Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden on melkeinpä pakko käydä päivittäin kaupassa?

Vierailija
30.03.2025 |

Koko ajan on joku ruokatarvike kaapeista loppu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä katsomassa, löytyykö Salakis jugurttia ja jos löytyy, ostan koko hyllyn tyhjäksi. Aika moni muu tekee ilmeisesti samaa, kun se on melkein joka päivä loppu.

Vierailija
22/25 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tänään kahdesti kaupassa. Ensin kävin itsevarmuutta uhkuen että muistan kyllä kaiken, en muistanut. Kävin sitten toisen kerran ja arvaa mitä en vieläkään muistanut vaikka asenne oli jo mennessä etten muista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaupoissa käyni ja tarjousten seuraaminen ja ostaminen on harrastus. Ajetaan 30 kilometrin lenkki ja kaiiki matkan varrella olevat tarpeelliset tarjoukset ostetaan. Lähes joka päivä käydään näin tuulettumassa.

Vierailija
24/25 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt tänään kahdesti kaupassa. Ensin kävin itsevarmuutta uhkuen että muistan kyllä kaiken, en muistanut. Kävin sitten toisen kerran ja arvaa mitä en vieläkään muistanut vaikka asenne oli jo mennessä etten muista 

Kuinka vanha sinä  olet?

Vierailija
25/25 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se noinkin jos asuu kaupan lähellä. Olen vähän kade.

Mun taas on ostettava iso ostoskärryllinen tarvikkeita kerralla. Kirjoitan aina paperille mikä loppuu. Lista mukaan kauppaan. Kauppaan on niin pitkä matka, että ottaa jo päähän kun ei siellä viitsi tiheästi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän