Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunaan ja sänkyyn

Vierailija
30.03.2025 |

Nyt olis sauna lämmin ja sängyssä puhtaat lakanat joten tervetuloa kylään tytön tylleröt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isomies kelpaa, saisit jyystöä koko yön?

Vierailija
2/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetko, ihan kohta siellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, minulla ei ole kerrostalossa saunaa. Omistan auton, mihin voin tulla? Voidaan pestä toistemme selät ja jos yhteys syntyy, ehkä jotain muutakin.

N.23v.

Vierailija
4/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, minulla ei ole kerrostalossa saunaa. Omistan auton, mihin voin tulla? Voidaan pestä toistemme selät ja jos yhteys syntyy, ehkä jotain muutakin.

N.23v.

Toivoo än-piste-ikä-vee-piste -trolli... Saisit peikon pesää!

Vierailija
5/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.23v.

Toivoo än-piste-ikä-vee-piste -trolli... Saisit peikon pesää!

?

Vierailija
6/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuessani nuorena miehenä tulevan opinahjoni pääsykokeisiin, asuin hetken aikaa minua hieman vanhemman serkkuni luona. Hän oli pari vuotta aikaisemmin mennyt naimisiin hehkeän vaaleaverikön kanssa. Jaoimme kaksi huonetta + keittiön, ja joltiseksi järkytyksekseni kolmisin myös vierailun ajalle sattuneen saunavuoron. Voin sanoa että se oli yhtä tuskaa. Niin kuin mato kieriskelin tuhansien näkymättömien muurahaisten pistellessä. Se oli serkultani silkkaa ilkeyttä, mahtailua muka kaupunkilaisella vapaamielisyydellä. Vaimoaan hän minulle maalaisjuntille siinä näytti. Ja se tuska vain yltyi, kun yöllä kuuntelin seinän takana heidän rakasteluaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän