Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paikkakunta, jossa asun on jotenkin niin epäviihtyisä!

Vierailija
29.03.2025 |

Olen pyöräillyt paljon ympäri paikkakuntaaja puistatus käy jos mietin, että pitäisi asua sen eri kolkissa. Asumme luultavasti paikkakunnan viihtyisämmässä osassa ja tämä on vain pieni alue. Vaikka on mertakin ympärillä, niin jokin tässä tökkii. Täältä on muuttanut Tampereelle todella paljon ihmisiä. Tuntuu, että jatkuvasti kuulee jonkun muuttaneen sinne. Harmi, kun on sidoksia tännepäin, niin ei voi oikein muuttaa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valita, mutta älä itse tee mitään. Sillä se tyytyväisyys lisääntyy. Ei muuta kun jaksuhaleja.

Vierailija
2/4 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, valita, mutta älä itse tee mitään. Sillä se tyytyväisyys lisääntyy. Ei muuta kun jaksuhaleja.

On kieltämättä pattitilanne. Mikä on kun joissakin kaupungeissa on jokin paha aura?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kieltämättä pattitilanne. Mikä on kun joissakin kaupungeissa on jokin paha aura?

Ai niin kun joki?

Vierailija
4/4 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan opetellaan sietämään joskus epämukavuutta. Kaikki ei ole aina ihanaa ja jos tosiaan ei voi muuttaakaan, niin sitten jää vaihtoehdoksi sopeutua tilanteeseen.