Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä tässä tekisi

Vierailija
30.03.2025 |

Oon 50+ nainen ja vaimo. Reilu viisi vuotta sitten sairastuin todella vakavasti. Sain monenlaisia hoitoja ja tehtiin iso leikkaus alavatsaan. Parani kyllä,  mutta kaikenlainen halu seksiin katosi ja leikkauksen takia myös kyky ja mahdollisuus yhdyntään katosi. Minun ihana mies, joka oli korvaamaton tuki sairauden aikana kärsii suunnattomasti, kun seksiä ei enää ole. Joskus käsihoitoa annan, mutta se ei ole kuulemma kivaa, kun hän ei voi mulle tehdä mitään. Olen sanonut hänelle, että hae joskus seksiä muualta, en suutu vaan toivon sitä. Mutta mies ei ole halunnut vielä lähteä. Pelkään, että ilman lupaa hän lähtee kokonaan jonkun muun mukaan. Pitäisikö hänelle ostaa maksullinen nainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ikäisesi tai vanhempi mies, niin eipä se seksin hommaaminen kodin ulkopuolelta ole mikään helppo juttu.

Olethan itsekin (väitetysti) nainen. Jos joku äijä tulee mankumaan, että "kotona ei saa seksiä, anna sinä", niin olisitko heti messissä?

Naiset haluavat tutustumista ja liehittelyä ajan kanssa. Siinä helposti käy niin, että mieskin sitten ihastuu ja rakastuu.

Maksullinen voisi olla kohtalainen ratkaisu, mutta monet miehet eivät periaatteestaan halua maksaa seksistä.

Vierailija
2/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää yhdessä Tinderistä sopiva nainen sopivilla ehdoilla. Esim. kriteeriksi nainen, jonka mies ei pysty eikä halua, mutta he rakastavat toisiaan eivätkä halua erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on avoin suhde johtuen vaikeuksista suhteessa vaimon kanssa, ja on tyttöystävä. Kyllä voi toista suhdetta pyörittää pääsuhteen rinnallakin, mutta se voi mennä myös pieleen. Maksullinen nainen voi olla ihan hyvä ratkaisu, niin ei tule tunteita peliin. Tunteitakin voi kyllä hallita, etenkin kun teillä kyse on tällaisesta fyysisestä rajoitteesta ja lopettaa seksisuhteen, jos se alkaa häiritä.

Kommunikaatio on tärkeää, mitä kerrotaan ja mitä ei kerrota. Me nyt ei vaimon kanssa kerrota mitään, mun tyttöystävä on myös avoimessa suhteessa, ja he kertovat toisilleen treffeistä. Voit myös opetella antamaan suuseksiä, se on parempaa kuin käsihoito.

Vierailija
4/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä kannalta maksullinen olisi tässä hyvä vaihtoehto, että siinä ei ole vaaraa että rakastuisi siihen ja lähtisi.

Vierailija
5/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopimpero plus läheisyys?

Vierailija
6/6 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopimpero plus läheisyys?

Miehenä sanon, että jos itselle tuo tilanne tulisi, niin tuo se ehkä olisi todennäköisin kompromissi, turvallisin ja vähiten huono kaikista. Puuttumaan jäisi minkä ap jo mainitsi, että ei saisi tehdä toiselle hyvää, ja se olisi tosi ikävää. Käsi- tai suuhoidot... no joo, riippuisi paljon siitä millainen tunnetila puolisosta välittyisi. Jos hänellä itsellään ei olisi mitään omaa seksuaalista vibaa siinä, niin turhan helposti siinä voisi tulla sellainen tunne, että toinen on siinä nyt vain jotain kotityötä tekemässä. Se voi nytkin tulla päälle ilman mitään ongelmiakin, jos vaimo antaa mulle käsihoitoa ja väsyneenä enemmän hajamielisesti kuin asiasta oikeasti kiinnostuen.

Sivusuhde jonkun vieraan kanssa toimisi ainakin mulla huonosti, koska joko siinä itsellä alkaisi tulla tunteet peliin, tai sitten hommasta ilman tunteita ei tulisi mitään. Ammattilaisen kanssa tuskin edes seisoisi ilman kuukauden tai kahden selibaattia. Joku nettisekstailujuttu randomeiden kanssa voisi onnistua kun olisi tarpeeksi kiihottunut, mutta en tiedä millainen fiilis siitä laukeamisen jälkeen jäisi, tulisiko pahakin orgasmin jälkeinen morkkis.

En sitten tiedä onnistuisiko jonkinlainen fwb-järjestely jonkun omassa piirissä ja samassa tilanteessa olevan valmiiksi tutun kanssa, tyyliin vaimon sisko, serkku tai joku ystävä. Sen pitäisi olla jotenkin yhteisesti kaikkien osallisten kanssa sovittu ja tiedossa oleva juttu, mihinkään salasuhteeseen musta ei olisi.

Toivottavasti ei tarvitse tätä koskaan miettiä oikeasti, sympatiat ovat kyllä ap:n ja miehen puolella, tsemppiä teille!

M55