Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras sitteri

13.03.2007 |

Millainen sitteri kannattaisi masuvauvalle hankkia.

BabyBjörnejen ulkonäkö miellyttää, mutta onko sittereissä sama juttu kun kantorepuissa ettei kuitenkaan ole lapselle parasta mahdollista?

Antakaapa vinkkejä mikä olisi vauvelolle paras valinta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan perussitteri, mutta kokeilimme kylässä BB:n sitteriä. Oli tosi mukavan oloinen ja keinui kivasti + fiksut säädöt. Jos olisi tarvetta ja sillä hetkellä varaa, niin ostaisin BB:n sitterin. Toisaalta pärjäsimme ihan hyvin tavallisenkin sitterin kanssa.

Vierailija
2/5 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sellainen jossa myös jalkatukea voi säätää. Me ostettiin sellainen jossa sitä ei ollut (halvin mahdollinen) ja jaloille oli varattu aika lyhyt tila haaranauhan edessä, ja jalat roikkui aika ikävästi kun lapsi vähän kasvoi (eikä siis tykänny istua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä oli esikoisella käytössä tuollainen BB-sitteri ja olin todella tyytyväinen siihen. Asento on hyvä ja saa keinutettua tosi helposti. Ja minusta tuntuu että lapsi mahtuu siihen pidenpään kuin muihin malleihin??! On tietty hintava mut voihan sen koittaa hankkia myös käytettynä.

Vierailija
4/5 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoisella oli joku viidenkympin kiinalaismalli, josta se viisikymppiä oli aivan liikaa. Säädöt oli hankalat, istuinasento huono ym.ym. ja lopulta se räjähti kokonaan. Kakkoselle ostettiin BB ja se on aivan loistava, keinuu hyvin ja on mukava.

Mä olen alkanut ymmärtää vihdoinkin sitä sanontaa " köyhän ei kannata ostaa halpaa" ...!

Vierailija
5/5 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hyvää ja halpaa ei ole olemassa. Koettu omakohtaisesti niin tuossa sitterissä kuin yhdistelmavaunuissakin.