Saunaan ja sänkyyn
Nyt olis sauna lämmin ja sängyssä puhtaat lakanat joten tervetuloa kylään tytön tylleröt.
Kommentit (6)
Ihanaa, minulla ei ole kerrostalossa saunaa. Omistan auton, mihin voin tulla? Voidaan pestä toistemme selät ja jos yhteys syntyy, ehkä jotain muutakin.
N.23v.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, minulla ei ole kerrostalossa saunaa. Omistan auton, mihin voin tulla? Voidaan pestä toistemme selät ja jos yhteys syntyy, ehkä jotain muutakin.
N.23v.
Toivoo än-piste-ikä-vee-piste -trolli... Saisit peikon pesää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.23v.
Toivoo än-piste-ikä-vee-piste -trolli... Saisit peikon pesää!
?
Osallistuessani nuorena miehenä tulevan opinahjoni pääsykokeisiin, asuin hetken aikaa minua hieman vanhemman serkkuni luona. Hän oli pari vuotta aikaisemmin mennyt naimisiin hehkeän vaaleaverikön kanssa. Jaoimme kaksi huonetta + keittiön, ja joltiseksi järkytyksekseni kolmisin myös vierailun ajalle sattuneen saunavuoron. Voin sanoa että se oli yhtä tuskaa. Niin kuin mato kieriskelin tuhansien näkymättömien muurahaisten pistellessä. Se oli serkultani silkkaa ilkeyttä, mahtailua muka kaupunkilaisella vapaamielisyydellä. Vaimoaan hän minulle maalaisjuntille siinä näytti. Ja se tuska vain yltyi, kun yöllä kuuntelin seinän takana heidän rakasteluaan.
Eikö isomies kelpaa, saisit jyystöä koko yön?