Nyt loppuu se vanhojen ukkojen saatanan laturaivoaminen ja hiihtely!
Kommentit (11)
Naurattaa ettÀ ne vÀittÀÀ vuosi toisensa jÀlkeen ettÀ mitÀÀn raivoamistÀ ei ole se on kuulemma pelkkÀ myytti. Olen nÀhtÀvÀsti sitten kuvitellut kaikki lapsena kokemani.
Vierailija kirjoitti:
Juuh, kesÀllÀ rullasuksilla ,
Jos tulet pyörÀtiellÀ vastaan, en vÀistÀ.
Luultavasti, koska Alex ja muutkaan papat ei hiihdÀ kesÀisin. HiihdÀtkö sinÀ?
Taitaa olla jotkut nuoria tai aikuisia laturaivoamassa. Joku mies jyrÀÀ autollakin sisÀpihalla jos joku seisoo siinÀ. Ei vÀliÀ vaikka naisen kÀsi irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ettÀ ne vÀittÀÀ vuosi toisensa jÀlkeen ettÀ mitÀÀn raivoamistÀ ei ole se on kuulemma pelkkÀ myytti. Olen nÀhtÀvÀsti sitten kuvitellut kaikki lapsena kokemani.
MitÀs kÀvelit laduilla?
Ai ettÀ eivÀt saa enÀÀ hiihtÀÀkÀÀn. MitÀ uskaltavat tehdÀ ettÀ sinun Àlyvapaan proput ei pala.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha ukko mutta en laturaivoile. En ole myöskÀÀn ikinÀ kokenut tai nÀhnyt laturaivoa. Kun opetettiin meidÀn lapsille hiihtoa ja ne olivat koko ajan turvallaan ja hidastivat muutenkin jonoja, niin pelkkiÀ hymyjÀ tuli.
toki jos menee opettamaan lapsia PaloheinÀn kilpaladulle niin voi olla vÀhÀn toinen juttu. SiellÀ ne laturaivoajat varmaan hiihtÀÀ jonossa. MÀ olen vain tossa Laakson ja Pirkkolan vÀliÀ hiihdellyt, siellÀ ei ole laturaivoajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha ukko mutta en laturaivoile. En ole myöskÀÀn ikinÀ kokenut tai nÀhnyt laturaivoa. Kun opetettiin meidÀn lapsille hiihtoa ja ne olivat koko ajan turvallaan ja hidastivat muutenkin jonoja, niin pelkkiÀ hymyjÀ tuli.
toki jos menee opettamaan lapsia PaloheinÀn kilpaladulle niin voi olla vÀhÀn toinen juttu. SiellÀ ne laturaivoajat varmaan hiihtÀÀ jonossa. MÀ olen vain tossa Laakson ja Pirkkolan vÀliÀ hiihdellyt, siellÀ ei ole laturaivoajia.
Ihanaa kun olet opettanut lapsiasi hiihtÀmÀÀn! Ei kaikki vanhemmat nykysin viitti. Kaikkea hyvÀÀ teille!
5/5
Kymmeniö tuhansia laitetaan HelsingissÀkin siihen ettÀ jotkut vanhat papat saa kerÀtÀ kilometrejÀ keinolumiladulla!