Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei mukamas muista mitä osti kortilla Prismasta viime viikolla?

Vierailija
30.03.2025 |

Joku ihan ihmeellinen 9,90€ buukkaus ja mies sanoo, että ei muista. Vaikka emme edes käy siellä usein. Hän on ruokatunnilla käynyt siellä. Kai nyt herran jestas sentään pitää muistaa, että missä kävi ja mitä osti 5 päivää sitten???

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 sokeritonta minilimsapulloa tarjoushintaan. 

Varma tieto. 

Vierailija
42/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ylipäänsä tenttaat tuollaista? Eikö mies saa ostaa vaikka karkkia jos mieli tekee? Kaikkiko sulle tarvitsee tilittää?

Hahmotatko sinä itse ollenkaan kuinka syylliseltä tuommoinen lapsellinen venkoilu kuulostaa?

Uskotko sinä ihan tosissaan omaa bullshittiäs?

Miehenä minusta on super mielenkiintoista päästä vauvan kautta näkemään miten muut miehet puhuu naisille, ei ihme että te luuserit jäätte aina yksin ait lopulta, ei kukaan halua valehtelijaa.

"Miehenä"? 

Valkovuotoritaritko miehiä. =D 

Kuule, niin kauan kun minä peräänkuulutan täälä rehellisyyttä ja muita maskuliinisia arvoja ja sinä venkoilet ja valehtelet kuin lapsi, niin niin kauan sinulla ei ole varaa arvostella muiden m

Jumalauta sinä olet hyvä trolli, nauran ihan kippurassa kuinka kovaa sinun sanat sattuu noihin urpoihin, samanlailla kun he ei osaa peitellä syyllisyttään yhtääb uskottavasti, niin samanlailla he ei osaa peitellä mielipahaansa ollenkaan.  5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ylipäänsä tenttaat tuollaista? Eikö mies saa ostaa vaikka karkkia jos mieli tekee? Kaikkiko sulle tarvitsee tilittää?

Hahmotatko sinä itse ollenkaan kuinka syylliseltä tuommoinen lapsellinen venkoilu kuulostaa?

Miehenä minusta on super mielenkiintoista päästä vauvan kautta näkemään miten muut miehet puhuu naisille, ei ihme että te luuserit jäätte aina yksin ait lopulta, ei kukaan halua valehtelijaa.

Miten just nyt tuntuu siltä, että sä olet se yksinäinen ja vielä nainen?

Ei mun tarvii tietää mitä kumppani ostelee ruokakaupasta. Tai toisinpäinkään. Ihan perusarkea tämäkin. Jos tämä on bullshittiä, niin onnea valitsemallasi tiellä. :D

Vierailija
44/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin aika monelta jäänyt ymmärtämättä kohta, jossa aloittaja kertoo, ettei Prismassa yleensä tule asioitua.  Eikö teille muka jäisi mieleen kauppareissu sellaiseen kauppaan, missä ette yleensä käy. Siis edes se, että olette käyneet siellä. Vielä kesken työpäivän. Jos nyt ei kaikkia ostoksia muista, niin kai sentään osaisi sanoa, että "hain evästä", mutta tuo "en muista" on todellakin pikkulapsen käyttämä hätävalhe. Todellakin pitäisi muistaa edes sitten se käynti, jos aikaakin on vain 5 päivää.

Vierailija
45/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitä itse ostit viime viikon tiistaina? Etkä sitten yhtään mieti, koko listan pitää tulla kuin apteekin hyllyltä tai sulla on jotain salattavaa.

Vierailija
46/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jumalauta sinä olet hyvä trolli, nauran ihan kippurassa kuinka kovaa sinun sanat sattuu noihin urpoihin, samanlailla kun he ei osaa peitellä syyllisyttään yhtääb uskottavasti, niin samanlailla he ei osaa peitellä mielipahaansa ollenkaan. 5/5"

Öh, kiitos mutta minä en yritä trollata, minä ihan tosissaan tarkoitan sitä että ei voi valehdella ja venkoilla ja samalla odottaa loputonta sinisilmäistä luottamusta.

Ei tän pitäis olla näin monimutkaista tai kiistanalaista.

Vierailija
47/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten just nyt tuntuu siltä, että sä olet se yksinäinen ja vielä nainen?

Ei mun tarvii tietää mitä kumppani ostelee ruokakaupasta. Tai toisinpäinkään. Ihan perusarkea tämäkin. Jos tämä on bullshittiä, niin onnea valitsemallasi tiellä. :D

Perheellinen mies.

Ei minunkaan tarvi, koska meillä on luottamus aiheesta, koska meillä ei valehdella.

Minusta tuntuu siltä että sinä et kykene perustason empatiaan ja siksi et osaa osallistua tähän keskusteluun niin kuin normaali ihminen.

Kokeiles eka yrittää ymmärtää mitä ap sano, ilman että asetat itsesi apksi ja kumppanisi apn mieheksi.

Ja sitten yrität asettua heidän asemaan ja miltä se tuntuisi ja miten toimisit.

Tadaa, teit juuri empatiaa!

Vierailija
48/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sää ap ylipäätään tongit toisen tilitietoja? On mulla oikeudet nähdä miehen tilitiedot mutten oo vielä keksinyt syytä miksi penkoisin saati alkaisin tentata jostain kympin ostoksesta. Yhtään enempää kun hän minun ostoksiani. 

Vierailija
49/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästikin aika monelta jäänyt ymmärtämättä kohta, jossa aloittaja kertoo, ettei Prismassa yleensä tule asioitua.  Eikö teille muka jäisi mieleen kauppareissu sellaiseen kauppaan, missä ette yleensä käy. Siis edes se, että olette käyneet siellä. Vielä kesken työpäivän. Jos nyt ei kaikkia ostoksia muista, niin kai sentään osaisi sanoa, että "hain evästä", mutta tuo "en muista" on todellakin pikkulapsen käyttämä hätävalhe. Todellakin pitäisi muistaa edes sitten se käynti, jos aikaakin on vain 5 päivää.

No eipä jää. Toki jos kauppa on joku erikoiskauppa niin sitten, mutta ruokakaupoista ei erityisempiä muistijälkiä jää. 

Vierailija
50/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 sokeritonta minilimsapulloa tarjoushintaan. 

Varma tieto. 

Sellaiset kyllä muistaa. Veikkaan että kortsuja ja kyllä se mies ne muistaa, vaan ei arvannut jäävänsä kiinni valehtelustaan.

Vierailija
51/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se luottamus jännä juttu, kun se on kerran rikottu se ei enää ikinä ole ehjä ja se on ansaittua.

Vierailija
52/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies muistaa kyllä seuraavan kerran ostaa kortsunsa käteisellä ja vilauttamatta S-etukorttia. 😂

Vierailija
53/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko karkkia?

Tai energiajuomia?🤬🤬🤬

Vierailija
54/54 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies muistanut ottaa kuittia? Eikö hän muistanut, että ilman kuittia vaimo ei pysty kirjaamaan menoa perheen tilikirjaan eikä voi tilittää summaa miehelle. Tämä vähennetään miehen viikkorahasta.