Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syönyt tänään hirveästi herkkuja

Vierailija
29.03.2025 |

Normaalin ruoan (kanaa ja uunijuureksia keskikokoinen lautasellinen) lisäksi 2 isoa juustosämpylää, päällä margariinia, juustosiivut ja kurkkusiivut sekä jälkiruokakupillinen suklaajäätelöä. Tekisi vielä mieli ottaa toinen kupillinen suklaajäätelöä, mutta en halua lihoa. Syöttekö te muut koskaan näin paljon herkkuja? Kuulostaako teistä toinen jäätelökupillinen ihan hullulta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö sämpylöitä yleisesti herkkuna??

Vierailija
2/4 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään syönyt puolikkaan kanelipullapitkon, 3 tuplasuklaahippukeksejä, kourallinen liitulakuja, puoli levyä Fazerin sinistä. Kohta syön päivän ekan ruuan. Kalapuikkoja ja perunamuussia. Eilen oli salaattipäivä. Tuli syötyä kasviksia varmaan kilon verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon herkkuja, jäätelö kupillinen? Ite söin 2riviä suklaalevystä suklaata kahvin kanssa. Munkin vetäisin päivä kahvilla. Keski kokoinen sipsi pussi tuhottiin miehen kanssa, kun katsottiin putousta. Siinä sopivasti herkkuja tähän päivään😄

Vierailija
4/4 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt 3kpl herkullisia voileipiä, päällä italiansalaattia, sipulia ja kinkkusiivut, lounaana  kanaa, uunijuureksilla, pieni annos, minipulla, kääretorttupalan.  Kahvia ainakin 3 mukillista.  Joskus vaan kiva syödä enemmän.Jäätelöä tekisi mieli, onneksi ei ole.