ei ole niitä vielä poistanut. Ylläpito voi sitten löytää hänet vielä.