Olenko ainoa ihminen tässä maassa jota ottaa pattiin tuo finglish?
Minusta kuulostaa niin älyttömältä kaiken maailman juusto platterit ja toisen ihmisen supporttaus, kun meillä on kaunis ja rikas äidinkieli. Pelkkiä persoona pronominejä 12, kun monessa kielessä on vain neljä! Naapurikylän harakatkin nauraa ja kaiken lisäksi tuo kuulostaa typerältä...
Kommentit (25)
Ootte vaan kujal nykytrendestä fucking incelit saatana.
Yo man mä vannon et se on ihan legit style nowadays. Ayy!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melkoinen red flägi ja turn offi, kun kieliä sekoitellaan keskenään kuin blenderissä.
Koittakaa kestää. Hakekaa välillä takeawayta. (Ihan kammottava!)
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kujal nykytrendestä fucking incelit saatana.
Tokkopa oon inceli kun oon kolmen lapsen isä, vai onko sulla hiukkasen terminologia hukassa? Sen lisäksi voisit mennä vessaan pesemää suusi saippualla ja sitten tutimaan ennen kuin äippä suuttuu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Yo man mä vannon et se on ihan legit style nowadays. Ayy!
Legit, bro. Just niin.
Todellakin ottaa päähän finglish, typerän kuuloista.
Et ole ainoa, jota se häiritsee, kun keskustelusta ei välttämättä saa enää
ollenkaan selvää.
finglidh on paha red flag ja turn off!
Tyhmin aloitus täällä jonka tiedän on "Olenko ainoa...", tuo OTTAA PÄÄHÄN!
Kyllä. Tosin en tiedä miten sen ratkaisee, jos joutuu lukemaan paljon englanniksi, jolloin sanat tulevat mieleen ensin englanniksi. Ehkä pitää hidastaa puhumistahtia.
Et ole koskaan käyttänyt sanoja boomer tai incel? :)
äsken taloni ohi meni pakettiauto jossa iso mainos "Mittaus Group" Vähän hekotin...
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan käyttänyt sanoja boomer tai incel? :)
Juu en.
Vierailija kirjoitti:
äsken taloni ohi meni pakettiauto jossa iso mainos "Mittaus Group" Vähän hekotin...
Meillä on tuossa vieressä paturiliike nimeltä Hius ateljee center.
Niin se ajan henki alkaa jälleen muuttua...jengiä alkaa ärsyttää anglismit, aikoihin on eletty.
Vielä viisi vuotta sitten tällainen olisi ollut ennenkuulumatonta.
Ei haittaa että harmittaa, its fine.
Onhan se melkoinen red flägi ja turn offi, kun kieliä sekoitellaan keskenään kuin blenderissä.